Het grote XV1700 Topic Deel 2

ziet er goed uit fish..

ik hbe ook een tijdje lopen spelen met een soortgelijk idee... ik wil alleen 2 dempers en iets verder naar achteren dan wat jij laat zien.. helaas ben ik geen lasser..

ben benieuwd hoe het project uitpakt
 
ziet er goed uit fish..

ik hbe ook een tijdje lopen spelen met een soortgelijk idee... ik wil alleen 2 dempers en iets verder naar achteren dan wat jij laat zien.. helaas ben ik geen lasser..

ben benieuwd hoe het project uitpakt
Ik vind 2 dempers ook mooi, klinkt ook beter, MAAR de motor loopt beter op een 2 in 1.
O, ik ben ook leen lasser :o Gewoon doen!
 
goed bezig!!

dit een van de ideeen waar ik mee speelde..

lsmplvjR-8nSjID743gcsQu8nt_fg2R7WtUn9h5m5HkiYbPUo6zcnVtcxiauGt1UflhiPLTHC3Ab--dYfJP6ABWx2o_sFhhF-2v0HHduD0XwaL0YJ4G5mkfitGIuOha0r2lKUL3ZE_tW9URo9Hz1wgeb_HNrcomeyEvqe9MN4XhMCvjM6E1ZfCM-6tKLkVB4QfkdqSgcne70_8p9VJU8zqxZ0ckiisWSIpID_R8hL12wkvXPSOqQtWeBrTUFh7kQxLdKYCwPowrS_BUUuyHS01-vRCojmWcgGx8j9j9vZo0Nh34aQDbpw6vsAbfojdLKaF5MAoXMugUIdueiDmrE5QmU4b-7A2XEb4xjN2otGcrVN-OZ01muB63hkSqHHSh4HbnM4CJga8YegkxnKvzyDYNrtOKOf-Wy2ZEP1jPU04AdreTU0Af00YQEiecgLqLRm59xdKDkbt4VLOyhXOW2NZNbZ8DxhWchS7Umq6gwqQFFCLxNdROPEhvc1zr464FyHLsGF0TyzLQ8T5UxnsM5JOW6bXdOMF7gYMOCKgI4TffKirajgZ0Fabmc-b3EAlJ_ZMiYbqWpR0PU9LvpGh8mBBl-SspmisTi2td0qkLJlmY7ftK0_3XpbvQ9jK1tBfmYGftDr78E6U04McfOwMriHJNjHikixlPy9ThGiSQQAg=w800-h600-no


2 in 1 in 2 dus.. zou de voordelen van een 2 in 1 moeten combineren met die van een 2 in 2
 
Laatst bewerkt:
Die lente zal nu toch wel een keer komen? 8-)
Interesse in een voorjaarsrit door de bollenvelden?
(neem dit niet zo letterlijk als almere svp)
Zaterdag 29 april om een uur of 11 vertrekken vanaf Goedhart Bodegraven
een uurtje of twee rijden, lunch, brommerdje kijken en weer huiswaarts?
Laat even weten als je mee doet?
groet ton
 
NIEUWE POGING: zaterdag 6 mei, progamma gelijk, nog een paar bloeiende bollen te zien. Meld je even als je mee rijdt?
Die lente zal nu toch wel een keer komen? 8-)
Interesse in een voorjaarsrit door de bollenvelden?
(neem dit niet zo letterlijk als almere svp)
Zaterdag 29 april om een uur of 11 vertrekken vanaf Goedhart Bodegraven
een uurtje of twee rijden, lunch, brommerdje kijken en weer huiswaarts?
groet ton
 
Laatst bewerkt:
LEUK! 5 NL warriors bij elkaar.
Warrior76, heb je hem nog? Je bent welkom! Groen124? Buskey? Harrienoef? RobD? Rockorbust?
Ook een mooie gelegenheid voor de nieuwkomers om eens kennis te komen maken! Kom op en laat die mooie warriors eens zien zaterdag. Fishman? Taijssie?
Als altijd onder voorbehoud acceptabel weer!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan