MF-ers in Ede Deel 18

Ik heb voor mijn oudste dochter een nieuwe jas gekocht
voor € 50.- met protectors en wintervachtje erin.

Was ze zeer blij mee!

Verder veel gekeken naar allerlei nieuwere motoren, maar het kan aan mij liggen, de interesse ging toch meer richting "oud" spul
 
Ik ben donderdagavond even geweest.. Dan is t nooit zo druk..Maar wat ik wou hebben hadden ze niet dus gister maar naar ten Kate geweest, die hebben ALLES!
 
Ik heb nieuwe laarzen gekocht. En ook een andere FJR. Slechts anderhalf jaar jonger, maar met 150.000 km minder op de teller. Ik had ook een hoes voor mijn motor willen kopen, maar de hoezen die verkocht worden zijn van het type dat na een jaar aan vervanging toe is.

Hynsterider heeft voor haar zoon een nieuwe broek en helm gekocht. De oude zijn te klein geworden.
 
Heb vandaag even een rondje gedaan om m'n quickshifter te proberen! Wat een feest!

Morgenavond als laatst even het nieuwe rubber er onder en dan heb ik deze winter wel genoeg uitgegeven aan de brommert 😋
 
*O*

Wanneer ga je de FJR aan ons showen BigBen?

Heb je niet gespot Jeulle. Was ook op mn tweewieler naar mn werk vandaag :)
 
*O*

Wanneer ga je de FJR aan ons showen BigBen?
Ik ga hem komende woensdag ophalen. Zodra ik thuis ben is hij te zien aan de Hofbeeklaan. Voor degenen die daar vaker mijn motor hebben zien staan: Je zal wel goed op moeten letten, want hij is dezelfde kleur als mijn huidige met dezelfde koffers. De enige zichtbare verschllen zijn het kenteken en de staat. Hij ziet er nog als nieuw uit.

Wil je hem komen bewonderen en een praatje met me maken? Ik woon Liebeek 42. Bel even om af te spreken: 06-52308732.
 
Laatst bewerkt:
Goedenmorgen heren/dames,

Hierbij wou ik me even voorstellen als nieuw lid van MF,

Ik ben Sander, woon in Ede en alweer bijna 31 jaartjes jong :P

Rij een R6 uit 2001..

Ik zal dit forum even in de gaten houden!

Mensen die ook in Ede wonen, laat het me weten in PM of hoe dan ook, dan spreken we eens af voor een rondje!
 
Goedenmorgen heren/dames,

Hierbij wou ik me even voorstellen als nieuw lid van MF,

Ik ben Sander, woon in Ede en alweer bijna 31 jaartjes jong :P

Rij een R6 uit 2001..

Ik zal dit forum even in de gaten houden!

Mensen die ook in Ede wonen, laat het me weten in PM of hoe dan ook, dan spreken we eens af voor een rondje!

Welkom Sander! Ik ben altijd wel in voor een ritje ;)

Volgens mij staat er een ede groepsrit gepland op zat 29 april.
 
Bedankt mannen!

Ik was alweer druk aan het doorklikken op je links bij je naam LePensZeur haha, je gaat van me horen binnenkort vrees ik O-)

Ik hou zaterdag 29 April alvast vrij in de planning :+
 
Ik wil morgenmiddag ff een kort ritje rijden. Wie ook zin heeft in een lente(!)ritje, laat maar weten :)
 
Welkom Sander. Ook ik ben altijd wel in voor een ritje, maar heb lang niet altijd de tijd/gelegenheid.
 
Ik ga hem komende woensdag ophalen. Zodra ik thuis ben is hij te zien aan de Hofbeeklaan. Voor degenen die daar vaker mijn motor hebben zien staan: Je zal wel goed op moeten letten, want hij is dezelfde kleur als mijn huidige met dezelfde koffers. De enige zichtbare verschllen zijn het kenteken en de staat. Hij ziet er nog als nieuw uit.

Wil je hem komen bewonderen en een praatje met me maken? Ik woon Liebeek 42. Bel even om af te spreken: 06-52308732.
Helaas is er een kink in de kabel gekomen. Toen ik de motor op ging halen, bleek deze ook met de accu uit mijn motor niet goed te starten. :( Op de Motorbeurs startte hij ook al niet goed. Daarom hadden we afgesproken dat ze de bijna nieuwe accu van mijn motor over zouden zetten. Ze konden gisteren de oorzaak niet zo gauw achterhalen, dus nu heb ik een leenmotor mee en gaan ze op hun gemak het startprobleem aanpakken. Zodra dat opgelost is komen ze mijn nieuwe motor brengen.
 
*O* *O* Jaaaaaa! Mijn motor is er! *O* *O* Hij is gistermiddag gebracht. Vandaag maar gauw de sticker plakken. Dan ben ik weer te spotten.
 
Gefeliciteerd! Veel rijplezier :) Post eens eens fotootje, dan weten waar we naar uit kunnen kijken.
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd! Veel rijplezier :) Post eens eens fotootje, dan weten waar we naar uit kunnen kijken.
Voor degenen die mijn vorige motor kennen: hij ziet er vrijwel hetzelfde uit, alleen veel nieuwer. Voor jullie wordt het meer "zoek de zeven verschillen". Chips, nu heb ik al één verschil verraden. :+ Voor de anderen: ik zal zien of ik van het weekend een fotootje kan posten.
 
Laatst bewerkt:
Zie hier mijn motor! Het is de rechtse. :+
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan