sleutelaar gezocht

MarvinW

Rookie
22 feb 2017
11
0
berkel en rodenrijs
Hoi,

Is er iemand in de buurt van Berkel en Rodenrijs die mij wil helpen (eigenlijk ik hem) met een aantal klusjes aan mijn nieuwe (oude) Suzuki gsx 1100 f uit 1988?

gr
marvin
 
Wat een negatief gezeik allemaal weer, echt Motor-Forum ten top!

Veel mensen kunnen zich het waarschijnlijk niet voorstellen maar er bestaan ook nog mensen die wat van motoren afweten en een mede-motorrijder gewoon willen helpen voor een kratje bier ofzo, of helemaal niks. gewoon omdat het best leuk & gezellig is om aan een motor te sleutelen op een zaterdagmiddag in het zonnetje.

Vraagt de TS om garantie? Nee
Mag het niks kosten? Nee
Moet men meteen plek en spullen beschikbaar stellen? Nee
Moet het meteen af? Nee

Maar desondanks bijna alleen maar reacties waarom het allemaal NIET zou kunnen en wel fout MOET gaan... :r


Dus jij biedt jezelf aan ; :t mooi zo dan is dan ook weer opgelost met dank aan het motor-forum ! })
 
Hee mede giganten.
Ben vanochtend met de Soez naar MotoMike Bleiswijk geweest voor een setje nieuwe banden.
Onwijze aardige gast en een top service. Zoals enkele van jullie al hadden aangegeven was er een kans dat de cilinders niet helemaal soepel zouden gaan in de remklauw. Dit bleek ook wel, de remblokken voorzijde waren schuin gesleten.
Dus ook vervangen. volgende projectje
 
Hee mede giganten.
Ben vanochtend met de Soez naar MotoMike Bleiswijk geweest voor een setje nieuwe banden.
Onwijze aardige gast en een top service. Zoals enkele van jullie al hadden aangegeven was er een kans dat de cilinders niet helemaal soepel zouden gaan in de remklauw. Dit bleek ook wel, de remblokken voorzijde waren schuin gesleten.
Dus ook vervangen. volgende projectje
top
 
Terug
Bovenaan Onderaan