Ervaringen met HP motoren Eemnes

Kijk eens naar de close up foto's, ding lijkt overgespoten, en niet eens door een proffesional zo te zien..

Versnellingsbak is nat van onder, uitlaat ziet er roestig uit..

Ik geloof het niet zo eerlijk gezegd..
:^
opel-manta-nieuw-014.jpg

Inderdaad :X
Kijk, het feit dat hij nooit op kenteken is gezet, wil niet zeggen dat hij nieuw is.
Hij kan heel veel demo rondjes met handelaarsplaten gemaakt hebben.
En laten eerlijk wezen, bij dit type auto zet je de teller redelijk eenvoudig op 0 of 96 in dit geval.
 
In die tijd stond een Opel al roestig in de folder :+

Zo'n auto is wel te controleren of dat de km's ongeveer kloppen ? Alleen de exacte km's te bepalen dat zal een lastige worden.Immers 100 of 10.000 km dan zou het blok een stukje open moeten.

Zelf koop ik 59000x liever een gebruikte AMG ,RS of M3 voor dat geldbedrag. })
 
Dat was Alfa Romeo. Vooral mijn eerste auto.. de Alfa Sud. :X
 
Ik maak wel ff een nieuw Opoe topic aan voor de liefhebbers!

Het wat voor auto rijd je en het "nog meer antiek schroot" werd ook al vervuild met Opel discussies :)

Edit: Het grote Opoe topic!
 
Laatst bewerkt:
"UUUUUUUUUUUUuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhh" ja daar sta je dan _O-
Ja, dat telefoon gesprek kan ik mij niet herinneren.
Ik heb het opgenomen.
Oh, ja, nee, dan klopt het wel... _O-

Gaat welles waar niet over HP dat filmpje, maar over Probikes.

Viel mij trouwens op in het filmpje dat hij het eerst over de vorige eigenaar van de motor heeft en een paar seconden later heeft hij het over "het blok" dat van een bevriende handelaar vandaan komt.

Zoals ik het begrijp hebben ze dus zelf een ander blok in deze Ducati gelepeld, zonder het blok zelf na te kijken.
Ja, de handelaar zei dat de riemen goed waren, dus dan geloof ik dat maar :z
 
Dit is een zeer disputabel bedrijf. Onlangs heb ik een auto aan ze verkocht. Deze wilde zelf voor hun eigen verzameling hebben. Hij was absoluut niet voor de verkoop ! Werd er allemaal duidelijk bij gezegd. Hij ging er zelf mee rijden als het mooi weer was. Deal gesloten en nog geen week later staat de auto in vol ornaad op Marktplaats te koop ! Tegen een prijs die bijna het dubbele is. Volgens mij willen ze zeer snel rijk worden, bij dit bedrijf. Heb ze gebeld met een vraag om uitleg. Maar kreeg gelijk te horen, kunt u over 10 minuten even terug bellen. En je raad het al.... Uiteraard wordt de telefoon niet meer opgenomen ! Wordt ook niet gereageerd op ingesproken berichten. En melden dan wel, wij willen eerlijk zaken doen.......
Kijk dus uit, om met dit bedrijf in zee te gaan en betaal vooral niet teveel !
 
Dit is een zeer disputabel bedrijf. Onlangs heb ik een auto aan ze verkocht. Deze wilde zelf voor hun eigen verzameling hebben. Hij was absoluut niet voor de verkoop ! Werd er allemaal duidelijk bij gezegd. Hij ging er zelf mee rijden als het mooi weer was. Deal gesloten en nog geen week later staat de auto in vol ornaad op Marktplaats te koop ! Tegen een prijs die bijna het dubbele is. Volgens mij willen ze zeer snel rijk worden, bij dit bedrijf. Heb ze gebeld met een vraag om uitleg. Maar kreeg gelijk te horen, kunt u over 10 minuten even terug bellen. En je raad het al.... Uiteraard wordt de telefoon niet meer opgenomen ! Wordt ook niet gereageerd op ingesproken berichten. En melden dan wel, wij willen eerlijk zaken doen.......
Kijk dus uit, om met dit bedrijf in zee te gaan en betaal vooral niet teveel !

Wat maakt het uit dat ze hem verkopen en voor welke prijs ? Jij hebt hem toch vrijwillig verkocht en bent akkoord gegaan met een bepaalde prijs ? Al rijden ze hem daarna het kanaal in....
 
Wat maakt het uit dat ze hem verkopen en voor welke prijs ? Jij hebt hem toch vrijwillig verkocht en bent akkoord gegaan met een bepaalde prijs ? Al rijden ze hem daarna het kanaal in....

Ja, dat. Als je wilt bepalen wat er met een auto gebeurt moet je hem niet verkopen :?
 
Dit is een zeer disputabel bedrijf. ............. Tegen een prijs die bijna het dubbele is.
Kijk dus uit, om met dit bedrijf in zee te gaan en betaal vooral niet teveel !

Als je daar een motor koopt ( :X niet doen dus!) weet je dat je wrs ook het dubbele gaat betalen.
 
Laatst bewerkt:
Wel een leuk ding.

"TE KOOP: UNIEK, IN CONCOURSSTAAT EN ZEER GOED ONDERHOUDEN JEEP CJ-5 GOLDEN EAGLE 4.2 6 CIL. , BJ 1980 , ECHT VOOR LIEFHEBBER EN OF VERZAMELAAR !!!"
 
Waarschijnlijk had hij anders zijn Jeep niet verkocht. Ik heb ook liever dat mijn spullen bij liefhebbers terecht komen... Maar dat kan nu natuurlijk net zo goed.
 
Dit is een zeer disputabel bedrijf. Onlangs heb ik een auto aan ze verkocht. Deze wilde zelf voor hun eigen verzameling hebben. Hij was absoluut niet voor de verkoop ! Werd er allemaal duidelijk bij gezegd. Hij ging er zelf mee rijden als het mooi weer was. Deal gesloten en nog geen week later staat de auto in vol ornaad op Marktplaats te koop ! Tegen een prijs die bijna het dubbele is. Volgens mij willen ze zeer snel rijk worden, bij dit bedrijf. Heb ze gebeld met een vraag om uitleg. Maar kreeg gelijk te horen, kunt u over 10 minuten even terug bellen. En je raad het al.... Uiteraard wordt de telefoon niet meer opgenomen ! Wordt ook niet gereageerd op ingesproken berichten. En melden dan wel, wij willen eerlijk zaken doen.......
Kijk dus uit, om met dit bedrijf in zee te gaan en betaal vooral niet teveel !
Welkom op MF.

Heb je je hiervoor nou aangemeld? Ben je ook nog motorrijder?
 
Waarschijnlijk had hij anders zijn Jeep niet verkocht. Ik heb ook liever dat mijn spullen bij liefhebbers terecht komen... Maar dat kan nu natuurlijk net zo goed.


Dat begrijp ik niet, als je iets verkoopt wil je er vanaf, dus wat kan jouw het bommen wat de volgende eigenaar er mee doet?
 
Dit is een zeer disputabel bedrijf. Onlangs heb ik een auto aan ze verkocht. Deze wilde zelf voor hun eigen verzameling hebben. Hij was absoluut niet voor de verkoop ! Werd er allemaal duidelijk bij gezegd. Hij ging er zelf mee rijden als het mooi weer was. Deal gesloten en nog geen week later staat de auto in vol ornaad op Marktplaats te koop ! Tegen een prijs die bijna het dubbele is. Volgens mij willen ze zeer snel rijk worden, bij dit bedrijf. Heb ze gebeld met een vraag om uitleg. Maar kreeg gelijk te horen, kunt u over 10 minuten even terug bellen. En je raad het al.... Uiteraard wordt de telefoon niet meer opgenomen ! Wordt ook niet gereageerd op ingesproken berichten. En melden dan wel, wij willen eerlijk zaken doen.......
Kijk dus uit, om met dit bedrijf in zee te gaan en betaal vooral niet teveel !

Als je wil dat hij bij een échte ras liefhebber terecht komt, dan is de oplossing om de auto te verkopen aan een echte ras liefhebber en niet aan een snelle auto en motor handel. Daar bent u helemaal zelf bij.

Erger is het om speciaal te registreren op MOTOR forum om beklag te doen over de nieuwe eigenaar van uw Jeep.. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan