EHE en zij(n)spannen; deel 2

ik weet het gewoon nog niet...

matzwart is ook maar matzwart en dat donkerblauwe vond ik eerst wel heel sjiek, maar nu ook al weer een beetje saai eigenlijk over komen.

voorlopig dus maar even zo laten.
Eerst maar eens zorgen dat ik motorisch en mechanisch helemaal tevreden wordt
 
Als je technisch de boel op orde hebt moet je de GLEZS hier maar eens achter de "deure heer skoev'n", dan zak dr es noar kiek'n *) O-)

Voor de niet verstaanders: Erwin, zet 'm maar in m'n werkplaats, dan zal ik eens kijken of ik er wat van maken kan. Ik moet toch nog wat te oefenen hebben O-)
 
Laatst bewerkt:
ruilen we een tijdje kwastert...

zet ik de TRX op mijn brug, jij mijn GLEZS in de spuitkabine

DEAL!!!!
 
Ben bang dat zijn sportieve voorkomen dan niet meer helemaal matched met zijn gemoedelijke weggedrag...
 
vanmiddag even snel een ringetje onder de gasnaald gelegd zodat die dus een heel klein ietsiepietsie hoger komt te hangen.
viel me ook al gelijk op dat met dat extra ringetje de naald niet meer rammelt, maar 1 geheel vormt met de gasschuif...

ik heb eigenlijk geen idee of dat nu juist goed of slecht is, maar de motor loopt nu echt wel een heel stuk beter!
pakt mooi van onderuit op. Ook bij deel last.


moesten vanmiddag toch nog op visite, dus heb ik op de heenweg dochterlief en op de terugweg de beide jongens in de bak meegenomen.

het was er lekker weer voor om een beetje relaxed binnendoor te slingeren :]
full
 
Bij een rammelende naald lijkt het me dat de mengselverhouding alle kanten op gaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan