Gsxr 750 startproblemen

Tommiepietje

Rookie
9 mrt 2017
10
0
Beste

Ik heb een gsxr750 2006

Als ik de motor normaal wil starten pruttelt die een beetje en valt die meteen weer uit. Met gas bij geven en gas blijven geven loopt de motor wel maar heel onregelmatig en bij loslaten van het gas meteen weer uit.

Gister heb ik heb geforceerd en ben ik met gas blijven geven gaan rijden een stukje en na 2 minuten blijft die netjes lopen vervolgens aan uit start de motor gewoon stukje gaan rijden niks raars gemerkt . Motor weg gezet na paar dagen weer het zelfde probleem met niet starten .

Heb de accu gemeten die geeft gewoon stroom .
Had onderhoud gedaan voor dit verhaal bougies olie etc heb alle aansluitingen opnieuw nagekeken en alles zit gewoon goed .

Helpppppp iemand enig idee in welke richting ik moet zoeken?
 
Had onderhoud gedaan voor dit verhaal bougies olie etc heb alle aansluitingen opnieuw nagekeken en alles zit gewoon goed .

Helpppppp iemand enig idee in welke richting ik moet zoeken?

als het effektief vlak na het OH begonnen is, weet jij beter dan wij waar je allemaal aan gezeten hebt en dus waar je het moet zoeken, want dan heb je toch echt zelf iets niet goed gedaan.
 
Zoals ik al heb geschreven alles goed na gekeken en alleen de luchtfilter box los gehad doe al een paar jaar me eigen onderhoud er zit niks fout luchtfilterbox weer opnieuw gedemonteerd dn alles weer na gekeken dat zit gewoon goed mischien stom toeval dat het daarna is gebeurd . Lijkt mij dat het met de benzine toevoer heeft te maken omdat ie alleen start met gas geven. Automatische choke als dat erop zit? Want warm starten doet die gewoon normaal zoals het hoort.
 
Terug
Bovenaan Onderaan