The Riding Game (deel 18)

Status
Niet open voor verdere reacties.
s9T4gTO.jpg

Herenkapper Gentleman
Indien goed: Je motor bij een massagesalon
 
Je motor bij een nagelsalon

Eentje die alleen manicure doet... geen combinatiebedrijf met van alles en nog wat erbij
 
Laatst bewerkt:
Je motor bij een prive garage poort/deur met minstens 5 kentekenplaten erop
https://www.motor-forum.nl/media/7/full (Voorbeeldje) ...

Zou niet zo handig zijn met het Nl kentekenplaat.. dan zou je precies kunnen zien wat voor voertuigen in de garage zitten.. zo'n garage lijkt mij juist handig om te voorkomen om te laten zien wat er in de garage kan bevinden..

Geef degene die toegang hebben gewoon een afstandbediening waarmee deze opengemaakt wordt en klaar ben je..
 
Laatst bewerkt:
Hier in België niet.
In Nederland mag je niet voor een inrit of garagepoort staan, zelfs niet je eigen. In België mag dat wel, en om aan te tonen welke voertuigen er voor mogen staan hang je dus een replica van je nummerplaat aan de poort of bij de inrit. Als er nu toch iemand anders voor de inrit staat kun je die dus weg laten slepen.
 
Hier in België niet.
In Nederland mag je niet voor een inrit of garagepoort staan, zelfs niet je eigen. In België mag dat wel, en om aan te tonen welke voertuigen er voor mogen staan hang je dus een replica van je nummerplaat aan de poort of bij de inrit. Als er nu toch iemand anders voor de inrit staat kun je die dus weg laten slepen.
Hoezo je mag in NL niet eens voor je eigen garage of inrit parkeren?????
Dat is toch te gek voor woorden :X

Hier in stedelijke gebieden vind je dat met hopen, garage poorten met meerdere nummerplaten erop, soms zelfs meer dan 10, maar 5 is schering en inslag.

Leek mij een gemakkelijke opdracht ... -O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
[afbeelding]


En als je moeite doet en de prijslijst leest zie je enkel dingen over nagels staan.

[afbeelding]

Ik zat nog een manicuresalon te zoeken, maar kwam toen tot de conclusie dat ze allemaal manicure en pedicure deden minimaal. Echter, DKP, jij hebt er ook eentje die pedicure doet, in plaats van alleen manicure zoals in de beschrijving wordt gezegd, dus ey-djeez matst je wel :9
 
Ik zat nog een manicuresalon te zoeken, maar kwam toen tot de conclusie dat ze allemaal manicure en pedicure deden minimaal. Echter, DKP, jij hebt er ook eentje die pedicure doet, in plaats van alleen manicure zoals in de beschrijving wordt gezegd, dus ey-djeez matst je wel :9
Ik was erg gefocust op nagelsalon, en dat hij bedoelde enkel nagels, nu zijn teen nagels volgens mij ook nagels. Pedicure houd dan weer meer in dan nagels alleen. Dat zou ik dan willen aanhalen als verdediging ...


... maar, ik heb net die prijslijst herbekeken, en zie onderaan ook nog wimperverlenging staan ...
... dat zijn dus geen nagels meer :/

Maar persoonlijk denk in dat het quasi onvindbaar is, iemand die echt enkel, maar echt enkel en alleen, nagels doet ... :/

@ ey-dzeej: aan jou om te oordelen
Wees niet bang, ik neem het sportief op, en als je hem nu alsnog afkeurt, haal ik de foto's en nieuwe opdracht weg :Y
zodat het overzichtelijk blijft voor Roeleey ;)
 
Ik was erg gefocust op nagelsalon, en dat hij bedoelde enkel nagels, nu zijn teen nagels volgens mij ook nagels. Pedicure houd dan weer meer in dan nagels alleen. Dat zou ik dan willen aanhalen als verdediging ...


... maar, ik heb net die prijslijst herbekeken, en zie onderaan ook nog wimperverlenging staan ...
... dat zijn dus geen nagels meer :/

Maar persoonlijk denk in dat het quasi onvindbaar is, iemand die echt enkel, maar echt enkel en alleen, nagels doet ... :/

@ ey-dzeej: aan jou om te oordelen
Wees niet bang, ik neem het sportief op, en als je hem nu alsnog afkeurt, haal ik de foto's en nieuwe opdracht weg :Y
zodat het overzichtelijk blijft voor Roeleey ;)

Een pure alleen pedicure zal bijna niet te vinden zijn denk ik.. pedicure en manicure gaan minimaal altijd wel samen..

Wat ik meer bedoelde dat het geen combinatie bedrijf is, zoals de foto van roeleey.. kappersalon die ook nagels doet en masseert en nog meer randpraktijken. HEREN kapsalon nog wel 😅

Wellicht had ik het iets beter moeten verwoorden en manicure erbij moeten zetten minimaal.

Die van DKP keur ik gewoon goed.

Als die ook telefoons zou verkopen, dan zou ik hem afkeuren bijvoorbeeld..wimpers valt nog wel redelijk in verzorging dat ik kan zeggen oke..
 
Het enige wat ik ben tegen gekomen zijn wel kentekenplaten , maar voorzien van tekst ipv kentekens... maar 5 stuks wordt toch wel erg veel...

ZjClvRu.jpg
 
Het enige wat ik ben tegen gekomen zijn wel kentekenplaten , maar voorzien van tekst ipv kentekens... maar 5 stuks wordt toch wel erg veel...

[afbeelding]
Ook niet aan de rand van, en in de stadcentra? Hier rijdt je in een stad geen twee straten door zonder al zo een vijftal met nummerplaten gedecoreerde poorten gezien te hebben _O-

Maar volgende keer zal ik hem minder moeilijk maken.

Die tekst op "kentekenplaten" mogen ook, dus een mix van kentekenplaten waar tekst op staat en echte kentekenplaten mag ook als die samen 5 exemplaren vormen.

Btw: in geval van echte kentekenplaten, het mogen ook gewoon opgeplakte zijn he.
Of zelfs zelf geschreven. Als het om andere text gaat, moeten ze wel op een "kentekenplaat" staan.
Zie je hier ook wel eens dat mensen met een alcoholstift of een verfborsteltje hun numerplaat (platen) op hun poort zetten.
Of zelfs gewoon een papier afprinten met hun nummerplaten erop ...

Mogelijkheden genoeg hoe mensen hun nummerplaten op hun poort aanbrengen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ook niet aan de rand van, en in de stadcentra? Hier rijdt je in een stad geen twee straten door zonder al zo een vijftal met nummerplaten gedecoreerde poorten gezien te hebben _O-

Maar volgende keer zal ik hem minder moeilijk maken.

Die tekst op "kentekenplaten" mogen ook, dus een mix van kentekenplaten waar tekst op staat en echte kentekenplaten mag ook als die samen 5 exemplaren vormen.

Btw: in geval van echte kentekenplaten, het mogen ook gewoon opgeplakte zijn he.
Of zelfs zelf geschreven. Als het om andere text gaat, moeten ze wel op een "kentekenplaat" staan.
Zie je hier ook wel eens dat mensen met een alcoholstift of een verfborsteltje hun numerplaat (platen) op hun poort zetten.
Of zelfs gewoon een papier afprinten met hun nummerplaten erop ...

Mogelijkheden genoeg hoe mensen hun nummerplaten op hun poort aanbrengen ;)

Deze manier van kentekenplaten op garagedeuren/poorten op grote hoeveelheden ga ik hier niet tegenkomen. Anders had ik het wel geweten. De foto die ik plaatste is van een oude locatie van een oude opdracht. Daarom wist ik deze nog wel te vinden.. maar verder :N

De manier hoe jullie die gebruiken is zeer ongebruikelijk hier.. ik neem aan dat het voornamelijk in familie verband gebruikt wordt..
 
Stiekem ben ik een crimineel, heb een NL kentekenplaat van een voertuig dat niet langer bestaat boven liggen:P

Je opdracht is niet per sé moeilijk. Maar gewoon erg Belgisch ;)

Nou heb ik vanmiddag de opdracht voorgelegd aan mijn vriendin en die beweert dat er ergens in het dorp een garagedeur is die volhangt met Arubaanse kentekenplaten. Ze wil alleen niet loslaten waar :(
 
Hier in NL zie je het inderdaad niet echt op poorten/garagedeuren, maar er zijn wel regelmatig parkeerplaatsen te vinden waar een bepaald kenteken bij staat op een bordje. Is dit ook goed?
 
Aangezien in nederland iedereen aan de hand van het kenteken gegevens van een voertuig kan opvragen zullen mensen niet snel hun kenteken op de garagedeur hangen, het voertuig staat immers niet voor niks binnen ;)
Opdracht was trouwens gisteravond om 19.45 verlopen....
Dus: Je motor bij een bord inrit vrijlaten

Om toch een beetje in dezelfde sfeer te blijven :P
 
...
Zie je hier ook wel eens dat mensen met een alcoholstift of een verfborsteltje hun numerplaat (platen) op hun poort zetten.
Of zelfs gewoon een papier afprinten met hun nummerplaten erop ...

Mogelijkheden genoeg hoe mensen hun nummerplaten op hun poort aanbrengen ;)
Jammer ...

... vanwege de moeilijkheid van de opdracht (wat ik echt niet verwacht had -O- ) was voorgaande als hint(s) bedoeld ... maar niemand heeft het begrepen blijkbaar '(
 
Jammer ...

... vanwege de moeilijkheid van de opdracht (wat ik echt niet verwacht had -O- ) was voorgaande als hint(s) bedoeld ... maar niemand heeft het begrepen blijkbaar '(

Ah dus dit had een 'rol je motor naar buiten/plak een a4tje met 5 kentekens op je garagedeur'-opdracht geweest :+ Jammer dat niemand het opgevallen is -O-
 
Ah dus dit had een 'rol je motor naar buiten/plak een a4tje met 5 kentekens op je garagedeur'-opdracht geweest :+ Jammer dat niemand het opgevallen is -O-
Idd. Maar wel enkel vanwege het feit dat de opdracht tegen mijn verwachtingen in zo moeilijk bleek te zijn.

En ook omdat dat hier wettelijk zo mag, gewoon zelf afdrukken en op je poort hangen. Of gewoon de letter/cijfer combinatie erop schrijven/schilderen, en dat hoeft niet eens in de juiste kleur. Verder kan je een auto ook laten wegslepen als die voor je poort of inrit staat terwijl er geen nummerplaat vermeld is. Tenminste, als die poort of inrit daar volgens het kadaster ook echt staat.

Het rechtstreeks zeggen dat het mocht vond ik te voor de hand liggend, vandaar mijn hint door de duidelujke uitleg hoe men dat hier doet. Ik had verwacht dat er wel iemand een a4'tje zou bedrukken met 5 kentekenplaten erop en dan ergens aan zijn eigen poort of een van een bekende te plakken met stukjes plakband, dan foto en posten met de gedachte, "we kunnen maar proberen ..."
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan