Ducati Multistrada 620 /1000 /1100

Vraagje!

Mijn vraag is uiteindelijk:

Wat bedoelde hij met "Multistrada software inladen" is dat puur de map inladen? Of is dat toch iets anders?

Eén van jullie hier ervaring mee?

Het gaat dan inderdaad puur om het laden van de Map. Je kan bij Biggelaar een standaard Multistrada 1000 map laten inladen, een voor met open dempsers of je kan hem helemaal op jouw motor laten afstellen. In het laatste geval gaat de motor op de testbank en wordt een standaard map aangepast zodat hij perfect is afgesteld op jouw motor.
 
Uiteindelijk willen we toch allemaal een 1200 :Y

De Scooter wordt, al het goed is, komend weekend opgehaald. Dan de BMW verder poetsen en kan die ook op internet. Hopelijk kan ik dan precies een 1200 kopen.

Ik vind die van Antoine, staat bij Motoport Assen, nog steeds erg mooi.
Dus toch een 1200 :) Die van Antoine heb ik onlangs nog gezien in Assen. Nette motor om te zien. Kmstand icm onderhoud oké toch.
 
Uiteindelijk willen we toch allemaal een 1200 :Y

De Scooter wordt, al het goed is, komend weekend opgehaald. Dan de BMW verder poetsen en kan die ook op internet. Hopelijk kan ik dan precies een 1200 kopen.

Ik vind die van Antoine, staat bij Motoport Assen, nog steeds erg mooi.


Gaat de BMW dan weer het veld ruimen voor een 1200 MTS, Imre ?

En wat de 1200 MTS betreft, is absoluut niet mijn volgende keuze.
Jan Rap en zijn maat rijdt erop.
 
Wat betreft de mts 1200 had ik daar ook niet zo veel mee. Maar sinds ik de mts 1000 heb en er van alle gereden kms 70 % ? in het buitenland zat samen met vrouw lief achter op en ik onderweg regelmatig dacht.. Iets meer vermogen icm wat makkelijker rijden is ook wel lekker misschien. En als je dan op bergachtige routes met enige regelmaat voorbij gereden wordt door o.a een Mts 1200 inclusief duo en bagage en je probeert aan te haken lukt dat gewoon niet en dan ga je toch wat meer kijken ook naar andere merken.w.o de Triumph Explorer 1200 Honda cross tourer of hoe heet die en ook de KTM GT uitvoering en de Guzzi Stelvio maar toen we de Enduro 1200 zagen dachten we allebei hetzelfde.. Dat is toch wel een gave motor.Zoals bekend staat er nu een Enduro hier. De mts 1000 bevalt prima en gaat wslijk ook niet weg omdat ik daar ook nog wel wat funkms mee kan rijden. En..Ik ben zowaar wat aan die mts 1000 gehecht de afgelopen 2.5 jaar na alle problemen in Den beginne :Y Het schudt.. Trilt.. Heeft zijn nukken net als mij en tis en blijft een apart ding en dat zeggen ze van mij ook duszzz alleen daarom zou die gewoon moeten blijven :+
De Enduro lijkt mij een waardige opvolger voor de mts 1000 en hopelijk krijgen we daar net zo veel plezier mee.En wat Jan Rap en zijn maat betreft.. Hoeveel mts 1200 zouden er verkocht zijn in Nederland? Denk dat het nog niet echt een alledaagse die zien we vaak motor is maar kan ik fout hebben uiteraard.
 
Laatst bewerkt:
Gaat de BMW dan weer het veld ruimen voor een 1200 MTS, Imre ?

En wat de 1200 MTS betreft, is absoluut niet mijn volgende keuze.
Jan Rap en zijn maat rijdt erop.

Ik blijf de BMW een prachtige motor vinden. Maar kom er nu toch achter dat ik een Duc echt mis. Had ik niet verwacht want hiervoor ben ik niet merktrouw geweest.

Dus ik wil de BMW gaan verkopen en een Multi terug kopen. Wil wel een motor met abs dus dan is een classic geen optie en wordt het dus automatisch een 1200.
En ik vind de 1200 een prachtige motor.
 
Dus toch een 1200 :) Die van Antoine heb ik onlangs nog gezien in Assen. Nette motor om te zien. Kmstand icm onderhoud oké toch.

Die van Antoine is een serieuze kanshebber. Goed onderhouden en met liefde bereden. En hij is altijd eerlijk geweest over problemen dus alles is na te zoeken.
De km stand is voor mij geen probleem. Misschien alleen later bij verkoop...
 
En wat Jan Rap en zijn maat betreft.. Hoeveel mts 1200 zouden er verkocht zijn in Nederland? Denk dat het nog niet echt een alledaagse die zien we vaak motor is maar kan ik fout hebben uiteraard.

Volgens mij verkoopt BMW van de GS alleen al meer motoren dan heel Ducati bij elkaar, dus alledaags als een BMW is de Multi nog lang niet.
Is ook juist een van de charmes, toch?
 
Volgens mij verkoopt BMW van de GS alleen al meer motoren dan heel Ducati bij elkaar, dus alledaags als een BMW is de Multi nog lang niet.
Is ook juist een van de charmes, toch?
Mijn idee ook. Ik pin me sowieso niet vast op 1 merk en model.Er zijn tig mooie merken met tig mooie modellen vindt ik en de mts 1000 is voor mij altijd prima geweest maar ik zit er niet de rest van mijn motorleven aan vast. Blijft ie okee gaat ie een keer weg ook okee.En veranderlijk als ik ben kan dat ook morgen al zijn bijvoorbeeld..
Sommige GS modellen vindt ik ook mooi zoals de Adventure of die zwarte uitvoering..Black nog wat...
 
Die van Antoine is een serieuze kanshebber. Goed onderhouden en met liefde bereden. En hij is altijd eerlijk geweest over problemen dus alles is na te zoeken.
De km stand is voor mij geen probleem. Misschien alleen later bij verkoop...
Als je deze zou kopen gewoon een paar jaar houden anders kost het je wat geld denk ik .Maar..De Enduro van mij gaat me ook wat geld kosten wslijk als ik daar weer vanaf wil als ie niet bevalt of toch te groot is . Het zij zo..Hij is betaald en meenemen naar het hiernamaals kan ik het geld toch niet zeggen ze dus af en toe wat uitgeven als het kan is ook wel leuk.
En ik rook niet en drink met mate en ga nooit uit dat scheelt ook he !.. :)
 
Laatst bewerkt:
Ik blijf de BMW een prachtige motor vinden. Maar kom er nu toch achter dat ik een Duc echt mis. Had ik niet verwacht want hiervoor ben ik niet merktrouw geweest.

Dus ik wil de BMW gaan verkopen en een Multi terug kopen. Wil wel een motor met abs dus dan is een classic geen optie en wordt het dus automatisch een 1200.
En ik vind de 1200 een prachtige motor.
Als je mij 1,5 geleden had gezegt dat ik een 1200 zou kopen had ik je uitgelachen denk ik.Maar tijdens de vakantie ritten kwam dat ding wel regelmatig in beeld..Lees...snel uit beeld bij me als ze me voorbij kwamen :+
En toen..toen..Ben ik zoals eerder gemeldt serieus aan het loeren geweest naar wat anders maar niks wat ik leuk vondt of net niet leuk genoeg en toen nu bijna 1 jaar geleden de motorbeurs Dortmund er was..en de Enduro daar stond waren we al bijna verkocht alleen wisten we dat toen nog niet.
Te groot eigenlijk ..veels te duur..maar zie...Er staat er nu toch eentje hier ha,ha.
Merkentrouw?...Nu misschien met mijn tweede Duc erbij maar of dat zo blijft weet nog niemand zelfs ik niet .. _O-
 
Als je mij 1,5 geleden had gezegt dat ik een 1200 zou kopen had ik je uitgelachen denk ik.Maar tijdens de vakantie ritten kwam dat ding wel regelmatig in beeld..Lees...snel uit beeld bij me als ze me voorbij kwamen :+
En toen..toen..Ben ik zoals eerder gemeldt serieus aan het loeren geweest naar wat anders maar niks wat ik leuk vondt of net niet leuk genoeg en toen nu bijna 1 jaar geleden de motorbeurs Dortmund er was..en de Enduro daar stond waren we al bijna verkocht alleen wisten we dat toen nog niet.
Te groot eigenlijk ..veels te duur..maar zie...Er staat er nu toch eentje hier ha,ha.
Merkentrouw?...Nu misschien met mijn tweede Duc erbij maar of dat zo blijft weet nog niemand zelfs ik niet .. _O-

Ik had 1,5 jaar gelden ook niet gedacht dat ik naar zo'n dure motor zou kijken, maar de BMW staat te koop, dus ben benieuwd of ik er een goed genoegen prijs voor krijg. Al aan het polsen geweest bij Motoport Assen, dus wie weet. :]
 
Ik had 1,5 jaar gelden ook niet gedacht dat ik naar zo'n dure motor zou kijken, maar de BMW staat te koop, dus ben benieuwd of ik er een goed genoegen prijs voor krijg. Al aan het polsen geweest bij Motoport Assen, dus wie weet. :]
En zow blijven we bezig Imre met onze hobby :Y
Ben benieuwd of je binnenkort een 1200 hebt en welke..
 
Ik heb besloten om er nog een seizoen mee door te gaan,als je hem inruilt krijg je tranen in je ogen wat ze er voor geven en een hart verzakking voor wat je bij moet leggen.
En elke keer als ik weer in mijn schuur kwam dacht ik altijd ,,ik vind hem nog steeds mooi,,
Dus blijf ik er nog even mee doorrijden.
Hij heb vorig jaar grote beurt gehad en een nieuwe koppeling plus tandwielen en ketting,dus ik weet nu wat ik heb en je moet altijd maar weer afwachten wat je terug koopt.

En het is een ducati hé,ik merk dat ik toch wel wat meer aan dat merk hangt dan ik dacht.
Zo zie je maar.

Okee groetjes maar weer
 
Ik heb besloten om er nog een seizoen mee door te gaan,als je hem inruilt krijg je tranen in je ogen wat ze er voor geven en een hart verzakking voor wat je bij moet leggen.
En elke keer als ik weer in mijn schuur kwam dacht ik altijd ,,ik vind hem nog steeds mooi,,
Dus blijf ik er nog even mee doorrijden.
Hij heb vorig jaar grote beurt gehad en een nieuwe koppeling plus tandwielen en ketting,dus ik weet nu wat ik heb en je moet altijd maar weer afwachten wat je terug koopt.

En het is een ducati hé,ik merk dat ik toch wel wat meer aan dat merk hangt dan ik dacht.
Zo zie je maar.

Okee groetjes maar weer

Een wijs besluit om er nog mee door te rijden. Je mist haar voor je het door hebt.
 
Ik heb besloten om er nog een seizoen mee door te gaan,als je hem inruilt krijg je tranen in je ogen wat ze er voor geven en een hart verzakking voor wat je bij moet leggen.
En elke keer als ik weer in mijn schuur kwam dacht ik altijd ,,ik vind hem nog steeds mooi,,
Dus blijf ik er nog even mee doorrijden.
Hij heb vorig jaar grote beurt gehad en een nieuwe koppeling plus tandwielen en ketting,dus ik weet nu wat ik heb en je moet altijd maar weer afwachten wat je terug koopt.

En het is een ducati hé,ik merk dat ik toch wel wat meer aan dat merk hangt dan ik dacht.
Zo zie je maar.

Okee groetjes maar weer
Inruilen is drie keer K.T en particulier ook lastig moet je net die ene persoon vinden die serieus interesse heeft.
Geen straf om de mts te houden toch dus binnenkort maar wat afspreken dan ?
 
Na de bandenspanning wat te hebben verlaagd ben ik vriendjes geworden met de Multi. Liep voorheen wat wijdt en had wat overreding nodig om te kantelen. Motor rijdt natuurlijk ook heel anders dan de MV, die wil graag de bocht doorversnellen. De Duc voelt zich wat fijner bij de bocht inremmen, heeft iets meer druk op de voorkant nodig.

Nooit gedacht zoveel plezier te kunnen hebben met 90 Pk, handkappen en handvatverwarming. :+ Voel me de koning te rijk als ik de kolossale troon mag bestijgen. En het is ook echt een koning op straat want je rijdt alles en iedereen zoek. Anker uit, ram aan het stuur, gas erop en weg is ie. :] Lijkt donders veel op de Morini maar dan minus 60 Pk.
 
Genoeg andere motoren die een mts 1000 zoek rijden lijkt me . De mts 1000 is zeker een prima motor maar ik ga niet roepen dat je daarmee alles en iedereen zoek rijdt. Dat ligt vaak ook aan de persoon die er opzit denk ik. Ik heb een ritje voorgesteld hier dus als er interesse is lees ik het wel.
 
Ik vind het prima, enkel dan moet het wel na half mei.
Voor die tijd zit ik vol{helaas},dan wil ik nog een keer die combirit rijden die wij {Arie en ik}zouden doen van uit de mac. in alblasserdam ri Tiel en dan zou Arie hem overnemen.

Ik kon toen niet omdat mijn koppeling toen vastliep.
Maar als jullie al eerder een ritje willen maken snap ik dat best.

Dus bij deze Arie moeten we het maar een keertje kortsluiten,En voor Imre maken we dan een uitzondering want ik zou het leuk vinden om hem ook weer eens een keertje te zien.

Okee groetjes maar weer
 
Genoeg andere motoren die een mts 1000 zoek rijden lijkt me . De mts 1000 is zeker een prima motor maar ik ga niet roepen dat je daarmee alles en iedereen zoek rijdt. Dat ligt vaak ook aan de persoon die er opzit denk ik. Ik heb een ritje voorgesteld hier dus als er interesse is lees ik het wel.
Alles wat ik zeg met en korreltje zout nemen Arie. ;)
 
Ik vind het prima, enkel dan moet het wel na half mei.
Voor die tijd zit ik vol{helaas},dan wil ik nog een keer die combirit rijden die wij {Arie en ik}zouden doen van uit de mac. in alblasserdam ri Tiel en dan zou Arie hem overnemen.

Ik kon toen niet omdat mijn koppeling toen vastliep.
Maar als jullie al eerder een ritje willen maken snap ik dat best.

Dus bij deze Arie moeten we het maar een keertje kortsluiten,En voor Imre maken we dan een uitzondering want ik zou het leuk vinden om hem ook weer eens een keertje te zien.

Okee groetjes maar weer
Komen we nog op terug Hans. Ffe zien wanneer Imre kan en Lacsap ook hé :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan