Kilometer behuizing bevestigen

Genestealer

Die hard MF'er
7 okt 2010
811
44
Gelderland
Originele bevestiging is geheel afgebroken en kan nu (rechter)behuizing niet plaatsen.

360-135.jpg


Waar het oranje gekleurde draadje loopt hoor een langere bevestiging pin te zitten. Als je goed kijkt zie je waar het is afgebroken.

9WfxdibF.jpg


Iemand ideeën om behuizing te bevestigen? Ik wil wel de mogelijkheid houden om weer te kunnen demonteren.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hetzelfde gehad behalve dat mijn bevestiging helemaal onderaan zat. Achter de kraag van het glaasje zeg maar.

Ik heb eerst de afgebroken plek met een dremel vlak gemaakt en daarna een moer erop gelijmd.
Omdat ik echter een lange schroef moest gebruiken vast het te moeilijk te richten en kreeg ik hem niet vast.
Misschien lukt dat voor jou wel.

Later heb ik trouwens het afgebroken stuk weer terug gelijmd met enorm sterke (en dure) 2 componenten lijm.
 
Laatst bewerkt:
kun je dan niet tussen die moertjes een stripje maken ,en de cover daaraan schroeven ?

Top idee! Dat moet wel gaan lukken en is tevens te demonteren. Ik ga er mee aan de slag en zal het hier even laten weten.

Ik heb hetzelfde gehad behalve dat mijn bevestiging helemaal onderaan zat. Achter de kraag van het glaasje zeg maar.

Ik heb eerst de afgebroken plek met een dremel vlak gemaakt en daarna een moer erop gelijmd.
Omdat ik echter een lange schroef moest gebruiken vast het te moeilijk te richten en kreeg ik hem niet vast.
Misschien lukt dat voor jou wel.

Later heb ik trouwens het afgebroken stuk weer terug gelijmd met enorm sterke (en dure) 2 componenten lijm.

Ook dat kan ik proberen, moer vast lijmen. Ga het eerst met plaatjes proberen.
Ik heb het originele stuk niet meer. Bij een ongeluk behuizing afgebroken.
 
Top idee! Dat moet wel gaan lukken en is tevens te demonteren. Ik ga er mee aan de slag en zal het hier even laten weten.

Als t kan in t stripje een verzetje buigen zodat t de cover goed ondersteunt kun je m tenminste ook goed vastdraaien ,succes ermee :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
full



De twee moeren eraf en daar een op maat gemaakt plaatje op maken waar een gat met schroefdraad op de goede plek zit zodat je daar de schroef van de behuizing in kunt vastzetten.

Paintskills zijn puur ter beeldvorming.. O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan