De Haag deil 41. Waah de meiuwe gein stale èland meâh hebbe

Ben bijna "overal" geweest; peulwijk west/oost: niks. Mac; ook niks. KFC; niemand. Carpoolplaats; alleen koekers..

Wel mooi 80km weggereden zo op het eerste ritje ;) :]
 
Laatst bewerkt:
Iemand interesse om met mij een motorstalling te huren in Bezuidenhout en de kosten ervan te delen? Stuur een PM voor meer info..
 
Laatst bewerkt:
he hagenesen en hagenaars.. tis weer zondag.

en tis nog redelijk weer ook

Vanavond coffee doen ergens ?
 
Ah, dan zijn we al met zn 2en.

ik stel voor : 1930, Mac bij PPP ?
 
Hallo allemaal! Even voorstellen.. Een aantal maanden geleden ben ik verhuisd naar het mooie Leiden, en dit weekend heb ik een nog mooiere V-Strom 650 opgehaald. Voorheen op een Versys gereden in de omgeving Hoorn / West-Friesland. Nu dus tijd voor een switch naar dit topic. Hopelijk tot snel!
 
Ik lig languit op de bank; heb de winterbanden van het koekblik gewisseld en de hoogslaper van mn dochtertje (roze) geverfd.. maaaarrr; in gedachte ben ik erbij ;)
 
Zo en ook ik ben weer van de partij..
Nieuw jaar en maar een nieuwe naam.. beter bekend als melchior.. dit jaar wel weer meeten? Vorig jaar was echt een slome opkomst
 
ff lekker rondjes wezen doen met de SV bij schipluiden A4.. kwam nog iemand tegen op een R6 of R1.. ? Blauwe fiets.. iemand van hier?
 
Iemand nog een rondje doen op een van de scheurijzers deze avond met dit puike weer..?
 
Ok waar? Ga straks rijden... als in met een kwartier :-)
 
8-)

Als je er bent en je ziet me niet; ik doe dan even een klein rondje....
Witte SV kan niet missen :)
 
:^

Nog gegadigden straks voor een rondje..? Zo rond half 7 ergens bijjjjjjjj...?
 
Terug
Bovenaan Onderaan