The Riding Game (deel 18)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dacht ik ook!

Indien goed:
Je motor op de foto bij een restaurant met een plaatsnaam in de naam

dus geen snackbar of frietkot
 
full
 
Das nen hele goeie! :t
Neem eerst een foto van een Italiaans restaurant, en met een foto te maken als voorbeeld voor de volgende opdracht van een restaurant aan de overkant, staat daar toch wel een auto met Italiaans kenteken _O-
Was mij nog niet eerder opgevallen :P

En op de gevel van restaurant Milano, links naast restaurant Panerea, staat een vliegtuigstaart met SABENA logo! ... Nostalgie man 8-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zouden chineze eetstokjes ook tellen @DKP ? Zijn immers ook service onderdelen . :P

Je motor bij een taartenwinkel

Een winkel waar je dus voornamelijk taart kan bestellen. Dus geen bakker of supermarkt, enz.





En nee niet eentje waar je opa's en oma's kan bestellen.. :X
 
Zouden chinezse eetstokjes ook tellen @DKP ? Zijn immers ook service onderdelen . :P

Je motor bij een taartenwinkel

Een winkel waar je dus voornamelijk taart kan bestellen. Dus geen bakker of supermarkt, enz.





En nee niet eentje waar je opa's en oma's kan bestellen.. :X
Wel ja, goede vraag, maar ik zou het goedgekeurd hebben :Y

Taarten winkel maar geen bakker ... bestaat dat dan :? :? :?

Tja, aan een bejaardentehuis gaan staan, maar of je die daar ook kan bestellen ,dat betwijfel ik dan ook weer :P
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Laatst bewerkt:
Een van mijn schoonzussen maakt ook taarten op bestelling, dus alleen taarten, maar heeft geen winkel ... en moest ze dat wel hebben, ik geraak niet in Tennessee met mijn motor :P

Maar deze ligt gewoon op mijn (snelwegloze) woon-werk route. Nooit eerder opgevallen _O-
Zo zie je maar, door TRG kom je nog dingen tegen waar je anders nooit oog voor hebt 8-)

----------------


Je motor bij een bord 'begin stad/gemeente/dorp' met "berg" in de naam
Bijvoorbeeld "Heist o/d Berg", "Bergen op Zoom" ...
 
Als je op het linkje van mijn eerste foto klikt zie je die vlag ook tussen de twee linkse delen van het kunstwerk ;)



Indien goed:

Nieuwe opdracht:

Je motor OP een niet in gebruik genomen zijnde exit van een rond punt
Dus een exit aan een rond punt die plots stopt direct na het rond punt, bedoeld om er ooit een weg aan te koppelen. Dus er mag ook nog geen weg in aanbouw zijn!

Voorbeeldje ...

Kampenhout, Vlaanderen

Google Maps
 
Als je op het linkje van mijn eerste foto klikt zie je die vlag ook tussen de twee linkse delen van het kunstwerk ;)



Indien goed:

Nieuwe opdracht:

Je motor OP een niet in gebruik genomen zijnde exit van een rond punt
Dus een exit aan een rond punt die plots stopt direct na het rond punt, bedoeld om er ooit een weg aan te koppelen. Dus er mag ook nog geen weg in aanbouw zijn!

Voorbeeldje ...

Kampenhout, Vlaanderen

Google Maps

Rond punt? Een rotonde denk ik?
Weet er wel 1 maar dan moet ik 100km rijden....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan