Ducati Multistrada 620 /1000 /1100

Vandaag voor het eerst in lange tijd (4 maanden :$ ) weer eens een ritje gemaakt. Zelfs na die tijd gewoon starten en lopen. Onder de carport, geen druppellader aangesloten en het gewoon doen. Best betrouwbaar dat Italiaanse spul. :+ Niet heel lang, niet heel spannend, maar gewoon even een blokje om. Wat blijft het toch een heerlijke motor om op te rijden. :]
 
Komen we nog op terug Hans. Ffe zien wanneer Imre kan en Lacsap ook hé :Y
Lastpak is wat dat betreft nooit zo lastig en is bij droog weer altijd in voor een ritje. Hoewel ik tegenwoordig lid ben van twee MC's en ook veel tijd doorbreng op de Mountainbike en Racefiets. Maar ik maak wel tijd. :]
 
Vandaag voor het eerst in lange tijd (4 maanden :$ ) weer eens een ritje gemaakt. Zelfs na die tijd gewoon starten en lopen. Onder de carport, geen druppellader aangesloten en het gewoon doen. Best betrouwbaar dat Italiaanse spul. :+ Niet heel lang, niet heel spannend, maar gewoon even een blokje om. Wat blijft het toch een heerlijke motor om op te rijden. :]
Heej Arjen.. Mooi dat je hier meepost. Toch knap dat ie na 4 mnd direct start zonder aan de lader gehangen te hebben. Ik ben met de 1200 naar de Eifel geweest vandaag.. Totaal andere motor dan de mts 1000 echt niet te vergelijken vindt ik. Misschien dat ik morgen de mts 1000 ffe probeer te starten en zoniet dan binnenkort ffies.
 
Lastpak is wat dat betreft nooit zo lastig en is bij droog weer altijd in voor een ritje. Hoewel ik tegenwoordig lid ben van twee MC's en ook veel tijd doorbreng op de Mountainbike en Racefiets. Maar ik maak wel tijd. :]
lastpak is oké toch dus neem Lacsap ook maar mee dan :) Ffe zien wie we hier kunnen mobiliseren om een keer mee te gaan en wanneer. Wordt vervolgd wat mij betreft...
 
Heej Arjen.. Mooi dat je hier meepost. Toch knap dat ie na 4 mnd direct start zonder aan de lader gehangen te hebben. Ik ben met de 1200 naar de Eifel geweest vandaag.. Totaal andere motor dan de mts 1000 echt niet te vergelijken vindt ik. Misschien dat ik morgen de mts 1000 ffe probeer te starten en zoniet dan binnenkort ffies.

Het heeft denk ik wel geholpen dat ik half oktober een nieuwe accu bij onze Veenendaalse vrienden gehaald heb. ;)
 
Het heeft denk ik wel geholpen dat ik half oktober een nieuwe accu bij onze Veenendaalse vrienden gehaald heb. ;)
Dat denk ik wel ja. Maar ik lees elders ook dat mensen hun mts na wat maanden stil gestaan te hebben direct weer kunnen starten zonder moeilijk gedoe. :Y
 
Ik vind het prima, enkel dan moet het wel na half mei.
Voor die tijd zit ik vol{helaas},dan wil ik nog een keer die combirit rijden die wij {Arie en ik}zouden doen van uit de mac. in alblasserdam ri Tiel en dan zou Arie hem overnemen.

Ik kon toen niet omdat mijn koppeling toen vastliep.
Maar als jullie al eerder een ritje willen maken snap ik dat best.

Dus bij deze Arie moeten we het maar een keertje kortsluiten,En voor Imre maken we dan een uitzondering want ik zou het leuk vinden om hem ook weer eens een keertje te zien.

Okee groetjes maar weer

Goed idee om een ritje te maken. De BMW is afgelopen weekend verkocht dus de zoektocht naar een 1200 die binnen mijn budget valt is begonnen!
 
Ik heb hem zondag ook uitgelaten,na 5 maanden stilstaan onder de acculader geen start problemen.

Hé Imre wat goed....succes met je zoektocht.
Hou ons op de hoogte.

Hoe anders rijd hij Arie,ben benieuwt.


Oké mannen de groetjes maarweer
 
Ik heb hem zondag ook uitgelaten,na 5 maanden stilstaan onder de acculader geen start problemen.

Hé Imre wat goed....succes met je zoektocht.
Hou ons op de hoogte.

Hoe anders rijd hij Arie,ben benieuwt.


Oké mannen de groetjes maarweer
Hi Hans.. De 1200 rijdt totaal anders dan de 1000 geen enkele vergelijking vindt ik
Accelereren ect is veel heftiger en het gaat allemaal veel sneller wat niet gek is natuurlijk met 160 peekaas erin. Het rijden is ook totaal anders. Gaat ook veel soepeler en een ander Twin gevoel qua blok dan de 1000 vindt ik. Kan er verder nog weinig over zeggen of de 1200 ook gaat bevallen op wat langere ritten en vakantie ect. In het 1200 Topic hier kun je meelezen indien je dat leuk vindt..
 
Laatst bewerkt:
Als een van jullie nog een originele kofferset voor de Multi tegenkomt met beugels dan heb ik daar wel zeer veel interesse in. Heb nu een beugel besteld voor C-Bow tassen die ik ooit voor de MV had gekocht. Heb liever altijd de koffers erop. :Y Dat is met die soft bags nooit zo handig.
 
Laatst bewerkt:
Hi.. Voor de mts 1000 koop ik ffe niks meer. De 1200 wordt nu onze vakantie motor dus de huidige buddyseat van de mts 1000 mag blijven zitten waar ie zit.
 
Als een van jullie nog een originele kofferset voor de Multi tegenkomt met beugels dan heb ik daar wel zeer veel interesse in. Heb nu een beugel besteld voor C-Bow tassen die ik ooit voor de MV had gekocht. Heb liever altijd de koffers erop. :Y Dat is met die soft bags nooit zo handig.
Komen soms wel eens voorbij schuiven die oem koffers. Mocht ik iets zien meldt ik het wel.
 
Heb een setje opgespoord in Oostenrijk. Is wel grijs maar dat in Ducati rood spuiten zal niet heel de wereld gaan kosten. Ziet het er natuurlijk ook weer spik en span uit. :t Heb de beste man gevraagd of hij de koffers naar NL zou willen sturen, we zullen zien. Staat te koop voor 350,- dus met verzendkosten en spuitwerk zal het zo rond de 500,- gaan kosten denk ik.
 
Ik wist het al maar we moeten hier nog wat actief blijven. Ga je ook in het 1200 draadje je melden hier Imre?
 
Dat hebben we met het MV topic ook. -O- Bijna iedereen zit op de WhatsApp. Er zijn er nog een aantal die vragen beantwoorden maar daarmee houdt het ook op.
Ik ben niet zo Facebook minded en gebruik het alleen maar om in te loggen op andere sites. :X

Kofferset is overigens onderweg. Even kijken hoe de koffers er in werkelijkheid uitzien, dan bepaal ik of ik ze laat spuiten of wrappen.
 
Dat hebben we met het MV topic ook. -O- Bijna iedereen zit op de WhatsApp. Er zijn er nog een aantal die vragen beantwoorden maar daarmee houdt het ook op.
Ik ben niet zo Facebook minded en gebruik het alleen maar om in te loggen op andere sites. :X

Kofferset is overigens onderweg. Even kijken hoe de koffers er in werkelijkheid uitzien, dan bepaal ik of ik ze laat spuiten of wrappen.
whats ap/feesboek hebben er voor gezorgt dat forums als deze minder druk zijn.
Eerlijkshalve wil ik wel melden dat ik feesboek een prima communicatie middel vindt om elkaar snel te vinden ect.
Dingen terugzoeken vindt ik daar lastig en hier veel makkelijker.
En hier vindt ik het ook prima maar ja..Als er zowat niks gebeurt ga ik ook elders kijken en posten zo werkt dat nu eenmaal.

Maar ja..Je ziet het zelf ook ..Er gebeurt hier amper wat.
Er zijn 2 feesboek groepen voor de mts 1 de gemengde mts groep met dus alle modellen incl de 1200 en de andere groep met only de classics dus de 620/1000/1100.
De laatste ben ik momenteel minder actief mede omdat ik de 1200 heb gekocht en daar nu even mijn meeste aandacht naar uit gaat.

.Kofferset : Als ze nog okee zijn dus heel en de slotjes doen het nog heb je het belangrijkste al binnen.
Spuiten/wrappen...Aan u de keus :)
 
Laatst bewerkt:
Imre.....gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Hoop dat je er veel plezier aan beleeft en veel veilige kms toegewenst.

We zien hem wel een keer met een ritje,die van arie dan ook en mischien duc11 op zijn nieuwe 1200.
lijk me erg leuk,hoop half mei met Arie die rit nog een keer in elkaar te zetten.
Een soort combirit de oude met de nieuwe Ducs.

oke groetjes maar weer
 
Terug
Bovenaan Onderaan