The Riding Game (deel 18)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rond punt? Een rotonde denk ik?
Weet er wel 1 maar dan moet ik 100km rijden....
Jaja, wij noemen dat meestal een rond punt :P

100km maar? 't is er het weer voor, komaan, op de motor en :]

Potvolblomme! Die zit notabene om de hoek bij mij, en dat heb ik gemist!

|( B|
Blijven volgen, op een dag kan je wel eens inpikken!
... maar pas op, zeer verslavend spel :+

Btw, jij moet er veel minder ver voor rijden dan Ritjard, en ook voor jouw geld, het is er het weer voor momenteel! *O*

----------------------------------------------

@ Ey-dzeej; ik denk dat het nu uit is met ons duet, de andere spelers beginnen ook weer wakker te worden :] _O-
 
Q1jU20f.jpg


pQqMhCl.jpg
 
@ Ey-dzeej; ik denk dat het nu uit is met ons duet, de andere spelers beginnen ook weer wakker te worden :] _O-

Ja inderdaad.. winterslaap is voorbij. _O-

Het was leuk zolang het duurde *D

Je motor bij een eiland met 1 loopbruggetje of iets dergelijks

Voorbeeld
 
Laatst bewerkt:
Volg het al maanden hoor maar elke keer zijn er van die lastige opdrachten.
Jullie konden net zo goed met zijn tweeën een eigen game beginnen haha
 
@ Ey-dzeej; ik denk dat het nu uit is met ons duet, de andere spelers beginnen ook weer wakker te worden :] _O-

Ja inderdaad.. winterslaap is voorbij. _O-

Het was leuk zolang het duurde *D

Bij mij is het niet zozeer een kwestie van winterslaap....Woon/werk is gewoon onzinnig, maximaal 10 km en bijna nooit beginnen en eindigen op hetzelfde punt. Bij regen rij ik liever niet dus dan vallen er al heel wat dagen af _O- Als het koud is geen probleem, maar de zin om dan nog wat extra kilometers te maken voor een foto is dan wel een stuk minder. Nu ben ik een paar weekjes vrij en het weer zit mee dus.... :] *O*
 
Ik doe ook niet geheel aan winterslaap, ik rijd alleen een stuk minder. Beetje zelfde idee als Roeleey. Vaak als ik reed dan vergat ik dit spel/opdracht of kon ik hem niet doen/vinden (laatste paar keren).
 
Laatst bewerkt:
Ruim 60 km gereden voor deze, ben vrij tot 22:00u :P

Eiland: check
1 toegangsbrug: check
--- maar, je kan er met de auto op, maar het mag niet als bezoeker, enkel diensten mogen het.
(leveringen, aanbrengen bootjes op trailer, hulpdiensten)

Satellietview

Streetview eiland

Streetview toegangsbrug

Verder is het niet mogelijk om het eilandje er volledig op te krijgen want de voorste punt verdwijnt achter de brugreling, en ik moet tot in het midden van de straat stappen om de foto te kunnen maken, en die straat ligt ook nog eens 25cm lager dan dat voetpad.

Ik ben dan ook moeten terugdraaien en voor de brug het voetpad moeten oprijden :P

Ik denk dat deze goed is, maar wat vind jij ervan Ey-dzeej?

Edit: nog even tot beneden gereden, en een bewijsfoto gemaakt van dat rugje om aan te tonen dat het afgesloten is voor gemotoriseerd verkeer:
full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ruim 60 km gereden voor deze, ben vrij tot 22:00u :P

Eiland: check
1 toegangsbrug: check
--- maar, je kan er met de auto op, maar het mag niet als bezoeker, enkel diensten mogen het.
(leveringen, aanbrengen bootjes op trailer, hulpdiensten)

Satellietview

Streetview eiland

Streetview toegangsbrug

Verder is het niet mogelijk om het eilandje er volledig op te krijgen want de voorste punt verdwijnt achter de brugreling, en ik moet tot in het midden van de straat stappen om de foto te kunnen maken, en die straat ligt ook nog eens 25cm lager dan dat voetpad.

Ik ben dan ook moeten terugdraaien en voor de brug het voetpad moeten oprijden :P

Ik denk dat deze goed is, maar wat vind jij ervan Ey-dzeej?

Edit: nog even tot beneden gereden, en een bewijsfoto gemaakt van dat rugje om aan te tonen dat het afgesloten is voor gemotoriseerd verkeer:
[afbeelding]

Ja prima hoor.. Je kent ondertussen wat wel en niet kan denk ik zo :P

satelietview maakt het plaatje al compleet en laat zien dat het een eiland is.

Wederom weer een mooi betoog :+
 
Ja prima hoor.. Je kent ondertussen wat wel en niet kan denk ik zo :P

satelietview maakt het plaatje al compleet en laat zien dat het een eiland is.

Wederom weer een mooi betoog :+
Ha ja, maar ik had lichte twijfels omdat jij het had over een "loopbruggetje of iets dergelijks", en ik vroeg me daarom gewoon af hoe kort het aanleunt bij een 'loopbruggetje' als er auto's overheen kunnen, om onder de term dergelijk te kunnen rekenen ;)

Maar toen ik kon bewijzen dat het afgesloten is voor vrij gemotoriseerd verkeer, waren mijn twijfels weg :Y

Was me echt een mooie heen en terug rit :]
Maar ... de vliegen en andere insecten vinden het ook weer mooi weer en smachen zich weer vrijelijk op helm en motor :')
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom en veel plezier alvast! :)

Ik ga deze opdracht even laten schieten, alle bruggen gecontroleerd die ik kan bedenken maar geen vlaggen (er op, wel in de buurt)
 
Ja, Petflesspel! Ook keileuk! *O*

Alleen zal dat voor Hollender minder voor de hand liggend zijn omdat hij, net als ik, zo ongeveer centraal in België woont -O-

Ik heb laatst een fel pleidooi gevoerd in het draadje om het petflesgebied uit te breiden naar Vlaanderen (mede als compensatie voor het uitsluiten van de waddeneilanden), maar men WIL er niet in meegaan :N
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan