Oss & Omgeving deel 21 : We doen d'r nog één of twee of ..

Heb ik op de motorbeurs een paar mooie alpinestar handschoenen gekocht waar ik erg blij mee ben maar helaas geen mooi rek voor achterop de cbr kunnen vinden.
Ik zou graag een keer naar een buitenlandse motogp wedstrijd willen plan is nu Catalunya of Le Mans.
Kijk ik op internet zie ik dat er mooi rekjes zijn die gebaseerd zijn op de buddyseat die krengen kosten dan wel weer €170,= en dat vind ik wel erg veel.
Gelukkig ook maar even op mp gekeken en daar heeft iemand dat idee "geleend" en zelf wat gemaakt.
Netjes met een aluminium traanplaat een plaatje met ogen gemaakt wat aan een extra buddyseat zit vastgebout.
Ik had dat zelfde idee alleen dan om dat met hout te doen.
Deze was al kant en klaar dus contact gezocht en aangeschaft.
Al met al eerste aankoop voor een buitenlands motogp avontuur is gedaan!!
(nu nog de baas lees vrouw overtuigen ;) )
 
Laatst bewerkt:
Heb ik op de motorbeurs een paar mooie alpinestar handschoenen gekocht waar ik erg blij mee ben maar helaas geen mooi rek voor achterop de cbr kunnen vinden.
Ik zou graag een keer naar een buitenlandse motogp wedstrijd willen plan is nu Catalunya of Le Mans.
Kijk ik op internet zie ik dat er mooi rekjes zijn die gebaseerd zijn op de buddyseat die krengen kosten dan wel weer €170,= en dat vind ik wel erg veel.
Gelukkig ook maar even op mp gekeken en daar heeft iemand dat idee "geleend" en zelf wat gemaakt.
Netjes met een aluminium traanplaat een plaatje met ogen gemaakt wat aan een extra buddyseat zit vastgebout.
Ik had dat zelfde idee alleen dan om dat met hout te doen.
Deze was al kant en klaar dus contact gezocht en aangeschaft.
Al met al eerste aankoop voor een buitenlands motogp avontuur is gedaan!!
(nu nog de baas lees vrouw overtuigen ;) )

Foto?
 
lijkt wel of de lente nu echt begonnen is, waar meeten we tegenwoordig? Geer? waar op de Geer, bij het perkje of nog steeds bij die bocht achterin?
 
ik zal snel eens een foto van het bagage plateau maken is echt super handig.
De geer is toch verboden voor motoren geworden.
Oh nee de geer is het industrieterrein bij de haven toch?
zeg maar als je op de noord-zuid richting megen rijd aan de rechterkant vlak nadat je oss uitrijd.
 
ik zal snel eens een foto van het bagage plateau maken is echt super handig.
De geer is toch verboden voor motoren geworden.
Oh nee de geer is het industrieterrein bij de haven toch?
zeg maar als je op de noord-zuid richting megen rijd aan de rechterkant vlak nadat je oss uitrijd.

klopt, paalgraven/vorstengrafdonk is verboden voor motoren -O-
 
nope ;(

als er weer 1 komt, word het er 1 voor rond om huis :$
 
Is dit het nieuwste / laatste Deel :P?

Ben sinds 2 maanden ook woonachtig in Oss.

Welkom dan Danton!

Als je een drukkere topic leuker vind dan zou je bij Den bosch en omstreken moeten kijken zitten ook Ossenaren op :Y
En daar is vaker meer praat O-)
 
Zitten er het DB topic ook Osschenaren? Mogen die daar komen O-)

Welkom en ook welkom in DB topic :Y

Volgens mij zijn er niet meer zoveel motorrijders in Oss actief ... het word hier steeds stiller '(
 
Ik denk Ach, laat ik eens na 4 jaar wat posten hier...... _O-
 
Hallo :W

Sinds vorige week ook weer een motor haha.
Dat is alweer heel wat jaren geleden dat ik hier was. Maar ik ben er weer *O*

Voor wie het niet meer weet. Dit was ik haha

Mooie video van mozes
 

Bijlagen

  • 20210622_155841.jpg
    20210622_155841.jpg
    467 KB · Weergaven: 8
Laatst bewerkt:
Nee die fazer was van mij. De ducati multistrada was van mijn oom. Volgens mij heb ik die ook wel eens mee gehad. Thanks man :}

Hoe is het hier verder?
 
Terug
Bovenaan Onderaan