The Riding Game (deel 18)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Indien goed:
Je motor op de foto bij een passagierschip
IMG_20170315_172327062_HDR_zpses6zzof5.jpg


Pfff ik krijg de link of sharing settings niet goed zodat deze foto zichtbaar is voor wie niet ingelogd is. Ik zag dat gisteren niet vanaf mobiel, want ik was natuurlijk ingelogd. Is dat bij jullie ook problematisch? Ik zet graag de foto ergens anders neer als dat beter werkt.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb laatst een fel pleidooi gevoerd in het draadje om het petflesgebied uit te breiden naar Vlaanderen (mede als compensatie voor het uitsluiten van de waddeneilanden), maar men WIL er niet in meegaan :N

Tsja Hollanders he. Alles 3meter over de grens is ver. Kan nog wel een leuk voorbeeld geven, maar dan ga ik off-topic.
 
FOUTMELDING
Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug naar de pagina waar je vandaan kwam.
User not allowed to access this forum
(interne identificatie: forum::get_forumdata::forum_not_allowed gegenereerd door de 'forum' klasse)

Je moet meer dan 30berichten gepost hebben om in off-topic te kunnen komen
 
Laatst bewerkt:
20170315_211026_zps8rdt4tdv.jpg


20170315_211120_zpsjyn7u0hp.jpg


Dit is een ponton met daarop een rolkraan. Aan die kraan hangt een bak die ze in het water kunnen laten zakken tegen de kaai aan. Die bak word dan leeggepompt en op die manier kunnen ze onderhoud plegen aan een kaaimuur onder de waterlijn, in dit geval stralen en schilderen.

Ik hoop dat deze goed is.
Indien ja, dan luidt de volgende opdracht: Zet je motor op de foto bij een bedrijf waarvan een deel van het verlichte logo niet meer werkt. Denk hierbij aan een tankstation waarvan een of meerdere letters het niet meer doen, of zoals hieronder, een hotel waarvan de eerste helft van het logo het heeft laten afweten. Dus niet het hele logo kapot, slechts een deel, en uiteraard moet het werkende deel wel verlicht zijn.

20170315_212631_zps4vjotchq.jpg
 
Laatst bewerkt:
Kijk eens aan, vandaag meteen twee nieuwelingen die hun intrede doen! *O*

WELKOM IN HET LEUKSTE SPEL OP MF!!! *O* *O* *O*

---------------------------------

Kleine opmerking, een nieuwe opdracht plaatsen we tussen B en A tags, waardoor het er dan zo uitziet :

je motor op de foto bij een bedrijf waarvan een deel van het verlichte logo niet meer werkt
-- geplaatst door Hollender op datum van 15 maart, 21:57u

;)
 
sJo2SvU.jpg


Kan nog niet verder zoals op de foto te zien..

Je motor dichtbij een publieke losse tennisbaan

Voorbeeld

Dus niet een van een vereniging maar die ergens in een wijk geplaatst is..
 
Ik hoop dat deze goed is.
[afbeelding]

:t :Y


Ik heb problemen met
a) alleen in firefox
b) alleen als ik niet in photobucket ingelogd ben
c) alleen met mijn eigen foto's
de afbeedlingen te zien. Ik hoop dat dat geen problemen heeft opgeleverd voor anderen.
Ik heb alle sharing settings helemaal open staan, maar ik denk dat het ligt aan hoe firefox toegang neemt tot photobucket. (maar dan alleen bij mijn account???)

Overigens is het praktische forummen en foto's plaatsen in een post nog het ingewikkeldste van dit topic. rondje rijden en een foto maken met je motor op de goede plek is t makkelijke deel... Even kijken hoe dat met wat meer pogingen vordert...
 
:t :Y


Ik heb problemen met
a) alleen in firefox
b) alleen als ik niet in photobucket ingelogd ben
c) alleen met mijn eigen foto's
de afbeedlingen te zien. Ik hoop dat dat geen problemen heeft opgeleverd voor anderen.
Ik heb alle sharing settings helemaal open staan, maar ik denk dat het ligt aan hoe firefox toegang neemt tot photobucket. (maar dan alleen bij mijn account???)

Overigens is het praktische forummen en foto's plaatsen in een post nog het ingewikkeldste van dit topic. rondje rijden en een foto maken met je motor op de goede plek is t makkelijke deel... Even kijken hoe dat met wat meer pogingen vordert...

Probeer anders eens TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting. Die pompt er na uploaden gelijk een img link uit. Copy/paste en klaar :)
 
Ondanks het vele water nog best lastig om zo'n vogelnest te vinden...
Had er eindelijk een gespot, motor neergezet en geprobeerd een foto te maken. Helaas stond de zon zodanig dat er niet veel meer als een lichtstreep te zien was :')
Naar de overkant van het water was helaas geen mogelijkheid (afgesloten terrein) en langs de de vele sloten op weg naar huis, behalve goed verscholen tussen het riet, geen nesten. Maar het was wel heerlijk om te :] vandaag *O* :t
 
Gaat inderdaad erg rap hier!

Hmm, vogelnest in water... Da's een lastige. De meeste plaatsen waar je die zou kunnen vinden kan of mag je met de motor niet komen. Ik zie het als een uitdaging!
 
Ook voor mij lijkt het mij heel moeilijk te vinden.

En het feit dat ik een dierenvriend ben, maakt het nog moeilijker :+

Moest de opdracht nu geweest zijn: je motor bij een naar je motor gapende oude man", dan was het raak geweest _O-

Benieuwd waarom? Klikkerdeklik ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan