The Riding Game (deel 18)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat verschrikkelijk stom dat ik niet gekeken heb dat ik net naar huis reed of de opdracht nog open stond. Het sterft van de meerkoetnesten in de oude staalhaven, vooral op de oude aanmeerplekken, die grote stalen staanders met oortjes eraan. Gokte erop dat ie al vervuld was, gaat zo hard hier O-)
 
Het gaat hier weer erg snel ... :P

Moet jij eigenlijk wel werken ey-dzeej ... volgens mij leef jij gewoon op je motor _O-

Wahahah ja ik werk ook gewoon nog tussen door. :P

Het zou toch wel wat zijn hè.. als een zigeuner op de motor door het leven :P

Maarja het was lekker weer om te rijden.. alleen thuis kwam ik erachter dat er een gaatje in m'n koplampglas is gekomen.. dat is weer dan ff iets minder leuk..
 
Foto vervangen door linkje ...
Als je recht boven het zadel kijkt kan je daar een nest zien liggen. Die kooitjes zijn daar geplaatst zodat ze daar hun nest in kunnen maken, maar dat ene nest is er deels op een weggezakte kooi gemaakt.

Nu vind ik hem zelf wel best onduidelijk, dus ik wacht nog effe af. Ik maak nog wel wat omwegjes langs verschillende waters op weg naar huis, en zal tussentijds nog wel eens checken natuurlijk ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vergeet bovenstaande maar:
full


Het nest ligt wel degelijk op het water :Y
full
 
[afbeelding]

Pfff ik krijg de link of sharing settings niet goed zodat deze foto zichtbaar is voor wie niet ingelogd is. Ik zag dat gisteren niet vanaf mobiel, want ik was natuurlijk ingelogd. Is dat bij jullie ook problematisch? Ik zet graag de foto ergens anders neer als dat beter werkt.

Is deze foto in Leiden/Leiderdorp gemaakt? Schip komt me heel bekend voor en zie dat jij zelf in Warmond woont :Y
 
Je motor voor een Camping winkel
Dus een winkel met alle benodigdheden voor campeerders. Geen algemene sportwinkel die ook tenten en zo verkoopt.
(hier en daar een beetje nevenartikelen mag natuurlijk wel, maar dus hoofdzakelijk camping/campeer benodigdheden

Bijvoorbeeld zoals Camping zorro - Home

Sorry, ik had gegoogeld op AS Adventure Nederland en zag "een site met .NL staan. Niet verder gekeken en had niet gezien dat het enkel om een online winkel ging :$
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb er de zite even op geraadpleegd, want ik vond de nevenactiviteiten "tuin" en "balkon" op het eerste gezicht té afwijkend. Maar het is toch wel degelijk voornamelijk camping artikkelen. En tuin, mensen die lange tijd verblijven/wonen op een camping hebben ook wel wat met tuin. Enkel balkon vind ik nogal erg afwijkend, maar dat aandeel is slechts klein.

Dus, hij is :t




Nieuwe opdracht:

Je motor met een drie- of meer-motorig vliegtuig
Als ik op de foto zie dat er onder de ene vleugel 2 motoren hangen, hoeven de andere twee niet in beeld te staan, ik weet heus wel dat die er daar nog twee heeft :+
Hetzelfde als ik onder een vleugel 1 motor zie, en nog eentje in de staart of op de neus, dan weet ik evengoed dat er onder de andere vleugel nog ene hangt ;)
Straalmotoren of propellers, maakt niet uit.
 
Dat word een lastige!
;)
Nee hoor, in B en NL meer dan voldoende luchthavens waar druk vliegverkeer is, en zowat aan elke luchthaven kan je best op heel wat plaatsen (heel) kort bij de runways en andere plaatsen van het tarmac komen. Wat dat laatste betreft, vooral op cargosites kan je op heel wat plaatsen kortbij het tarmac zonder je op verboden terrein te begeven :Y
 
BkpTH9W.jpg


Ingezoom op foto ergens in het midDen is een vleugel met 2 motoren te zien. Achter het vliegtuig met de rode strepen

48epuW7.jpg
 
Je motor bij een bedrijfsnaam met een cijfer erin.

Voorbeeld

Cijfer moet als cijfer zijn en niet als een woord erin gespeld zijn-!!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan