Leeuwarden e.o. deel 4

hallo,

Ik ben Niels en ik rij een Triumph street triple rx uit 2015.
[afbeelding]
Verder heb ik er een aantal dingen aangepast:
Korte kentekenplaat houder, Led knipperlichten, arrow demper en bar end mirror's.

Het lijkt me leuk om een keer met jullie me terijden

Groeten,

Niels.
Hee welkom!

Mooi bike van het mooiste merk ;)

Er zijn in het (voor, hoofd en na) seizoen veel ritjes vanuit deze groep waarvan ook veel spontane ritjes die op het laatste moment worden gepland/mee worden gedeeld. Veel mensen van dit forum zitten dan ook in app groep waar de ritjes en veel ander geouwehoer in wordt besproken. Als je ook in de app groep wilt stuur je je 06 maar ff via PB ;)

Waar kom je trouwens vandaan?
 
Hee welkom!

Mooi bike van het mooiste merk ;)

Er zijn in het (voor, hoofd en na) seizoen veel ritjes vanuit deze groep waarvan ook veel spontane ritjes die op het laatste moment worden gepland/mee worden gedeeld. Veel mensen van dit forum zitten dan ook in app groep waar de ritjes en veel ander geouwehoer in wordt besproken. Als je ook in de app groep wilt stuur je je 06 maar ff via PB ;)

Waar kom je trouwens vandaan?

Ook graag ff aangeven welke app groep je wilt..
 
Hee welkom!

Mooi bike van het mooiste merk ;)

Er zijn in het (voor, hoofd en na) seizoen veel ritjes vanuit deze groep waarvan ook veel spontane ritjes die op het laatste moment worden gepland/mee worden gedeeld. Veel mensen van dit forum zitten dan ook in app groep waar de ritjes en veel ander geouwehoer in wordt besproken. Als je ook in de app groep wilt stuur je je 06 maar ff via PB ;)

Waar kom je trouwens vandaan?

Oke bedankt lijkt me leuk.
Ik woon nu nog in het dorpje tersoal, maar ik verhuis aan het eind van dit jaar naar wergea.
 
Zag recentelijk een leuke motor staan bij Moto Wijma in Leeuwarden, maar het aantal online te vinden ervaringen is nou niet echt groot! (Ook hier op Motor-Forum niet ;))

Wellicht lurkers van dit topiQue nog wat (recente) ervaringen?

Ik begreep al dat je het eerst "eens moest worden" over de prijs voordat je überhaupt een proefrit mag maken. Al lijkt me de proefrit wel doorslaggevend lijkt me :P

Ook begreep ik dat je weinig bij inruil kreeg, maar dat is voor mij sowieso niet aan de orde, dus da's relatief simpel..

Al vraag ik me dan ook wel weer af of je nog wat met de prijs kunt doen als je niets in te ruilen hebt.. Iemand ervaringen? :)
 
Geschikte kerel hoor die van Wijma. Maatje van mij heeft er een TL gekocht. Die kon zo proefrijden. Uiteindelijk heeft hij de motor voor een nette prijs gekocht. Inruil weet ik niet...
 
Zag recentelijk een leuke motor staan bij Moto Wijma in Leeuwarden, maar het aantal online te vinden ervaringen is nou niet echt groot! (Ook hier op Motor-Forum niet ;))

Wellicht lurkers van dit topiQue nog wat (recente) ervaringen?

Ik begreep al dat je het eerst "eens moest worden" over de prijs voordat je überhaupt een proefrit mag maken. Al lijkt me de proefrit wel doorslaggevend lijkt me :P

Ook begreep ik dat je weinig bij inruil kreeg, maar dat is voor mij sowieso niet aan de orde, dus da's relatief simpel..

Al vraag ik me dan ook wel weer af of je nog wat met de prijs kunt doen als je niets in te ruilen hebt.. Iemand ervaringen? :)
Ben wel vriendelijk door hem te woord gestaan ondanks dat ik alleen even kwam "snuffelen". Geen ervaring met de zaak ansich. Ik zie dat je in Utrecht woont dan kan sowieso een belletje geen kwaad en dan kun je altijd kijken wat daar uitkomt ;)
 
Weet iemand van jullie een geschikt adresje die mijn achterkuipje kan spuiten. Het materiaal is van plastic en is al gedemonteerd van de motor.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan