The Riding Game (deel 18)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmmmm link naar foto werkt niet zoals ik bedacht had....
Foto's posten per mobiel is toch moeilijker als je dat niet van te voren uitzoekt xD

-AXDGRv624ZZcpEvlPfr-Tqh6KYDtztRYmzR2HzX7YenNMzaqH302ijFnLuzOOLBZWZMwzxUi3UDgZ4C51nLpv8LsCSF00oZC_F8_bC9zS3aVF-446iV7co2wbVKD69i5jrnIsda24p9BorSl64iYtXKw8aLAtvFFOL6juP_E1ulwgj9vINTrUkCG3UhwtB4uKajQtVFgGXto2lpn73f1kpiRIPaHr7BZeQkQpHiv3i10u8u_FzmGrRAkmmWz5t0Jxte_IY5cY4kYydFwmHx4LC2D_ATc05PW2hXbnXd5qWI1a4nzGKEk9CLqppf9kzgbfSMhOjr9vxgQWNCwuqv7zVfECBNU312G_GKNzDN-auPi-87n9C6zfjYA5li5vc24oa8cuWKrmyaoMwFGUC4An0LR-GpZBhc4UUzbVk0xWY5fmuUrLvjGRQGRWsli626UI1uRbksugHDU4YJIj6Ih3AiH-_HVQ3X5RmO-_CMbTxuKjDk7MtzA486F6cGMUDKcvyjHv30WtaPwkhsfDQw82ThivW-_IbTOTm_Cagbql006_6lgcjm827rSUhcOTB4I6bhF2YSrpQlgK4XMgdLdQ8Du7XS0sDMFCo8VMLj1nQ9eqGoWPi3HxGl5a_yoUn2T0KDv6vt3nbRRbF50ZbGdfB0DqLIb6sDng-lwueNGA=w729-h971-no


Indien goed:
(zie nu net dat deze mogelijk afgekeurd kan worden omdat m'n motor niet helemaal op de foto staat.... TS beter lezen :z )

Je motor op/bij een rotonde waar de richtingsborden NIET op de rotonde staan...
 
Laatst bewerkt:
Hmmmm link naar foto werkt niet zoals ik bedacht had....
Foto's posten per mobiel is toch moeilijker als je dat niet van te voren uitzoekt xD

[afbeelding]

Indien goed:
(zie nu net dat deze mogelijk afgekeurd kan worden omdat m'n motor niet helemaal op de foto staat.... TS beter lezen :z )

Je motor op/bij een rotonde waar de richtingsborden NIET op de rotonde staan...

Meestal zijn de spelers in het algemeen wel wat coulanter als het gaat om nieuwe spelers. Die verwelkomen wij altijd maar graag. Ik zie dat ook wel deze keer door de vingers.. volgende keer mag ie er wel helemaal op :Y
:t
 
Nieuwe opdracht!
Ik ga ervan uit dat volgende opdracht dan toch geldig was? Aangezien Ey-dzeej onze nieuweling goedgunstig gezind was?
Indien goed:
Je motor op/bij een rotonde waar de richtingsborden NIET op de rotonde staan
Meestal zijn de spelers in het algemeen wel wat coulanter als het gaat om nieuwe spelers. Die verwelkomen wij altijd maar graag. Ik zie dat ook wel deze keer door de vingers.. volgende keer mag ie er wel helemaal op :Y
:t
Als ik die opdracht geplaatst had kreeg ik wellicht de commentaar "typische Vlaamse opdracht weer" want in België is het sowieso niet de gewoonte wegwijzer OP de rotonde te zetten.
De wegwijzers staan op de exits :Y

Wel zijn heel veel rotondes hier voorzien van kunstwerken/monumenten die doorgaans streekverbonden zijn 8-)

En wat leuk, langer licht! *O*

Indien goed, nieuwe opdracht:

Je motor bij een vrachtwagentrailer met minstens 4 assen
Hetzij vier achteraan, of 2 voor- en twee achteraan, of 3 achter- en 1 vooraan. Zolang het de trailer is die vier assen heeft zonder die van de vrachtwagen mee te tellen.
Trailer mag zowel los als aangekoppeld zijn.
 
Dat bordje op de rotonde geeft toch ook een richting aan ?? ;)
Eu ja, enigszins ... nu je het zegt ...
Maar wat bedoelt de opdrachtgever precies?

Bij ons worden wegwijzers ook wel richtingaanwijzers genoemd, dus ik verstond wegwijzers.
En die borden die de "draairichting" aangeven MOETEN volgens europese richtlijnen op het rond punt staan.

Ene ... kijk ook nog eens naar jou foto ;)
full
 
Eu ja, enigszins ... nu je het zegt ...
Maar wat bedoelt de opdrachtgever precies?

Bij ons worden wegwijzers ook wel richtingaanwijzers genoemd, dus ik verstond wegwijzers.
En die borden die de "draairichting" aangeven MOETEN volgens europese richtlijnen op het rond punt staan.

Ene ... kijk ook nog eens naar jou foto ;)
[afbeelding]

ja die zag ik later toen ik wegreed... K*t was mijn eerste gedachte..

Maar nu na het lezen van wat regels over bepaalde borden, denk ik dat de opdrachtegever inderdaad de wegwijsborden bedoeld en niet de rotonde richtingsborden. Deze borden schijnen verplicht te moeten worden verplaatst op elke rotonde.. link

Daarbij zeggende; heb ik dus niets gezegd :X
 
Laatst bewerkt:
ah, dus toch goed.... mjah zal de volgende keer er op letten.
Bedoelde die wegwijzers met plaatsnamen enzo er op, had natuurlijk even moeten na-denken en een voorbeeld moeten plaatsen of tekstueel beter uitleggen.
Kwam zo'n rotonde toevallig opzoek naar de parasol tegen xD en vond het ongewoon voor nederland, niet over belgie stilgestaan.
Pfoe ligt dat tempo hier hoog... euh... ik heb geen flauw idee hoe en of wat, dus ik denk dat dit gewoon z'n beloop moet gaan met het dubbeldeks fietsenrek nu xD.
 
Ach, heb ook in een paar weken 13 punten gehaald en ben nu al een paar maanden aan het meekijken. Vreet steeds te snel door mijn mobiele data heen, dus ff checken wat de opdracht is als ik naar huis ga is er vaak ff niet bij :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan