TT Teammanager Competitie

|( Volgende keer moet ik es op Eurosport kijken voor de kwalificatie... Wissel ik een half uur voor tijd de Vinalis in voor Márquez onder het mom van "Die zal het wel op de heupen krijgen door Vinales en er een gigantische rondje uitpersen..." :')

Maar niet slecht voor de eerst ronde. Was opwarmertje... Ben nu klaar voor de rest. }) :P
 
|( Volgende keer moet ik es op Eurosport kijken voor de kwalificatie... Wissel ik een half uur voor tijd de Vinalis in voor Márquez onder het mom van "Die zal het wel op de heupen krijgen door Vinales en er een gigantische rondje uitpersen..." :')

Maar niet slecht voor de eerst ronde. Was opwarmertje... Ben nu klaar voor de rest. }) :P
Marquez? Die kon niemand nog betalen, net als Vinales. :? Pedrosa bedoel je.

Met 60 miljoen kon je na aankoop van de goedkoopste ingrediënten: Avintia 8m, LCR 9m en Baz 13 (totaal 30 miljoen) nog 30 miljoen besteden aan de 2e coureur.
 
Laatst bewerkt:
Marquez? Die kon niemand nog betalen, net als Vinales. :? Pedrosa bedoel je.

Met 60 miljoen kon je na aankoop van de goedkoopste ingrediënten: Avintia 8m, LCR 9m en Baz 13 (totaal 30 miljoen) nog 30 miljoen besteden aan de 2e coureur.

Met de voorspelling voor pole ;)
 
Achja zo zag ik Zarco helemaal zitten in de top 3 en gekozen voor
Monster Yamaha Tech 3.. Ging heel lang goed :+

Wat een held die kerel.. nu al! Zarco samen met Vinales gaan wat extra leven in de brouwerij brengen denk ik zo..
 
Haha lekkere binnenkomer op1! Redding onverwachts goed en Dovi is blijven zitten. Ik had alleen Marquez op pole position gezet, en Mave gelukkig op winst.

Denk dat het Yamaha frame gekocht gaat worden 😁. Spreiden die kansen
 
Leuk ook dat de puntentelling van zoveel factoren afhankelijk is, gewonnen posities, kwali, snelste ronde etc. Maakt het erg interessant om scherp te blijven en je team aan te passen.

Er zijn nu natuurlijk nog veel gelijke teams, maar dat gaat steeds meer wijzigen nav de ontwikkelingen gedurende het seizoen. Bij bijv. de oude droomteam-competitie van Motor via Waco-soft wist je na 1 race al wie hetzelfde team hadden voor de rest van het seizoen.
:^ ..eensch.
 

Heb aan de droom team competitie nooit meegedaan. Wijzigingen maakt het veel leuker lijkt me :+

De nummero uno staat bovenaan met 249 punten. Dat is al best een fors gat -O-

Die kan al gewoon Dovisiozo voor Marquez of Vinales inruilen ;(
 
Ben benieuwd wat de inruilwaardes doen wanneer je iets verkoopt. Je kunt helaas nog niet sleutelen aan je team 😋
 
Ik denk dat ik het chassis van LCR honda maar ga inruilen. dat was niet zo effectief!

Als ie net zo van start gaat als vorig jaar zou ik dat inderdaad maar doen. Moet eerlijk zeggen dat ik Cal qua skills hoog heb zitten. Maar komt nu een beetje gefrustreerd over en heb niet het idee dat ie het dit jaar beter gaat doen dan in 2016 :/
 
Ik probeer een coureur te wisselen en heb X budget te besteden. De coureur kost minder dan mijn te besteden budget X maar toch kan ik hem niet kiezen. Ik kan wel een duurdere coureur kiezen, weet iemand waarom?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben een uur lang aan het tieren geweest waarom mijn team nog niet vrijgegeven was.

Toen vond ik het pijltje :+

Normaal gesproken schakelen we automatisch naar de volgende GP zodra de database open gaat. Vanwege de afgelaste kwalificatie liep dat niet helemaal lekker. Dat hebben we zojuist opgelost! Dus nu zie je automatisch GP 2.
 
Ik probeer een coureur te wisselen en heb X budget te besteden. De coureur kost minder dan mijn te besteden budget X maar toch kan ik hem niet kiezen. Ik kan wel een duurdere coureur kiezen, weet iemand waarom?

Ik vermoed dat je het team al in gebruik hebt ;) Je mag een team maximaal 1x gebruiken..
 
Ik vermoed dat je het team al in gebruik hebt ;) Je mag een team maximaal 1x gebruiken..

Heeft bij mij ook even geduurd voor ik daar achter was. Wat heb ik vorige race zitten schelden dat ik Zarco niet toe kon voegen, tot ik erachter kwam dat dat was omdat ik Tech 3 als team ook al had geselecteerd. _O-
 
Enige nadeel van dit spel is dat je iedere keer anderhalf tot twee weken moet wachten op een nieuw raceweekend _O- -O-
 
Ik vermoed dat je het team al in gebruik hebt ;) Je mag een team maximaal 1x gebruiken..
+
Heeft bij mij ook even geduurd voor ik daar achter was. Wat heb ik vorige race zitten schelden dat ik Zarco niet toe kon voegen, tot ik erachter kwam dat dat was omdat ik Tech 3 als team ook al had geselecteerd. _O-
Dát is 't!

Thanks ;)
 
Laatst bewerkt:
Als je een onderdeel verkoopt krijg je dan 90% van de dagwaarde of 100%?
https://www.ttteammanager.nl/spelregels/

Als je wilt wisselen moet je eerst een coureur of onderdeel verkopen. Voor elk verkocht onderdeel ontvang je 90% van de actuele prijs van dat onderdeel. Met het door de verkoop vrijgekomen geld en het salaris dat je verdiend hebt tijdens een GP, kun je vervolgens een nieuwe coureur of een nieuw onderdeel kopen.

Mocht een MotoGP-renstal tijdens het raceseizoen gedeeltelijk of helemaal uitvallen, dan blijft dit team in het spel bestaan. Uiteraard behalen coureurs en motoren van dit team dan geen punten meer. Via verkoop kan je deze inactieve teamonderdelen vervangen. Let op: Een inactieve coureur/onderdeel mag je 'gratis' vervangen. Je ontvangt bij de verkoop dus 100% van de huidige waarde.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan