Ducati Multistrada 620 /1000 /1100

Imre.....gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Hoop dat je er veel plezier aan beleeft en veel veilige kms toegewenst.

We zien hem wel een keer met een ritje,die van arie dan ook en mischien duc11 op zijn nieuwe 1200.
lijk me erg leuk,hoop half mei met Arie die rit nog een keer in elkaar te zetten.
Een soort combirit de oude met de nieuwe Ducs.

oke groetjes maar weer
Ffe zien wanneer Hans.
15 Mei ben ik ffe midweekje weg met de Enduro.. :+
 
Imre.....gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Hoop dat je er veel plezier aan beleeft en veel veilige kms toegewenst.

We zien hem wel een keer met een ritje,die van arie dan ook en mischien duc11 op zijn nieuwe 1200.
lijk me erg leuk,hoop half mei met Arie die rit nog een keer in elkaar te zetten.
Een soort combirit de oude met de nieuwe Ducs.

oke groetjes maar weer

Combinatierit klinkt goed! Ik stem voor :]
 
Ik ben de eerste week van mei weg,als jij dan terug ben gaan we het even bekijken.

Komt goed....oké groetjes
Kijk maar ffe..
Vanaf 20 Mei kan ik wslijk wel wat weekenden zoals het er nu voor staat. Krijg ik echter werk aangeboden gaat dat voor ook in de weekenden.
 
Laatst bewerkt:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ben zowaar ieder weekend in mei vrij. Dat biedt perspectief :)
 
Hallo Heren en misschien wel dames, ik zal me even voorstellen.
Ik ben Wouter, 29 jaar en kom uit Heeten, een dorp bij Deventer.
Sinds 2010 na het stage lopen bij een Ducatidealer ben ik al besmet met het ducati virus maar helaas door financiele redenen nooit toegekomen aan een echte duc.

Afgelopen 5 jaar heb ik dan ook een Honda CB seven fifty gereden, vooral als woonwerk verkeer en na 5 jaar en 80.000km heb ik toch maar besloten dat het tijd werd voor vervanging voor de degelijke oersaaie Honda.

Na lang kijken heb ik afgelopen weekend eindelijk een MTS1000DS gekocht.
Het is een rode uit 2006 geworden met een termignoni uitlaat. Na de proefrit wist ik het zeker, deze moest het worden.
Hij heeft nu 25k km gelopen en ik hoop met veel plezier de kilometerstand te verhogen.
Een foto hebben jullie nog van mij tegoed maar dat komt wel goed.

Groet Wouter
 
Hallo Heren en misschien wel dames, ik zal me even voorstellen.
Ik ben Wouter, 29 jaar en kom uit Heeten, een dorp bij Deventer.
Sinds 2010 na het stage lopen bij een Ducatidealer ben ik al besmet met het ducati virus maar helaas door financiele redenen nooit toegekomen aan een echte duc.

Afgelopen 5 jaar heb ik dan ook een Honda CB seven fifty gereden, vooral als woonwerk verkeer en na 5 jaar en 80.000km heb ik toch maar besloten dat het tijd werd voor vervanging voor de degelijke oersaaie Honda.

Na lang kijken heb ik afgelopen weekend eindelijk een MTS1000DS gekocht.
Het is een rode uit 2006 geworden met een termignoni uitlaat. Na de proefrit wist ik het zeker, deze moest het worden.
Hij heeft nu 25k km gelopen en ik hoop met veel plezier de kilometerstand te verhogen.
Een foto hebben jullie nog van mij tegoed maar dat komt wel goed.

Groet Wouter


Gefeliciteerd met je MTS 1000DS Wouter, veel plezier ermee.
 
Aankomende zondag 23 april, wordt er door de Facebook Group ( Dutch Ducati Classic Multistrada Group ( 620/1000/1100 ) een rit georganiseerd door het rivieren gebied. Men verzameld bij de McDonalds in Ochten ( aanslag 35 van de A15 ) om 10.30. Vertrek voor de rit om ongeveer 11.00 uur. Misschien tot zondag.
 
Hallo Heren en misschien wel dames, ik zal me even voorstellen.
Ik ben Wouter, 29 jaar en kom uit Heeten, een dorp bij Deventer.
Sinds 2010 na het stage lopen bij een Ducatidealer ben ik al besmet met het ducati virus maar helaas door financiele redenen nooit toegekomen aan een echte duc.

Afgelopen 5 jaar heb ik dan ook een Honda CB seven fifty gereden, vooral als woonwerk verkeer en na 5 jaar en 80.000km heb ik toch maar besloten dat het tijd werd voor vervanging voor de degelijke oersaaie Honda.

Na lang kijken heb ik afgelopen weekend eindelijk een MTS1000DS gekocht.
Het is een rode uit 2006 geworden met een termignoni uitlaat. Na de proefrit wist ik het zeker, deze moest het worden.
Hij heeft nu 25k km gelopen en ik hoop met veel plezier de kilometerstand te verhogen.
Een foto hebben jullie nog van mij tegoed maar dat komt wel goed.

Groet Wouter
Wouter...veel plezier toegewenst met je mooie aanwinst..
 
Aankomende zondag 23 april, wordt er door de Facebook Group ( Dutch Ducati Classic Multistrada Group ( 620/1000/1100 ) een rit georganiseerd door het rivieren gebied. Men verzameld bij de McDonalds in Ochten ( aanslag 35 van de A15 ) om 10.30. Vertrek voor de rit om ongeveer 11.00 uur. Misschien tot zondag.
....Zondag 3 ritten op het lijstje staan en prive ook nog wat..Ben benieuwd waarvoor ik uiteindelijk kies :+
 
We zullen het zien Arie, in ieder geval veel plezier. :] :Y
Dank je Siep.
De mts 1000 staat nog steeds in het kleine motor schuurtje te staan en er dit jaar nog niet mee gereden.Misschien morgen ffe eruit halen om te zien of ie start.

Met de Voxan overigens ook nog niet gereden dit jaar en met de mts 1200 nu ongeveer 3400 km gereden dit jaar.
 
Ik kom morgen wel ff langs, mits het niet te koud is. Net aan de beterende hand van een griepje.
 
Lacsap.. Ik ga morgen ook.

Vandaag de mts 1000 gestart na zo'n 6 mnd. Direct aan de praat en gelijk ffe een rondje Ede gedaan. Voelde in vergelijk met de Enduro 1200 waar ik daarvoor was weggeweest echt aan als een minibike. :)
Maar qua rijden weer als vanouds.
Handelbaarheid perfect en loopt en rijdt gewoon super.
Fijne motor blijft het en totaal anders dan de 1200.
Geen vergelijking mogelijk eigenlijk. Twee Ducs mts.. Twee totaal andere Ducs mts.. En dus staan ze fijn bij elkaar in het kleine motorhuisje naast de Voxan Cafe Racer :Y
 
Laatst bewerkt:
He Arie...jij kan nu ongestraft van 2 walletjes eten,moet een fijn gevoel zijn.

Ik ga het vandaag niet redden,hoop er de volgende keer wel bij te zijn.
Fijne dag allemaal toegewenst....en tot een volgende ronde.


Groetjes allemaal
 
Mogguh..Berichtje van gisteren wat ik elders plaatste wat fotoos volgen nog :

Vandaag de eerste Classic rit van 2017 uitgezet door Ducelf. Vanaf Ede richting Rhenen en samen met Arjan naar Ochten gereden waar we als eerste aankwamen. Al rap kwamen er nog 7 anderen bij en na een cappuccino de motoren gestart en as usual een leuke rit gehad. Regen pakkie toch maar meegenomen en achter op de mts 1000 in een tas 👜 gestopt. Soms werdt het wat donker maar zie....
We kwamen toch droog bij Alfetto aan waar Leo ons hartelijk verwelkomde. Gelukkig had ie ook koffie ☕ want echt warm hadden de meeste het niet. Leo had echter ook nog een lekker stukkie taart 🎂 voor de liefhebbers en dat ging er bij de heren wel in. Poosje bijgepraat.. Wat rond gekeken en toen weer de weg op inclusief wat spetters. Ik zeg tegen Ducelf... Als ut wat harder gaat regenen moet het regen pak aan.En de regen kwam.. en de regen werdt meer... Maar Hans jaste gewoon door en daar waren mijn onlangs gekochte WATERDICHTE laarzen niet op voorbereid. Het water liep nu via mijn leren broek direct mijn laarzen in. 😞😜Eg leuk.. En aangezien mijn leren jas en broek hetzelfde dachten kwam ik dus aardig doorweekt aan in Nimwegen voor de lunch. Pascal met handvat verwarming had giga koude handen en dat niet alleen want hijzelf had het ook niet echt warm. Gelukkig deedt de gezonde lunch van het merendeel wonderen.. Zeg nou zelf.. 2 dikke plakken brood inclusief kroketten das toch oké 🙆. Na de lunch werdt de groep wat kleiner en zocht Hans nog wat Dijkwegen op waar ik.. Hoe toevallig gisteren ook met de Enduro 1200 had gereden. Alleen wel de andere kant op. Gelukkig was dat niet vandaag anders was ik mezelf tegen gekomen 🤔😇.Conclusie van vandaag is weer hetzelfde als altijd: Mooi volluk erbij.. Fijne motor erbij.. En leuk rijden dus iedereen inclusief Leo van Alfetto bedankt en see you next time..
 
He Arie...jij kan nu ongestraft van 2 walletjes eten,moet een fijn gevoel zijn.

Ik ga het vandaag niet redden,hoop er de volgende keer wel bij te zijn.
Fijne dag allemaal toegewenst....en tot een volgende ronde.


Groetjes allemaal
Yep..Kan nu alle kanten op met 2 Multies.
Was leuk gisteren wel wat koud mede omdat ik mijn regenjas niet aanhad .. ;)
 
zo, het gaat gebeuren.

Zoonlief heeft dit jaar geen tijd, dus ik mag haar uitlaten.
afgelopen weekeinde nieuwe DOT4 rondom, nieuw voorbandje en garmin gemonteerd.
Accu vorige week al tot leven gewekt, zijstandaard weer vastgezet met passende bout en locktite...

komende woensdag gaan we rijden.

Hét MF Motorweekend 2017 - Voorrijdweekend

ik rij al een tijdje met deze club rond, heerlijke groep mensen.
Eerst met een XJR, afgelopen 2 jaar met een SV met SBstuur.
nu eens kijken wat de adventure-sport voor mij kan betekenen.
Vorige week wat "geoefend" op de dijken hier in de buurt, wegligging en geometrie is toch wel even wennen. Zwaartepunt lijkt wat hoger terwijl ze juist in de snelle bochten wat stabieler lijkt.
Afijn, komende week 1500 km oefenen.
 
Hallo Ducati drivers, ik dacht laat ik eens gek doen :) na vele suzuki's en Bmw;s en een jaar niet gereden, sinds 28 april in het bezit van een mts1100.
Dit is lol hebben geweldige beleving,wat je op andere merken vele malen minder hebt.
Ik zal niet veel posten maar zeker meelezen, er komt altijd iets nuttigs voorbij.

gr jan

ps, wie heeft ervaring met een osco ketting smeersysteem.
 
Hallo Ducati drivers, ik dacht laat ik eens gek doen :) na vele suzuki's en Bmw;s en een jaar niet gereden, sinds 28 april in het bezit van een mts1100.
Dit is lol hebben geweldige beleving,wat je op andere merken vele malen minder hebt.
Ik zal niet veel posten maar zeker meelezen, er komt altijd iets nuttigs voorbij.

gr jan

ps, wie heeft ervaring met een osco ketting smeersysteem.
Gefeliciteerd met je laat ik eens gek doen aankoop :+
Dat had ik 3 jaar geleden ook en na een wat moeizame aanloop bevalt de mts 1000 mij/ons verder prima op de vakantie trips na dan met duo.
Daarom en omdat we het mooi vonden ook de mts1200 Enduro gekocht.

Osco..Op mijn Voxan CR zit er eentje maar echt wild ben ik er niet van.
Ben niet zo gewend om onder het rijden de olie te smeren dmv dat trekding.
Hij zit erop dus ik haal het er niet af wslijk maar bij mijn 2 Ducs spray ik gewoon met de spuitbus indien nodig tot nu toe.

Kennis van me heeft een Tutoro dat smeert automatisch na instellen .

TUTORO Automatic Motorcycle Chain Oilers

Werkt goed zag ik twee weken geleden maar bij stevige regen oid moet je weer wat bijregelen begreep ik en of ik daar dan weer het geduld en zin voor heb ?

Je hebt dit draadje nu gevonden dus zou leuk zijn als je wat mee post zo nu en dan.
Blijft het wat in beweging hier he !.

gr driver
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan