Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker? deel 10

Hij moet nog leren, is pas net twee weken oud. :t

Toen jij twee weken oud was wist je ook het verschil tussen een rookoffer en topkoffer ook nog niet ;)
Toen sliep en vrete ik alleen maar tussen het slapen door.
En scheet luiers vol :+ :+


Meer dan dat kon ik niet met 2 weken :+

Over 18 jaar is het volwassen (die telefoon dan :9)
 
Naast fervent motorrijder, ben ik ook een fervent wielerliefhebber.
Waar andere met de (Wielren)fiets of de auto langs het parcours staan ga ik de wedstrijden bezoeken met de motor.
Blijkbaar gaan veel mensen er automatisch vanuit dat als je motor rijdt je automatisch ‘iets met de koers’ te maken hebt.
Komt regelmatig voor als ik ergens sta te wachten dat een verkeersregelaar me aanspreekt of ze me door moeten laten (omdat ze denken dat ik bij de koers hoor).Of dat ze vragen of ik ook op bepaald punt ingedeeld ben om de weg af te zetten.
Vandaag net voor het vertrek van een wedstrijd nog even mijn oordopjes indoen (zodat ik wedstrijdradio kan beluisteren) en go pro camera op motor aanzetten.
Wordt ik aangesproken door een 60+’er met wielrenfiets:
Zo, netjes hoor camera op de motor. Geen cameraman achterop?
Ik: haha nee hoor.
60+’er: Ben je jury dan?
Ik: Nee hoor, gewoon liefhebber, ga zometeen langs het parcours kijken.
60+’er: Maar heb je daar dan een vergunning voor?
Ik: Vergunning??? U bedoelt motorrijbewijs?
60+’er: Nee vergunning om over parcours te rijden.
Ik: Nee ik steek de route gewoon af over de openbare weg. Ga op bepaalde punten op de route kijken maak daar wat foto’s en als ze voorbij zijn draai ik om en rij ik naar volgende punt.
60+’er: Ben je dan journalist, want je moet toch vergunning hebben om foto’s te maken in de koers?
Ik: ….zucht B| : Heeft u vergunning om zometeen langs het parcours te staan?
60+’er: Nee hoor, ik ben gewoon toeschouwer ga zometeen paar keer onderweg kijken naar de wedstrijd.
Ik: Dat ga ik ook doen, alleen wat u op de fiets doet, doe ik op de motor.
Fijne dag nog
:W
 
Laatst bewerkt:
Naast fervent motorrijder, ben ik ook een fervent wielerliefhebber.
Waar andere met de (Wielren)fiets of de auto langs het parcours staan ga ik de wedstrijden bezoeken met de motor.
Blijkbaar gaan veel mensen er automatisch vanuit dat als je motor rijdt je automatisch ‘iets met de koers’ te maken hebt.
Komt regelmatig voor als ik ergens sta te wachten dat een verkeersregelaar me aanspreekt of ze me door moeten laten (omdat ze denken dat ik bij de koers hoor).Of dat ze vragen of ik ook op bepaald punt ingedeeld ben om de weg af te zetten.
Vandaag net voor het vertrek van een wedstrijd nog even mijn oordopjes indoen (zodat ik wedstrijdradio kan beluisteren) en go pro camera op motor aanzetten.
Wordt ik aangesproken door een 60+’er met wielrenfiets:
Zo, netjes hoor camera op de motor. Geen cameraman achterop?
Ik: haha nee hoor.
60+’er: Ben je jury dan?
Ik: Nee hoor, gewoon liefhebber, ga zometeen langs het parcours kijken.
60+’er: Maar heb je daar dan een vergunning voor?
Ik: Vergunning??? U bedoelt motorrijbewijs?
60+’er: Nee vergunning om over parcours te rijden.
Ik: Nee ik steek de route gewoon af over de openbare weg. Ga op bepaalde punten op de route kijken maak daar wat foto’s en als ze voorbij zijn draai ik om en rij ik naar volgende punt.
60+’er: Ben je dan journalist, want je moet toch vergunning hebben om foto’s te maken in de koers?
Ik: ….zucht B| : Heeft u vergunning om zometeen langs het parcours te staan?
60+’er: Nee hoor, ik ben gewoon toeschouwer ga zometeen paar keer onderweg kijken naar de wedstrijd.
Ik: Dat ga ik ook doen, alleen wat u op de fiets doet, doe ik op de motor.
Fijne dag nog
:W
_O- _O-
 
De vraag van de verkeersregelaar is niet zo gek.
Vaak worden motorclubs gevraagd om als verkeersregelaars te werken.
Deze rijden dan van afzetting naar afzetting .
 
De vraag van de verkeersregelaar is niet zo gek.
Vaak worden motorclubs gevraagd om als verkeersregelaars te werken.
Deze rijden dan van afzetting naar afzetting .

Wel als je bedenkt dat ik gewoon een zwart/blauw pak aanheb (stof) en de verkeersregelaars fluorescerende hesjes + sticker op de motor. :P
 
Laatst bewerkt:
Hallo oma :W

Mijn onderbuurman kwam vandaag naar me toe terwijl ik mijn motor aan het poetsen was, een Griso 8V. Die 8V staat op meerdere logo's op de motor.
Hij: "Mooie motor zeg!"
Ik: "Leuk ding he?"
Hij: *staart bewonderend naar de cilinder en het 8V logo* "Dus er zit een V8 motor in?"
Ik: "Nee, helaas niet" :P "Dat zijn de kleppen"
Hij: *blik van ik begrijp er geen snars van* "Oh.."

Zal die vraag nog wel vaker krijgen gok ik ;)
 
Niet zo zeer raar, maar wel vermoeiend; elke dag van collega's met de vraag "Ben je op de motor?". Nee ik draag een vol leer pak / helm voor de trein? :+
 
Krijg bij het verkeerslicht vaak van autobestuurders te horen dat één van de koplampen stuk is..
 
Krijg bij het verkeerslicht vaak van autobestuurders te horen dat één van de koplampen stuk is..
Andersom, als je een module installeert die beide koplampen laat branden, krijg je weer opmerkingen dat je groot licht aan hebt :P (terwijl de tweede lamp gedimmd aanstaat :P )
 
Krijg bij het verkeerslicht vaak van autobestuurders te horen dat één van de koplampen stuk is..

Dat zei m'n vrouw afgelopen weekend ook nog tegen me toen er achter ons (wij in koekblik) een motor met dubbele koplamp reed waarvan er maar eentje brandde. Ach ja :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan