Intruder topic (deeltje II)

Toch zul je even wat foto's moeten plaatsen want afhankelijk van de staat doen deze fietsen het idd tussen de 750 en 2000 euro.

Ja ik snap dat een plaatje meer zegt :)
Ik heb er op motorstek gezet, maar weet niet hoe ik dat even snel hier post. Dit is de link

Vandaag een bod ontvangen van 950 ovb proefrit, dat lijkt me dan een mooie prijs. :)

Bedankt!
 
Dit is de link

Vandaag een bod ontvangen van 950 ovb proefrit, dat lijkt me dan een mooie prijs. :)

Die zit anders nog aardig in de lak en die bloemkolen op het aluminium zijn zo weg gepolijst. Het chroom idd erg slecht maar denk toch dat je voor deze nog wel een 1200 a 1300 voor kunt vangen. Mits motorisch goed.


Ik denk dat je toch wel iets meer kan vangen dan 950..

Eens dus.. ;)
 
Laatst bewerkt:
Zo` jij laat je makkelijk kietelen.. _O-
(voortaan de kleine lettertjes lezen ;) )


Ach misschien heb je gelijk maar krijg zo vaak deze flauwe opmerkingen, ben er wel eens moe van. En eerlijk gezegd weet ik niet wat ik ergerlijker vindt, dit soort opmerkingen of het enorme aantal mensen die idd zo'n motor aanschaffen als goedkoop HD alternatief. Anders gezegd, ik richt mijn pijlen op de verkeerde personen.. :+

Lang verhaal kort, excuses en bedankt voor het compliment in de kleine lettertjes.. ;)
.
 
Laatst bewerkt:
Ach joh` wat maakt jouw dat uit wat ze van je motorfiets vinden , moet je gewoon schijt
aan hebben ... ;)

Met een harley krijg je ook constant de opmerking dat ze uitelkaar donderen of kapot gaan...

En`` het klopt ook nog . _O- Ik maak er zelf vaak nog de meeste grappen om .. :+
(daarom heb ik er nog jappen bij)


De ene houdt van de dochter , en de ander van de moeder . B|
 
Laatst bewerkt:
Ook weer wat veranderingen aangebracht .

Kontje had ik tijd geleden al afgezaagd, vorige week terug gehad van de spuiter .
Mat zwart laten spuiten, 3 in 1 mat zwarte knipperlichten erop .

Led in de koplamp , vond het originele pitje wel heel weinig licht geven .
Nieuwe Bridgestone emax voor en achter eronder .

En als klapper uiteindelijk zelf een adapter gemaakt van rvs, en een openluchtfilter eraan gehangen .

Nu nog de led verlichting op Sidemount voor elkaar krijgen .
Dan ben ik klaar voor het seizoen
 
gelukt
sFyWrNL.jpg
 
Hoi allemaal, even snel voorstellen: Kris, 31 uit omgeving Heerde (Gelderland). Na wat Japanse buikschuivers te hebben gehad en het gas open getrokken te hebben tot zo hard die krengen konden, toch maar tot bezinning gekomen en besloten om beter een chopper te gaan rijden.
Bij gebrek aan geld voor mijn droom motor: HD Dyna, viel er met al het geluk van de wereld een VS1400 uit '93 in m'n schoot. 15k gelopen op de km-teller, dus ben enorm blij.
Daarnaast nog een schuurvondst voor een prikkie op de kop getikt als opknapper: Honda CX500 C uit '81. Dus van niks naar 2 choppers, I'm a happy man :)

Nou ben ik niet van de social media en gebruik internet eigenlijk alleen voor het betere speurwerk, maar na weken van o.a. dit forum afspeuren ben ik niet echt wat wijzer. Veel berichten dateren van 5 jaar terug of meer, dus graag zou ik willen vragen wat de actuele hulplijnen zijn t.b.v. het customizen van mijn Intruder.

Ik heb er ondertussen zo'n 10kg aan ijzer af getrokken. Nee, ik wil geen bobber maken, maar ik ben wel van het less is more principe. Voor mij moet een fiets lekker ruig zijn, 2 wielen en een stuur (bij wijze van), en al dat chroom hoeft ook van mij niet.
Ik wil een ander stuur, zadel en spatbord. Daarnaast wil ik graag het achterlicht vervangen door een kleinere versie en iets met de kentekenplaat doen (niet zijnde sidemound).

Mijn vraag luidt: Waar kan ik tegenwoordig het beste terecht voor deze items, of kan ik ze het beste custom laten maken? BVD!
 
Welkom in het rustige intruder topic .
Begin eens met het topic te lezen, te beginnen op pagina 5 .
Kom je al een aantal adressen tegen, met shops waar je terecht kunt
 
Welkom in het rustige intruder topic .
Begin eens met het topic te lezen, te beginnen op pagina 5 .
Kom je al een aantal adressen tegen, met shops waar je terecht kunt

Thx! :) Zoals ik zei ben ik al enkele weken aan het lezen en researchen gelagen, zo ook dit topic gelezen. Pag.5 dateert uit 2015, en andere topics over customizen zijn nog ouder. Sommige zaken bestaan niet meer of mensen hebben misschien nieuwe adresjes gevonden.

Vandaar mijn vraag wat de actuele stand van zaken is, en waar Intruder eigenaren dus vandaag de dag heen gaan? :]
 
chopper onderdelen.nl heb ik een paar dingen besteld.

gewoon zoeken op google .

ik ben geen extreme verbouwer ofzo .
ik pas gewoon wa dingen aan, demonteren en monteren
 
Ja die site heb ik bekeken inderdaad :)

Ik ben inderdaad ook geen extreme techneut hoor, maar een stukje eigen identiteit aan de fiets geven vind ik altijd wel leuk :)
 
Gisteren voor het eerst een Intruder gehuurd, bij MotoPort Amsterdam! Ik had hiervoor een 600RR maar wilde wel echt iets anders. Bovendien voor de passagier een stuk fijner.

Misschien zou ik voor mezelf nog een iets lichtere motor willen, maar wat een vet geluid, gerommel en een totaal andere rijervaring. Je wordt totaal niet uitgedaagd om keihard te rijden, maar gewoon te relaxen en genieten.

 
Gisteren voor het eerst een Intruder gehuurd, bij MotoPort Amsterdam! Ik had hiervoor een 600RR maar wilde wel echt iets anders. Bovendien voor de passagier een stuk fijner.

Misschien zou ik voor mezelf nog een iets lichtere motor willen, maar wat een vet geluid, gerommel en een totaal andere rijervaring. Je wordt totaal niet uitgedaagd om keihard te rijden, maar gewoon te relaxen en genieten.


Welkom in het chopper segment *O* Haha

Voor mij hoe zwaarder hoe meer geweld hoe beter :]
Ik rij zelf een 1400.
 
Welkom .
Maar wel goed bevallen dus .
Komt er toch weer leven in het topic.

Heb er open uitlaten en een open luchtfilter opzitten .
Volgende week naar tovami, afstellen. :)
 
En al wat kunnen vinden , naar je zin

Nee, onderdelen vinden blijkt heel lastig. Tenminste, een standaard bobber pakketje is zo te vinden, sidemountje, spatbordje, etc. Maar als ik de vragen uitgooi wat ik graag wil, krijgen mensen kortsluiting :?
En 1x in de week reageren op een mail blijkt tegenwoordig de standaard voor een motorzaak |( Dus zo duurt het nog wel ff.

Leven in dit topic? Die 3 mensen die hier reageren? _O-

Ja haha is ook weer zo.. maar de meeste eigenaren zitten op het forum van IOCH of op de betreffende FB pagina's.

FB heb ik niet en IOCH is ook zo uitgestorven als maar zijn kan :Z
 
Terug
Bovenaan Onderaan