TT Teammanager Competitie

https://www.ttteammanager.nl/spelregels/

Als je wilt wisselen moet je eerst een coureur of onderdeel verkopen. Voor elk verkocht onderdeel ontvang je 90% van de actuele prijs van dat onderdeel. Met het door de verkoop vrijgekomen geld en het salaris dat je verdiend hebt tijdens een GP, kun je vervolgens een nieuwe coureur of een nieuw onderdeel kopen.

Mocht een MotoGP-renstal tijdens het raceseizoen gedeeltelijk of helemaal uitvallen, dan blijft dit team in het spel bestaan. Uiteraard behalen coureurs en motoren van dit team dan geen punten meer. Via verkoop kan je deze inactieve teamonderdelen vervangen. Let op: Een inactieve coureur/onderdeel mag je 'gratis' vervangen. Je ontvangt bij de verkoop dus 100% van de huidige waarde.

Thanks :t
 
Robin Rocket Racing ook present :)
de eerste race heb ik op 3 onderdelen een DNF dus dat begint al goed :p

ja, ik had 2 DNFs. maar ja, het is natuurlijk spannend als je gaat wisselen of dan je oude coureur het niet ineens goed doet.

zo ga ik met enig risico het frame of de motor (niet teveel verklappen) van Crutslow inruilen.
 
Heel veel twijfels, nieuw frame, andere rijders? Ik heb de gok gedaan, waarschijnlijk compleet anders dan de rest. Nu hopen dat het zo uit komt :)
 
Net op het randje Marquez vervangen voor Vinales voor de pole. Dit kost punten :-(

:+ Ben ik niet de enige. *O*

Vorige race op het laatst Vinales vervangen voor Márquez... Fout... En nu Márquez weer vervangen voor Vinales. Balen dit. -O-
 
Denk dat mijn team best vooruit komt deze ronde,
helaas had ik mijn pole hoop op Crutchlow gewed.

Wel gek dat mijn punten nog niet ge-update zijn in de MF subleague :?
Er staat alsnog mijn oude hoeveelheid punten.
 
Alles in de top 10 en blijven rijden.. ben benieuwd

Had alleen vinales voor p1 en winst.. p1 helaas niet maar wel winst
 
Laatst bewerkt:
Hoppa! Alleen balen dat de ik de regen op zaterdag niet mee heb genomen in opstelling, dan had Marquez op pole gestaan bij mij:(.

Nu kalm wachten tot de volgende wedstrijd :)
 
Die aspar ducati is een leuke melkkoe, jammer dat mn vriend Iannone nog niet echt geluk heeft.
Al moet ik eerlijk zeggen dat die Ride-trough een beetje twijfelachtig was..
 
Al twee keer pech, eerste race met LCR (Crutchlow) en Argentinië met Ducati...

LCR eruit gegooid en omgeruild voor... })

ZX10Daniel gaat wel lekker met zijn Vinales :X
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan