Scarver topic & Scarver forum! Deel 2

Haha, ik zou wel willen rijden hoor.
Maar de mijne staat al sind de jaarwisseling met pech: lekke koppakking.
Nu nog wachten op een klein onderdeeltje en dan kan ik waarschijnlijk volgende week weer rijden.

Jammer dat jij je mooie motor hebt verkocht.
Maar ja, er is immers altijd wat anders leuks op de markt niet?
Wat is het geworden?

En waar ik nog wel even nieuwsgierig naar was, is welk merk en type uitlaat jij nou had?
Dat geweldige diepe geluid, al mocht het volume toch echt wel wat minder ;)
 
Wat is het geworden?

Ha ha, wel een beetje scherp blijven he, ik rijd al sinds mei vorig motorjaar rond op een prachtige R1100S sportboxer.


Lekker dat je straks weer op jouw Pegaso los kan!

De uitlaat die ik op de Scarver had is een Remus. Heb destijds alleen de einddemper hier op't forum (sterker nog, in dit topic) voor niet al te veel gekocht. Waarschijnlijk zonder DB killer oid, maar ik vond het geluid fantastisch! En de nieuwe eigenaar inmiddels ook, al keek hij eerst wel lichtelijk geschrokken ;)
 
Binnenkort maar een ritje doen als ex-eigenaren ;-)
Nou wie weet haha
Maar iedereen gaat zwaarder rijden ... waarom heren?
Lekker zo'n 650 rijden joh, gaat echt niets boven ;)
Geloof mij, over een poosje keren jullie terug (ongeacht het merk hoor).
Dit is mijn derde 650 al, en elke keer een zware motor ertussen haha!

Een ritje kan idd leuk zijn, maar ik wacht eerst de reparatie nog even af.
Denk ondertussen even na over waar er afgesproken zou kunnen worden, tussen Zwolle Zoetermeer en Alkmaar haha ...
Dat word toertje Amsterdam denk haha!
 
Nou wie weet haha
Maar iedereen gaat zwaarder rijden ... waarom heren?
Lekker zo'n 650 rijden joh, gaat echt niets boven ;)
Geloof mij, over een poosje keren jullie terug (ongeacht het merk hoor).
Dit is mijn derde 650 al, en elke keer een zware motor ertussen haha!

Een ritje kan idd leuk zijn, maar ik wacht eerst de reparatie nog even af.