Helpen jullie Grandia de bak uit?

Laatst bewerkt:
We schrijven 2017, MX1 is niet langer bullet proof!
full
 
Laatst bewerkt:
Vandaag eindelijk een W650 op de kop kunnen tikken. Die zoektocht duurde wel wat langer dan verwacht, maar we kunnen verder :)

Roger inmiddels een mail gestuurd.
 
Laatst bewerkt:
Voorlopig staat er nog geen driewieler hier, dus ik ben nog niet aan de bak geholpen...
 
Vrijdag ga ik het span ophalen bij SMS Motor & Zijspan Service in IJsselmuiden. Plan is om hem zelf naar Amsterdam te rijden. Ik heb 2,5 jaar geleden een cursus bij Rob Teffer gedaan, dus ik zou moeten weten waar ik op moet letten (GAAAASSSS!), maar eea is vast wat weggezakt.

De Formido is op een steenworp afstand; daar wilde ik 40-50 kilo aan zandzakken halen om als oefengewicht te dienen. Daarnaast hoop ik dat er wat ruimte is op het parkeerterrein om bochten te oefenen vooraleer ik de weg op ga.

Hebben jullie nog meer tips?
 
Vrijdag ga ik het span ophalen bij SMS Motor & Zijspan Service in IJsselmuiden. Plan is om hem zelf naar Amsterdam te rijden. Ik heb 2,5 jaar geleden een cursus bij Rob Teffer gedaan, dus ik zou moeten weten waar ik op moet letten (GAAAASSSS!), maar eea is vast wat weggezakt.

De Formido is op een steenworp afstand; daar wilde ik 40-50 kilo aan zandzakken halen om als oefengewicht te dienen. Daarnaast hoop ik dat er wat ruimte is op het parkeerterrein om bochten te oefenen vooraleer ik de weg op ga.

Hebben jullie nog meer tips?
Verhoog je levensverzekering.
;)
 
Succes en vooral heeel veel fun gewenst. Ga je hier niet vermoeien met mijn eerste zijspannend ervaring. Resolutie van de foto van de littekens is trouwens ook te hoog voor plaatsing alhier:)

Goeie reis en eerdere tip " rij je eigen tempo/wedstrijd " is goud waard.
 
Idd laat je niet opjagen. En pak eerst wat binnenwegen om het span goed te leren kennen voordat je de autobaan op gaat. Of doe dat laatste maar helemaal niet. Doodsaai. ;)
Trek er een dagje voor uit en geniet van je rit. Pin je niet vast op een vaste tijd om thuis te zijn.
 
Enenenenenenen? Veilig aangekomen? Toevallig al een foto kunnen maken? ;)
 
Helaas ging het feest niet door. De meegeleverde klemmen bleken niet sterk genoeg en Hans gaat nieuwe maken.

Volgende week een nieuwe poging.
 
God heeft je dus een heel duidelijk teken gegeven.

Ga je dit nou negeren, of?
 
Terug
Bovenaan Onderaan