Arnhemmers verenigt U Deel 57 ! !

Jups nieuwe bike!
De smc r beviel mij super! Maar miste toch power om effe lekker stukje autobahn te pakken en wat lekkerder stukjes snelweg als je iets meer haast hebt.
We gingen naar de beurs voor oordopjes voor mijn vriendin te halen en toen ging het mis...... liep tegen de superduke aan. stond er vorig jaar al bij te kwijlen bij dealer nu toch maar knoop doorgehakt O-) :X
 
Laatst bewerkt:
Zo, vanmiddag de brommer maar uit de schuur getrokken. Beetje gepoetst en schoongespoten bij de Anac, daarna een kort rondje in/rondom Arnhem gedaan! Was wel weer ff lekker.
Kwam best veel motoren tegen. Bij de Shell op de Westervoortsedijk nog een groepje met leuke motoren, 2 Diavels, S1000RR en een paar GSX-R's waarvan 2 verlengde (en 1 daarvan was half roze :P)
 
rijdt ook een dame op een verlengde busa, gespot in de buurt van kronenburg.

Gister de eerste km's gemaakt op mijn nieuwe bike.

Snap nu de bijnaam: The Beast!
Heb aardig wat motoren gehad/gereden maar dit is echt een apparte ervaring zoveel koppel !
 
iedereen nog in de winsterslaap?

Zo, de eerste 300 km's staan er op!

:9 foto is gemaakt door mede mfers die mij heeft gespot :9
full.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hier de eerste 150km ongeveer er op gezet in 2 ritjes. Was nog wel fris met een graad of 14 maar het gaat al snel wat warmer worden. Wel heerlijk dat er nog bijna niets rond vliegt.
 
Ja, afgelopen zondag mooi weer, maar er was al afgesproken met schoonmoeder en ouders :( M'n pa ook balen, die zat liever op z'n boot ipv 3 kwebbelende vrouwen (en ik op de motor) :(
 
Onder de plak!!!!haha tijd dat jou vriendin ook haar rijbewijs gaat halen.
Mijn vriendin krijgt er steeds meer schik in!
(Ze zou wel graag met meerdere vrouwen willen touren)
 
@KoenWitjes zit je vriendin ook op dit forum? Ik zou ook met meerdere vrouwen willen touren.

Zijn er meer vrouwen in de buurt van Arnhem/Nijmegen die samen willen touren?
 
Kinky ik ga een motorforum datingbureau starten haha.

Heb ooit een account voor haar aangemaakt en hier beetje wegwijs gemaakt maar ze vind het niks dus zit er nooit op.
zie pb :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan