Honda CBR1100XX Super Blackbird Topic Deel IV

Ik zie de laatste tijd steeds slechts rond de 12 Blackbirds op Marktplaats. Ik zweer toch dat het er de laatste paar lentes steeds 30 à 40 waren. En de prijzen zijn met het geringere aanbod ook niet mals! Watskeburt???
 
Ik zie de laatste tijd steeds slechts rond de 12 Blackbirds op Marktplaats. Ik zweer toch dat het er de laatste paar lentes steeds 30 à 40 waren. En de prijzen zijn met het geringere aanbod ook niet mals! Watskeburt???
Ik heb alles opgekocht..... :+

Word een collectorsitem denk ik. Vind alle motoren duur op het moment eigenlijk. Schrok ook al van de plaatselijke dealer gisteren.
En hij van jou? :+
 
Laatst bewerkt:
Is er net ééntje bijgekomen op "de markt" ;)

Nee zonder dollen mannen de Blackbird is en blijft een fantastische fiets maar qua zithouding en handling etc is hij me helaas toch net iets "té" zeker gezien wat lichamelijke klachten/ongemakken, helaas.. ;(

Daarom bij deze.. Ga volgende week kijken of ik ergens kan inruilen of kan laten verkopen (consignatie?) maar misschien dat er iemand hier nog op zoek is en we een nette prijs overeen kunnen komen..?

Zwarte Blackbird 2003
 
ik heb donderdag mijn blackbird verkocht, had hem er maar heel kort op staan, paar dagen.

verkocht aan een rus. gaat voor export naar rusland. allemaal in slecht engels van beide kanten :)

ik had afgesproken dat hij op een avond zou komen, maar dag ervoor belde hij af.

nieuwe afspraak gemaakt, en ja hoor, hij komt opdagen.
hij loopt om de motor heen, bekijkt alles even vlug, vorkpoten, tussen de kuip onder de buddy.
koude motor, en natuurlijk meteen starten, en liep natuurlijk als een zonnetje.

hij vroeg of er problemen met de motor zijn, ik zei eerlijk dat het alarm de laatste dagen wel eens haperde, en dat een tik tegen het alarm dan wel hielp. voor de rest is er nooit wat stuk gegaan op een spanningsregelaar en accu na.

hij betaald me het afgesproken bedrag in briefjes van 50.

dus ik denk nou dan meteen naar postkantoor en overschrijven.

maar nee hoor, hij wilde alle papieren en kentekenbewijs en de kentekenplaat van de motor.
ik meteen al huiverig, en balen "dat heb ik weer"
maar toch maar gedaan.
ik had immers het geld en de motor nog in bezit. ( geld heb ik meteen laten controleren bij AH winkel, en ik had fotos van zijn auto, kenteken en aanhangwagen genomen

volgende dag ik had uurtje gesnippert, komt hij met aanhangwagen met 10 motoren erop en nog 3 in zijn bus.

en gelukkig ook het vrijwaringsbewijs.

blackbird in de bus en weg was die.

hij zei dat bij invoeren naar rusland, dat het per motor 500 dollar kost en hij daar voor mijn motor tussen de 3000 en 3500 euro zou vragen ( waarschijnlijk met terug gedraaide tellerstand :) )
 
heb nu een Aprilia Futura RST 1000 v-twin uit eind mei 2005 met 13.000km met koffers, donker mat zwart/grijs

koffers zijn zilverkleur, dus die moet ik denk ik mat zwart rollen
 
Ik zie de laatste tijd steeds slechts rond de 12 Blackbirds op Marktplaats. Ik zweer toch dat het er de laatste paar lentes steeds 30 à 40 waren. En de prijzen zijn met het geringere aanbod ook niet mals! Watskeburt???

Klopt dat viel mij ook op, op MP stonden 2 mooie uit 2003 met lage km standen...1 uit Apeldoorn die was echt mooi en 1 uit Vorstenbosch. Prijzen idd tussen 4 - 4,5k.

Vorig jaar stonden er idd zeker 30+ op
 
heb nu een Aprilia Futura RST 1000 v-twin uit eind mei 2005 met 13.000km met koffers, donker mat zwart/grijs

koffers zijn zilverkleur, dus die moet ik denk ik mat zwart rollen

Dat is weer eens wat anders. Grappig, kende dit model helemaal niet tot ik er onlangs iets over las in Moto73. Wel aparte motor, vind hem ook mooi. Desperately underestimated lees ik op internet.

Gefeliciteerd met de aankoop en veel plezier ermee.
 
Ik blijf voorlopig met motorverlof, maar met deze Blackbird prijzen zou ik toch voor 1.000 - 1.500 euro een Kawasaki ZZR 1100 kopen. En zelfs in die prijsklasse hebben ze slechts 30.000 à 60.000 km op de teller.

De Blackbird is wat mij betreft een betere motor, maar 3x of 4x beter????? ZZR 1100 is ook een heel serieuze fiets en als je meer van het toeren dan het bochtenwerk bent, dan zal je de BB niet gauw missen.
 
zzr1100 is ook een beest van een motor ja.
ik zat daar zelfs qua zithouding beter op, en veel zuiniger.

<--- mijn profiel avatar foto is een zzr1100
 
Laatst bewerkt:
Ik blijf voorlopig met motorverlof, maar met deze Blackbird prijzen zou ik toch voor 1.000 - 1.500 euro een Kawasaki ZZR 1100 kopen. En zelfs in die prijsklasse hebben ze slechts 30.000 à 60.000 km op de teller.

De Blackbird is wat mij betreft een betere motor, maar 3x of 4x beter????? ZZR 1100 is ook een heel serieuze fiets en als je meer van het toeren dan het bochtenwerk bent, dan zal je de BB niet gauw missen.
Welke BB-prijzen?
Ze zijn juist erg goedkoop geworden. Ik heb er onlangs nog eentje voor 600 Euro erbij gekocht.
 
Dag allemaal.

Ik heb onlangs een universele motorlift aangeschaft. Nou wil ik een adapter plaat maken omdat ik anders de uitlaat bochten plet. Is er toevallig iemand die ook zoiets zelf gemaakt heeft zodat ik wat maten over kan nemen?
 
Welke motoren allemaal? Kan je dan gewoon er aan sleutelen en eventueel een wiel eraf halen?
Ik kan je de lijst niet opnoemen, het gaat om honderden modellen.
En ja, je kan beide wielen tegelijk of afzonderlijk demonteren, net zoals de voorvork en/of de achterbrug.
In zijn algemeenheid (bijna) alle motorfietsen waar je het scharnierpunt van de achterbrug kunt benutten doordat er een bout, moer of ander gat zit.
 
Ik kan je de lijst niet opnoemen, het gaat om honderden modellen.
En ja, je kan beide wielen tegelijk of afzonderlijk demonteren, net zoals de voorvork en/of de achterbrug.
In zijn algemeenheid (bijna) alle motorfietsen waar je het scharnierpunt van de achterbrug kunt benutten doordat er een bout, moer of ander gat zit.

Welke standaard bedoel je dan die van €550,-?
 
Terug
Bovenaan Onderaan