Suzuki GSX-S 1000 en 750 ook een beetje

Gisteren het eerste ritje samen gereden..

full


Het was wel erg koud :X maar ik had wel warme handen door de handvatverwarming *O* *O*
 
Dank u, gix-addict en brander

Ik ga eerst wel eens kijken voor een leuk uitlaatje.
En dan nog ff donker ruitje er op. En dan vind ik de motor wel klaar eigenlijk. Wil er niet weer zoveel aan verbouwen als de vorige (dat zeg ik nu hoor....😝)
 
Dan heb ik je gezien 8-) :+ :W


Leuk, jullie kwamen net aanrijden dan?

Wilde een groter rondje rijden , maar vond het ook wel fris, later kwam het zonnetje erbij en werd het lekkerder.

Bevalt heel goed de Special R Edition, super geluid en power in overvloed. Al moet ik bekennen dat ik nog niet de nog niet de hogere regionen van het toerenbereik heb opgezocht. Er zit dus nog veel meer in 😀😉
 
Leuk stel motoren hebben trouwens 👍

Zie ook dat je een handig duo seat tas hebt op de GSX.
 
Leuk stel motoren hebben trouwens 👍

Zie ook dat je een handig duo seat tas hebt op de GSX.

Dank je ;) We waren met de auto. *D De GSX-R 1000 is nieuw. Donderdag opgehaald *D *D

De tas is de Held Tenda tas. Tijd geleden gekocht bij motorkledingcenter. De tas kan je eraf ritsen. Echt super handig.
 
Laatst bewerkt:
@GSX-SterR

Vind die kleur van de GSX-R ook heel mooi. Heb jij er ook al opgereden, of mag je dat niet 😉

Ik vind het wel handig om wat me te kunnen nemen op de motor, dus ga eens kijken naar zo'n tailbag. Een tanktas lijkt mij wat minder.
 
Vandaag mn gsx-s1000 op de rollerbank bij motoport Rockanje laten testen...mooi resultaat...152 pk en 120 nm op t achterwiel...dit is wel met bodis uitlaat zonder dempers... Suzuki geeft 146pk en 106 nm op...Ik ben er iig blij mee

full
 
@GSX-SterR

Vind die kleur van de GSX-R ook heel mooi. Heb jij er ook al opgereden, of mag je dat niet 😉

Ik vind het wel handig om wat me te kunnen nemen op de motor, dus ga eens kijken naar zo'n tailbag. Een tanktas lijkt mij wat minder.

Ik heb er nog niet op gereden maar ga het zeker wel doen. Eerst iets warmer worden :X
 
Vandaag mn gsx-s1000 op de rollerbank bij motoport Rockanje laten testen...mooi resultaat...152 pk en 120 nm op t achterwiel...dit is wel met bodis uitlaat zonder dempers... Suzuki geeft 146pk en 106 nm op...Ik ben er iig blij mee

[afbeelding]
Meeste geven meer als 146 pk.
Meeste standaard GSX-S geven ri 160 pk.
Een goed beeld krijg je als je met andere gsx-s en op dezelfde bank gaat.
Mijne is bij hoegee gedaan.
Wil wel een keer met een paar gsx-s en op dezelfde bank om de verschillen te zien.
 
Meeste geven meer als 146 pk.
Meeste standaard GSX-S geven ri 160 pk.
Een goed beeld krijg je als je met andere gsx-s en op dezelfde bank gaat.
Mijne is bij hoegee gedaan.
Wil wel een keer met een paar gsx-s en op dezelfde bank om de verschillen te zien.

Zaterdag 22 april pitstopdag bij Ten Kate nieuwleusen, er komt ook, zoals gewoonlijk, een testbank te staan. Het is voor mij in de buurt, maar weet niet hoe ik met werk uit kom zaterdag. En in de middag weer verplichtingen.
Dus dat zou een idee zijn dan...😉
 
Gisteren is mijn GSX-S1000F met Yoshi R11 en decat op de bank gegaan bij Hoegee. Hij heeft de ECU getuned met Woolich, ongeveer 2 uurtjes is hij bezig geweest. Ik ging voornamelijk omdat de motor onderin erg nerveus liep. Het is na de aanpassingen in de ECU een heel stuk minder maar nog niet helemaal weg. Wel is de gasresponse een stuk directer. Ook loopt de motor een stuk minder zuinig, maar dat is niet gek aangezien hij eerst veel te arm liep.

Op de dyno grafiek is te zien dat ik over de hele linie iets PK's en NM's heb gewonnen, met een piek van 161PK en 115NM.


bsZteSw.jpg
 
Gisteren is mijn GSX-S1000F met Yoshi R11 en decat op de bank gegaan bij Hoegee. Hij heeft de ECU getuned met Woolich, ongeveer 2 uurtjes is hij bezig geweest. Ik ging voornamelijk omdat de motor onderin erg nerveus liep. Het is na de aanpassingen in de ECU een heel stuk minder maar nog niet helemaal weg. Wel is de gasresponse een stuk directer. Ook loopt de motor een stuk minder zuinig, maar dat is niet gek aangezien hij eerst veel te arm liep.

Op de dyno grafiek is te zien dat ik over de hele linie iets PK's en NM's heb gewonnen, met een piek van 161PK en 115NM.


[afbeelding]
klopt dat duurder lopen doet mijne ook.
Loopt wel nu als een kogel.
En idd gas reactie is erg direct maar dat went vanzelf.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Allemaal,

zoals gezegd zou ik aangeven of mijn gsxs na de nieuwe ECU (31) geen aan uit effect meer heeft.

Vandaag bij vd POl motoren in helmond 1000 km beurt plus nieuwe Ecu en een R&G radiator guard.

Na gereden te hebben na de montage is het effect weg... Pfff zo wat een verschil, rijd nu een stuk soepeler....


Ik wil toch ook even kwijt, dat ik perfect geholpen ben bij van de Pol Motoren. fijne mensen, nemen de tijd voor je... mag ook wel eens gezegd worden...

gr kees
 
Mijne is vorig jaar ook getuned bij Hoegee zonder kat en met yoshimura uitlaat,ook voornamelijk voor het slechte lopen onderin.
Bij mij was het na tuning eerder slechter als beter behalve een zeer felle gasreaktie.
Ik ben twee keer terug geweest en is wat aan de afstelling veranderd en nu loopt ie goed maar is de gasreaktie weer iets minder fel maar dat vind ik niet erg.
Wel is het zo dat bij heel veel motoren de TPS sensor niet goed staat,deze regelt de gasklepopening bij toerental en snelheid.
Ik heb deze zelf met behulp van een multimeter en een adapterkabel afgesteld dit luistert supernauwkeurig maar het resultaat is super.
 
Mijne is vorig jaar ook getuned bij Hoegee zonder kat en met yoshimura uitlaat,ook voornamelijk voor het slechte lopen onderin.
Bij mij was het na tuning eerder slechter als beter behalve een zeer felle gasreaktie.
Ik ben twee keer terug geweest en is wat aan de afstelling veranderd en nu loopt ie goed maar is de gasreaktie weer iets minder fel maar dat vind ik niet erg.
Wel is het zo dat bij heel veel motoren de TPS sensor niet goed staat,deze regelt de gasklepopening bij toerental en snelheid.
Ik heb deze zelf met behulp van een multimeter en een adapterkabel afgesteld dit luistert supernauwkeurig maar het resultaat is super.

Is het onderin nu helemaal zonder stotteren bij jou? Bij mij is het een stuk beter (als in ik kan nu vanaf 20km/u in zijn 1 zonder koppeling rijden ipv 40km/u voorheen zonder stotteren), maar nog niet helemaal weg. Ik heb nog niks met de TPS gedaan, kan je hier makkelijk bij?
 
Laatst bewerkt:
Mijne is helemaal origineel en aan/uit effect en stotteren is helemaal weg.
Je merkt eigenlijk pas hoe waardeloos het was nadat het verholpen is.
 
Is het onderin nu helemaal zonder stotteren bij jou? Bij mij is het een stuk beter (als in ik kan nu vanaf 20km/u in zijn 1 zonder koppeling rijden ipv 40km/u voorheen zonder stotteren), maar nog niet helemaal weg. Ik heb nog niks met de TPS gedaan, kan je hier makkelijk bij?

Bij mij is het helemaal weg, het stotteren was weg nadat de ecu door Hoegee bijgeregeld was na de tweede keer.
Ik had nog wel een aan/uit effect en dat is nu weg door de TPS sensor bij te stellen maar daar heb je eigenlijk een speciale adapterkabel voor nodig en een multimeter(de waarde moet tussen de 1.10 en 1.14 volt zitten biij een warme motor)
Primary TPS zou kunnen zijn de sleutel tot RUK ??? ,dit is een 49 pagina lang onderwerp en uitleg over de TPS sensor op het Amerikaanse GSX-S1000 forum (gsx-s1000 org)
Dit staat bij de techniek sectie; vormgeving en wijzigingen,wel even vertaalprogamma aanzetten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan