Honda VT/VTX shadow topic deel 2

Vraag:
We zijn op zoek naar een nette tank voor een VT 1100 Bouwjaar "88"

Wie heeft er wat liggen of weet wat te liggen alle tips zijn welkom .

Grt Ulleke aka Dré
 
Goedemorgen dames en heren,

Zal me even voorstellen, Aariekaanarie uit het Westland.
Tot voor kort alleen nog maar Supermoto/Hypermotard gereden.
Choppers/customs hebben me altijd al getrokken dus nu maar de stap gezet.

Deze week ga ik kijken bij een Shadow 600 VLX om te gaan verbouwen naar eigen smaak.
Zijn er nog aandachtspunten bij een 88'er waar extra op te letten?
Qua rijervaring ben ik alleen maar supermoto's gewend dus weinig ervaring met aanvoelen van de motor.

Uiteraard worden de foto's geplaatst bij aankoop!

Arie
 
Vorige week donderdag een Honda Shadow 600 VLX uit 93 gekocht. De aluminum delen zijn wat verweerd dus nu druk bezig met opknappen :).
full
 
Morgen mijn 600 afstellen en synchroniseren. Dan alleen het achterspatbord nog repareren (op hoge snelheid krijgt de band een grotere diameter en dat heeft bij mij gezorgd voor een afgesleten bevestiging van het spatbord..)

Dan eens kijken of ik hem ga verkopen of niet. De schuur is te vol en ik wil nog van alles en nog wat :9

full
 
Laatst bewerkt:
Ik vind ze ook erg mooi. Maar ze zijn wel wat tam. 41 pk op 215 kilo is niet bepaald overkill :P .
Ik ben zelf ook wat tammer geworden. ;) Voor een zomers ritje met een van mijn kleinzonen achterop is dat helemaal prima.
 
Misschien heeft iemand een idee, ik heb problemen met mijn vt600.
Tijdens het rijden houdt hij in, waarbij het lijkt alsof hij maar op 1 cilinder loopt. Zo nu en dan pakt hij wel opeens op en rijdt dan even goed.
Carburateurs zijn gereinigd, gesynchroniseerd en afgesteld. Kleppen zijn gesteld.
Nu heb ik het vermoeden dat er een elektrisch probleem is. Bobines doorgemeten en deze zijn goed.
Blijft de CDI over..

Iemand in de omgeving Rotterdam van wie ik een werkende CDI kan lenen om te kijken of dat het probleem is?
Het is een VT600 uit 1990.
 
Misschien heeft iemand een idee, ik heb problemen met mijn vt600.
Tijdens het rijden houdt hij in, waarbij het lijkt alsof hij maar op 1 cilinder loopt. Zo nu en dan pakt hij wel opeens op en rijdt dan even goed.
Carburateurs zijn gereinigd, gesynchroniseerd en afgesteld. Kleppen zijn gesteld.
Nu heb ik het vermoeden dat er een elektrisch probleem is. Bobines doorgemeten en deze zijn goed.
Blijft de CDI over..

Iemand in de omgeving Rotterdam van wie ik een werkende CDI kan lenen om te kijken of dat het probleem is?
Het is een VT600 uit 1990.



en dan is de kans groot dat er twee CDI vervangen moeten worden ???
 
Heb nog een mooie set spiegels voor een VT500C te koop. 20 euro en ex verzenden. Draad is M10x1,25 dus geen gewone m10 draad...
full
 
Iemand enig idee of een tank van een VT1100 bouwjaar 2000 past op een van 1989?
Scheelt ruim 2 liter ;)
 
Laatst bewerkt:
Hallo!

Na vele jaren dromen en kwijlen bij elke Shadow die voorbij kwam, heb ik er eindelijk zelf een gekocht. Hiervoor twee andere motoren gehad (een CX500 en een Virago), maar nu dan toch een VT750 ACE. Heb al veel gelezen op dit forum, en nu kan ik officieel m'n eigen shadow laten zien! En hopelijk kan ik nog eens wat bijdragen :]

Natuurlijk inclusief plaatje:
full
 
Andere vraag:

Ben de elektra aan het aansluiten van de VT1100 welke ik gespoten heb voor de klant.
Ik mis enkel achter de aansluitingen achter wel de knippers de rest niet? Kan iemand me vertellen hoe die aangesloten zit?

Ik zou graag weten hoe dit origineel zit. Bv de kleur (achterremlicht, achterlicht en kentekenplaat verlichting)en waar deze origineel met stekker of stekkers zit?

Alvast hartelijk dank,

grt Dré aka Ulleke
 
Andere vraag:

Ben de elektra aan het aansluiten van de VT1100 welke ik gespoten heb voor de klant.
Ik mis enkel achter de aansluitingen achter wel de knippers de rest niet? Kan iemand me vertellen hoe die aangesloten zit?

Ik zou graag weten hoe dit origineel zit. Bv de kleur (achterremlicht, achterlicht en kentekenplaat verlichting)en waar deze origineel met stekker of stekkers zit?

Alvast hartelijk dank,

grt Dré aka Ulleke


Bij de mijne uit '87 lopen de knipperlicht bedradingen al vanaf het begin van het achterspatbord, dus onder het zadel, 1 links en 1 rechts,naar de fenderstruds, waar de draden via de fenderstruds naar de knipperlichten lopen. de bedrading van het achterlicht loopt wel over het spatbord waar deze onder de buddyzit pas door het spatbord heen gaat naar het achterlicht.

Kleurtjes kan ik wel opzoeken voor je

Groet Rucarodi..
 
Terug
Bovenaan Onderaan