Clubweekenden Ned. Ver. Zijspanrijders ( NVZ )

Dat hebben ze mij verleden jaar gezegd , ze moeten weg waar ze daar zitten en altijd dezefde bla bla bla , je kent dat wel :-)

Het is mooi geweest , basta , fini , gedaan , opgekuist ... hahahah
 
Het was altijd een gezellige stap terug in de tijd. Machtig gelachen daar.
 
Dat hebben ze mij verleden jaar gezegd , ze moeten weg waar ze daar zitten en altijd dezefde bla bla bla , je kent dat wel :-)

Het is mooi geweest , basta , fini , gedaan , opgekuist ... hahahah

Was weer heel gezellig in Berlaar en toen we vanmorgen weer vertrokken werd er bij het afscheid door de organisators gezegd tot volgend jaar.
Dus tja wie weet, volgens mij is er volgend jaar weer een zijspantreffen in Berlaar.
Ennuh vergeet ook ff niet het Kersttrffen en het Diamant treffen georganiseerd door de zelfde club en op de zelfde plaats. :] :]
 
Wat een top NVZ najaarsweekend in Sneek was het weer! 32 zijspannen!
vrijdagavond rond etenstijd ging een ieder zijn eigen gang...snackbar, pizzeria, of eten bij de tent, terug op de camping, lekker warm en gezellig bij het vuur gezeten met gitaarmuziek van kees.
Zaterdagochtend lekker in de zon, kids vermaakte zich met de trampo, kano,s en het motorbootje van Kees.
Zaterdagmiddag onder begeleiding van ons lokale friese clublid Jan, een mooie toerrit met 20 zijspannen door Friesland.
Zaterdagavond, in de schuur de traditionele BBQ, vanwege een zware onweersbui met veel regen, BBQ bakken onder de partytent gezet maar de pret was er niet minder om, een warme gezellige avond in de schuur volgde.
Zondagmorgen na het ontbijt de spullen (bijna) droog ingepakt en iedereen weer naar huis.

www.zijspanrijders.com
 
Laatst bewerkt:
helaas gemist. gaskabel schijnt nog niet zo voor de hand liggend te vervangen onderdeel te zijn. maar wordt aan gewerkt.
 
Was inderdaad weer een heel geslaagd clubweekend in één van de mooiste provincies van Nederland.
Prima camping , goed weer , en goed gezelschap wat wil je nog meer.
 
De NVZ weekenden voor 2017 zijn weer bekend.

15 januari , nieuwjaarsreceptie in Genemuiden, bij de plaatstelijke motorclub aan de hasselterdijk.
van 13.00 tot 17.00.

21,22,23 April, Voorjaarsweekend in St Jansklooster, het Kamper erve.

25,26,27,28 Mei, Hemelvaartweekend...locatie volgt zsm.

23,24,25 Juni, Kidz (open) weekend Camping de Flierefluiter in
Raalte.

25,26,27 Augustus NVZ zomerkamp tijdens het EGT, dit jaar weer in Weiswampach in Luxemburg.

22,23,24 September, Najaarsweekend, Locatie volgt zsm.

Zin om een keer te kijken bij de NVZ, kijk op onze website www.zijspanrijders.com en stuur een mail onze secretaris.
 
Hemelvaart is weer met pen in de agenda gezet.
Voorjaarsweekend is hier 5km vandaan :)
 
Dat is ook geen verplichting maar gewoon slim combineren ;)

Trouwens, de nwjaarsreceptie is op zondag middag 15 januari en daarbij is iedereen van harte welkom bij MC Genemuiden.
 
NVZ agenda voor 2017

15 januari , nieuwjaarsreceptie in Genemuiden, van 13.00 t/m 17.00 Hasselterdijk 13b 8281 JN Genemuiden.
 
Niet NVZers, fabrikanten en zijspan enthousiasten zijn ook van harte welkom.
 
Het was een top middag. Aanwezigen bedankt en tot de treffens.
 
Inpakken en wegwezen. Voorjaarsweekend NVZ!

Jammer dat wij dit weekend en dan met name de jaarvergadering gemist hebben maar het kon ff niet anders. Ook ons andere cluppie had een jaarvergadering en zouden belangrijke bestuurs veranderingen plaats vinden waar over gestemd moest worden. En Helaas kan ik maar op één plaats gelijk zijn.
Ik hoop dat er in het vervolg agenda´s naast elkaar gelegen worden om als het even kan de weekenden en dan met name de jaarvergaderingen niet meer gelijktijdig plaatsvinden.
Enniewee hoop ik dat een ieder een fijn weekend gehad heb.
 
Was weer een donders gezellig weekend!!! te laat naar bed en vroeg eruit...op naar het volgende nvz weekend in Luxemburg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan