Rijden in Zeeland -=Deel 33=-

en als ik toch bezig ben...

full
 
Ha leuk, plaatjes doen.

mijn nog-bijna-nieuwe motor, bij het binnenrijden van Zeeland over de Brouwersdam.
SOlPtRH.png


Komende 2wkn extra veel in Zld.
Keertje meeting of ritje doen ?
 
Ah posen met plaatjes :+



Ik ben niet echt in de gelegenheid om verder vooruit dan een paar dagen te gaan plannen, maar last-minute kan ik misschien wel aanhaken mochten er wat mensen van hier gaan rijden.
 
Plannan.. is idd een probleem.

ik heb eind van deze middag tijd over, maar de dag voor Kon-Dag is een rare tijd voor ritje.

Dit weekend: Wellicht ?

Is er al een watsapp groepje ?
 
Plannan.. is idd een probleem.

ik heb eind van deze middag tijd over, maar de dag voor Kon-Dag is een rare tijd voor ritje.

Dit weekend: Wellicht ?

Is er al een watsapp groepje ?
Whatsapp groep was er ooit wel volgens mij, maar geen idee of dat nog in de lucht is. Ik ben in ieder geval geen lid van zoiets (zou best handig zijn).

Eind van de middag zit ik op de CB van Heinkenszand naar Middelburg en alls het weer een beetje goed blijft wordt dat vast weer een ommetje langs veerse meer ofzo.
 
Plannan.. is idd een probleem.

ik heb eind van deze middag tijd over, maar de dag voor Kon-Dag is een rare tijd voor ritje.

Dit weekend: Wellicht ?

Is er al een watsapp groepje ?

Ik ga eind deze middag een klein ritje maken richting een bepaald flesje denk ik :+
Morgen ook weer dan.

Dit weekend zaterdag op Hrieps te vinden en zondag hard bezig met een poging daarvan te herstellen denk ik :+
 
Iets drukker, maar gezelligheid begint bij jezelf.

Rens is de groepsbeheerder, als je hem een PB stuurt met je nummer dan voegt hij je toe. Rensdw

Aankomend weekend ziet het weer er goed uit, iemand zin om op de zaterdag een ritje te doen? Ik heb een leuke route door Zuid-Beveland en Walcheren. Graag wel een tijd voorstellen.

Bonus plaatje:
full
 
Iets drukker, maar gezelligheid begint bij jezelf.

Rens is de groepsbeheerder, als je hem een PB stuurt met je nummer dan voegt hij je toe. Rensdw

Aankomend weekend ziet het weer er goed uit, iemand zin om op de zaterdag een ritje te doen? Ik heb een leuke route door Zuid-Beveland en Walcheren. Graag wel een tijd voorstellen.
Bedankt voor de info, PM gestuurd naar Rens.

Als het weer komende zaterdag goed is dan wil ik wel mee. Tijdstip maakt voor mij niet zoveel uit als ik maar voor eind van de middag terug ben in Middelburg.
 
Laatst bewerkt:
Ik stel voor: a.s. zaterdag 6 mei 13:00 uur verzamelen bij Café de Oranjeboom te 's-Heer Hendrikskinderen, ligt lekker centraal en je bent er snel vanaf de A58, en het is bij mij voor de deur :P

Graag even laten weten of je komt (iedereen welkom!), dan weet ik of er nog op iemand gewacht moet worden. De opzet is om wat nieuwe gezichten te leren kennen en samen wat lol te beleven aan onze motorhobby.

Voor het geval dat er meer dan 5 komen, rijden we in meer dan 1 groep, in kleine groepjes rijden is namelijk veel leuker.

Rit duurt zo'n 2 uur, en halverwege wil ik ergens stoppen. Ik heb een licht sportieve rijstijl dus geen rare fratsen van mijn kant, gewoon lekker rijden.
 
Laatst bewerkt:
Ik stel voor: a.s. zaterdag 6 mei 13:00 uur verzamelen bij Café de Oranjeboom te 's-Heer Hendrikskinderen, ligt lekker centraal en je bent er snel vanaf de A58, en het is bij mij voor de deur :P
Staat in de agenda :]

Mijn rijstijl is ook 'op het gemak maar niet te flauw' dus dat komt wel goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan