Motorrijles: kletsen over lessen 14: volgas door het achtje!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Trouwens ook heel tof dat er zoveel vrouwen druk zijn met hun rijlessen en examens! Lekker zelf sturen ipv achterop hangen :]

Mijn vriend heeft geen motorrijbewijs en ook niet de behoefte om het te halen. Dus hij denkt dat ie straks bij mij achterop kan _O-
 
Mijn man rijdt ook motor, maar ik had geen behoefte aan achterop zitten. Wilde dat niet. Daarna besloten om zelf mijn rijbewijs te halen.
 
succes voor degenen die morgen mogen afrijden. bedenk: het hoeft niet perfekt te zijn, maar het moet er natuurlijk wel uitzien als een motorrijder op een motor en niet als een automobilist op een motor.

verder is het examen niks meer dan een fijn stukje rijden, voor je het weet, ben je weer terug op het examencentrum. het is jouw feestje, jij hebt het leukste motorrijtuig: de motor. instructeur en examinator zitten opgehokt in een koekblik. ga ze niet in de gaten houden ('zitten ze nog achter me?'), dat leidt je alleen naar af van wat er om je heen gebeurt. blijf rondkijken, weet wat er achter je rijdt, wat er om je heen gebeurt.

tijdens je examen krijg je nog 1 bijzondere verrichting: de stop&go. je wordt dan gevraagd 'ergens in de straat' langs de stoep te stoppen en weer weg te rijden. die instructie is er voor de examinator, om te kijken of je wel (goed genoeg) kijkt.

en verder: lekker doorrijden.

:]
 
Monique, we moeten vrij nemen deze week! Te druk met duimen draaien! Mofo je kan het, woensdag Sandy...

Mijn man rijdt al 30 jaar en ik was t achterop zitten zat, kids zijn groter dus weer meer tijd samen en dus voor elkaar
 
Kunnen beter afspreken op terrasje! Met zn allen duimen draaien! :t :t :t alleen moet t wel mooi weer zijn
 
Gefeliciteerd voor iedereen die geslaagd is gisteren!
Mofo veel succes zometeen!

Toerrit zondag was leuk. Er reed zelfs iemand mee die haar rijbewijs niet had en met haar instructeur reed. Wilde ik ook wel :P
Daarna nog "stiekem" een rondje met de r6 van mijn vriendin over het park gereden. Zo leuk 8-). Wij wonen op een park met bejaarden. Dus op zondag is het helemaal uitgestorven.
 
Jeetje wat gaat het hard hier _O-

Welkom nieuwkomers !
heel veel plezier met lessen, geniet er van.. je doet het maar 1x in je leven dat lessen *O*

afgelopen weekend heerlijk dagen weg geweest met de motor... lompe bakjes koffie drinken en rijden zonder doel gewoon omdat het kan :] :]
Helaas ligt de stoep nu open precies voor de poort en kan ik niet weg met de motor :( maar ach, toch slecht weer...
 
Inderdaad Smous, hier hetzelfde verhaal.

Man reed al tijdje, achterop zitten was niet leuk (sportfiets is sowieso niet leuk). Toen kwam het idee om andere motor te halen waar ik gemakkelijker achterop kan. Terwijl we zoekende waren het besluit genomen om mn ene paardje te verkopen, toen heb ik ook gezegd als de merrie verkocht is ga ik mijn rijbewijs halen! Maar dat verkopen ging sneller als dat ik had verwacht _O- en nu gewoon zelf mn rijbewijs en motor, dochterlief is straks ook oud genoeg om zelfstandiger te worden.

Ben benieuwd hoe het bij Mofo is gegaan :X
 
YEAH!! Een auto van rechts was een twijfelgeval, maar de examinator had vooraf gezegd dat ik vlot moest doorrijden. ;)

Terug op het CBR zei hij; "Je hebt wel laten zien dat je kan motorrijden", kortom GESLAAGD!!! *O*

Allen heel erg bedankt voor de tips, tricks en psygische ondersteuning! Het is de week van de geslaagden, dus Sandy keep up the good work! :]
full
 
Daar gaat het om op een examen: dat je kan laten zien dat je kan motorrijden (en dat je een beetje verkeersinzicht hebt en weet wat je met je motor kan doen: gassen als het effe moet).
 
Jaaaaaa!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Theorie in 1 keer gehaald en 0 fout!!! ben zo blij!!!
Nu kan ik fijn alleen met t rijden bezig zijn, geen theoriestress voor mij tijdens mn avontuur.
Whoeiiiiiiiiiiiiiii
 
yeeha! het regent successen hier!

gefeliciteerd aan alle geslaagden *O* *O*
nou lekker genieten van het rijden :Y

lessen kan soms best uitzichtloos of frustrerend zijn.
maar je zult zien: als je er doorheen bent zul je het lessen toch wel als een toffe tijd zien, en besef je bij de eerste eigen kilometers waarvoor je het allemaal gedaan hebt :]

Groet,
Lonewulf
 
Trouwens ook heel tof dat er zoveel vrouwen druk zijn met hun rijlessen en examens! Lekker zelf sturen ipv achterop hangen :]

Mijn vriend heeft geen motorrijbewijs en ook niet de behoefte om het te halen. Dus hij denkt dat ie straks bij mij achterop kan _O-

Erg leuk, inderdaad!

En waarom zou hij niet achterop kunnen?


Felicitaties aan alle geslaagden!
 
Gefeliciteerd Miss-J!! Very impressive; 0 fouten!??


Erg leuk, inderdaad!

En waarom zou hij niet achterop kunnen?


Qua postuur zou ik liever beginnen met een wat 'smaller' persoon achterop om daar ervaring mee op te doen. Zit wellicht bij mij tussen de oren, maar ik kan het me nu gewoon nog niet inbeelden dat ik met hem achterop lekker rij. Ik verdenk hem er ook van om ontzettend tegen te zullen hangen in de bochten :P
 
Ik durf ook nog niemand achterop mee te nemen. En misschien doe ik het wel helemaal niet.
 
Gefeliciteerd Miss-J!! Very impressive; 0 fouten!??

Qua postuur zou ik liever beginnen met een wat 'smaller' persoon achterop om daar ervaring mee op te doen. Zit wellicht bij mij tussen de oren, maar ik kan het me nu gewoon nog niet inbeelden dat ik met hem achterop lekker rij. Ik verdenk hem er ook van om ontzettend tegen te zullen hangen in de bochten :P

De motor draagt het gewicht, dus wat dat betreft merk je er niks van. Als je afspraken maakt over het wel of niet mee hangen kun je je daarop instellen. Al merk je snel genoeg of iemand mee hangt of dat je wat harder moet werken.

En als je hard genoeg rijdt hoor je het commentaar ook niet.. _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan