Het grote GSX-F topic deel 12

  • Onderwerp starter Anoniempje177
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zitten er trouwens Limburgers in dit topic? Kom weinig gsx-f's hier in de provincie tegen :-(

Hier in het Heuvelland rijdt er minstens eentje rond :-) .
Zondagmiddag wordt weer een toertje gemaakt (naast woon werk verkeer).
 
Laatst bewerkt:
Maar misschien stap ik over op Duitsland, Mähle OC 574 original of een Mann MW65 kost vanaf €5,82 p/st.
Dan koop ik er drie voor €8.95 verzendkosten.

Hiflo weiger ik, al hebben die een versie die precies het K&N filter is en dat zal wel uit dezelfde fabriek komen. :PDe telefoon moet een externe camera kunnen accepteren. :Y
Ik dacht zelf ook meer aan gebruik op een laptop.. Maar leuk, laat het weten. _O- *O*

Volgens mij heb ik nu Mahle of Mann erop zitten. Ik weet het even niet zeker :P

Zitten er trouwens Limburgers in dit topic? Kom weinig gsx-f's hier in de provincie tegen :-(

Ik woon in Zuid-Limburg ;)
 
OP beetje bijgewerkt! 8-)

Wil iedereen wel even nakijken of de link naar zijn profiel klopt, en of hij tevreden is met de foto? Sommigen zijn een beetje versneden om passend te maken.

Indien iemand graag een andere foto zet later, mag je mij altijd een PB'tje sturen met een nieuwe foto :Y

Sfeer en/of actie foto's zijn natuurlijk altijd mooier dan zo een saaie foto aan bijvoorbeeld een stel garage boxen O-)

Dus geraak je later aan een mooie sfeer/actie foto, zoals die van Ritjard en Bjorn89 (sfeer), en die van Burnett zijn vorige motor (de blauwe, actie, mooie KD), die kunnen altijd vervangen worden :Y
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi Gedaan DKP.! *D
Het ziet er mooi uit :]

Ik heb net ondekt hoe ik de avatar op het juiste formaat krijg.
Ook meteen forum voorkeuren gezet naar andere layout. Nieuw 4.0 ofzoiets.

:P
 
Mooi Gedaan DKP.! *D
Het ziet er mooi uit :]

Ik heb net ondekt hoe ik de avatar op het juiste formaat krijg.
Ook meteen forum voorkeuren gezet naar andere layout. Nieuw 4.0 ofzoiets.

:P
Dank je! :t

Ik heb maar meteen het goede voorbeeld gegeven, en mijn eigen garageboxfoto vervangen door een betere 8-)
De nieuwe komt uit mijn TRG lijstje, en heb hem een beetje bijgesneden voor de OP om de motor groter in beeld te krijgen.

Edit: ik heb mijn MF al lang op die nieuwe versie staan. In het begin vond ik het maar niets, maar omdat de modjes lieten weten dat de oude versie ging verdwijnen heb ik mijzelf gedwongen de nieuwe versie gewoon te worden. Soms mis ik de oude versie wel, maar als ik dan terug ga, besef ik dat ik nu die nieuwe zo gewoon ben dat ik snel weer switch.

Het enige wat ik wél blijf missen, is de mogelijkheid tot de groene kleur.
full


Heb al voorgesteld om dat in de nieuwe versie ook in te voeren, keuze tot groen, of eventueel meer mogelijkheden, maar tot nog toe geen reactie daarop.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dank je! :t

Ik heb maar meteen het goede voorbeeld gegeven, en mijn eigen garageboxfoto vervangen door een betere 8-)
De nieuwe komt uit mijn TRG lijstje, en heb hem een beetje bijgesneden voor de OP om de motor groter in beeld te krijgen.

Edit: ik heb mijn MF al lang op die nieuwe versie staan. In het begin vond ik het maar niets, maar omdat de modjes lieten weten dat de oude versie ging verdwijnen heb ik mijzelf gedwongen de nieuwe versie gewoon te worden. Soms mis ik de oude versie wel, maar als ik dan terug ga, besef ik dat ik nu die nieuwe zo gewoon ben dat ik snel weer switch.

Het enige wat ik wél blijf missen, is de mogelijkheid tot de groene kleur.
[afbeelding]

Heb al voorgesteld om dat in de nieuwe versie ook in te voeren, keuze tot groen, of eventueel meer mogelijkheden, maar tot nog toe geen reactie daarop.

Ja momenteel ben ik niks anders gewend dan de oude weergave en dan in het blauw. Lekker eenvoudig.
Nu de nieuwe weergave in standaard kleur. :P
 
Volgens mij heb ik nu Mahle of Mann erop zitten. Ik weet het even niet zeker :P
Check het ff! :+
Nou ja.. het zal wel goed zijn. Qua draad zijn er ook vele autofilters.
Alleen bij de RSV4 durf ik een ander filter niet zo aan, maar het zal best goed zijn. :Y
(Zeker die Duitse filters)
Sfeer en/of actie foto's zijn natuurlijk altijd mooier dan zo een saaie foto aan bijvoorbeeld een stel garage boxen O-)

Dus geraak je later aan een mooie sfeer/actie foto, zoals die van Ritjard en Bjorn89 (sfeer), en die van Burnett zijn vorige motor (de blauwe, actie, mooie KD), die kunnen altijd vervangen worden :Y
Wie staat er vanavond even aan de A4 voor een actiefoto? _O-
In het weekend rij ik voorlopig niet, en als het met de F is, dan met duo en zal geen (kicken) knee down maken. _O-

Vanochtend twee hagelbuien doorstaan! :o :o
 
Ik heb maar meteen het goede voorbeeld gegeven, en mijn eigen garageboxfoto vervangen door een betere 8-)
De nieuwe komt uit mijn TRG lijstje, en heb hem een beetje bijgesneden voor de OP om de motor groter in beeld te krijgen.

Daar heb ik die van mij ook vandaan, er direct achter gekomen dat ik heel veel van TRG opdrachten heb uitgevoerd met de SV.. Tijdens het verplichte zoveel weekse blokje om. Heb dan ook nog geen echt knappe foto van de GSX, laat staan in beweging _O-
 
Check het ff! :+
Nou ja.. het zal wel goed zijn. Qua draad zijn er ook vele autofilters.
Alleen bij de RSV4 durf ik een ander filter niet zo aan, maar het zal best goed zijn. :Y
(Zeker die Duitse filters)Wie staat er vanavond even aan de A4 voor een actiefoto? _O-
In het weekend rij ik voorlopig niet, en als het met de F is, dan met duo en zal geen (kicken) knee down maken. _O-

Vanochtend twee hagelbuien doorstaan! :o :o


Ik heb even gekeken. Maar ik heb een Champion oliefilter.
9.99 per stuk waar ik hem gekocht heb.
 
Gisteren heeft een dame deze GSX600F 2003 op MP gezet.. en nu al verkocht. :? :t

Deze eerste versie is nog niet verkocht: Mooie Suzuki kantana 750 weinig kilometers!!


Die 2e advertentie heeft nou ook niet echt flatterende foto's gemaakt. Kan moeilijk zien of het nou weerspiegeling is in de verf of dat de verf her en der tot aan de grondlak verdwenen is.

En door die laatste foto van ver bovenaf lijkt de voorkant wel op een mopshond.
 
Gisteren heeft een dame deze GSX600F 2003 op MP gezet.. en nu al verkocht. :? :t

Deze eerste versie is nog niet verkocht: Mooie Suzuki kantana 750 weinig kilometers!!
minder dan 12.000km, en amper 1.100€ ...
... als die nog niet verkocht was, en ik had plaats, kocht ik die, om die hier weer te koop aan te bieden voor 1.800€, en er voor minstens 1.500€ een nieuwe eigenaar mee aan de haal te laten gaan :]

Die tweede, zoals Dojrn al zegt, niet de meest flaterende foto's. Ik zou als kandidaat koper dan al meteen denken aan km-teller is klokje rond wellicht.

Probleem is dat de meeste kopers dat ook van die 600 zouden kunnen denken, want slechts weinigen weten dat die niet rond kunnen.
Maar wel mooie foto's, en van een vrouw.
Meeste kopers denken meteen van, "tja, die heeft er ook niet veel mee gereden, altijd keirustig gereden, en er goed voor gezorgd ... ". je weet wel, bevooroordeeld (in de positieve zin dit keer :P )

Tenslotte is die tweede dan ook nog eens 12 jaar ouder. Niet dat die daarom slecht is, absoluut niet ... maar het doet kandidaat kopers wel twijfelen ...

Ook milieu eisen zijn een factor.
Zo zal mijn volgende GSX F absoluut niet van voor 2001 worden. Met een 2001 en hoger mag ik Antwerpen nog binnen, moet ik alleen 3,5€ investeren in een stickertje dat ik dan moet aanbrengen*, en 't is gebakken.

* die dan in de toekomst bij controle door de betreffende controleur gezocht zal moeten worden tussen de zee van stickertjes, dienend voor Antwerpen, Brussel, Leuven, Luik, Namen, Rotterdam, Amsterdam, Keulen, Aachen, Parijs, Reims, Amiens, Dijon, Lyon, Montpellier, Toulouse, Nice, Londen, .... tot in Tokyo toe ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jullie hebben de advertentie goed bekeken. _O- :t

De voorvork ziet er enorm netjes uit?

full


Weerspiegelingen van vuil denk ik? (Sticker onder het zadel is wellicht wat aangetast)

Deze foto is best een goede hoek? :$ ;)

full


Dan krijg ik altijd zin om er mee weg te rijden. :+
 
Laatst bewerkt:
Ook milieu eisen zijn een factor.
Zo zal mijn volgende GSX F absoluut niet van voor 2001 worden. Met een 2001 en hoger mag ik Antwerpen nog binnen, moet ik alleen 3,5€ investeren in een stickertje dat ik dan moet aanbrengen*, en 't is gebakken.

* die dan in de toekomst bij controle door de betreffende controleur gezocht zal moeten worden tussen de zee van stickertjes, dienend voor Antwerpen, Brussel, Leuven, Luik, Namen, Rotterdam, Amsterdam, Keulen, Aachen, Parijs, Reims, Amiens, Dijon, Lyon, Montpellier, Toulouse, Nice, Londen, .... tot in Tokyo toe ...
Oh.. die ken ik wel van auto's. :? -O-
Ik heb even gekeken. Maar ik heb een Champion oliefilter.
9.99 per stuk waar ik hem gekocht heb.
Ook nog een optie.. gewoon bij de automaterialenzaak. :Y
 
Laatst bewerkt:
minder dan 12.000km, en amper 1.100€ ...
... als die nog niet verkocht was, en ik had plaats, kocht ik die, om die hier weer te koop aan te bieden voor 1.800€, en er voor minstens 1.500€ een nieuwe eigenaar mee aan de haal te laten gaan :]

Die tweede, zoals Dojrn al zegt, niet de meest flaterende foto's. Ik zou als kandidaat koper dan al meteen denken aan km-teller is klokje rond wellicht.

Probleem is dat de meeste kopers dat ook van die 600 zouden kunnen denken, want slechts weinigen weten dat die niet rond kunnen.
Maar wel mooie foto's, en van een vrouw.
Meeste kopers denken meteen van, "tja, die heeft er ook niet veel mee gereden, altijd keirustig gereden, en er goed voor gezorgd ... ". je weet wel, bevooroordeeld (in de positieve zin dit keer :P )

Tenslotte is die tweede dan ook nog eens 12 jaar ouder. Niet dat die daarom slecht is, absoluut niet ... maar het doet kandidaat kopers wel twijfelen ...

Ook milieu eisen zijn een factor.
Zo zal mijn volgende GSX F absoluut niet van voor 2001 worden. Met een 2001 en hoger mag ik Antwerpen nog binnen, moet ik alleen 3,5€ investeren in een stickertje dat ik dan moet aanbrengen*, en 't is gebakken.

* die dan in de toekomst bij controle door de betreffende controleur gezocht zal moeten worden tussen de zee van stickertjes, dienend voor Antwerpen, Brussel, Leuven, Luik, Namen, Rotterdam, Amsterdam, Keulen, Aachen, Parijs, Reims, Amiens, Dijon, Lyon, Montpellier, Toulouse, Nice, Londen, .... tot in Tokyo toe ...

Welkom in 2017, waar camera's langs de weg kunnen bepalen of je belastingaangifte wel op tijd hebt ingevuld, waar geparkeerde auto's gecontroleerd worden met een autootje met camera op het dak die volautomatisch een paar weken later een prent in de brievenbus deponeert.
Maar waar een milieuzone gebouwd is op iets arbitrair als een bouwjaar en niet op typegoedkeuring (dieselauto's met roetfilter worden uitgesloten op bouwjaar, diesels zonder roetfilter kunnen worden toegelaten vanwege bouwjaar) en werkt met een sticker'systeem'. |(
 
Welkom in 2017, waar camera's langs de weg kunnen bepalen of je belastingaangifte wel op tijd hebt ingevuld, waar geparkeerde auto's gecontroleerd worden met een autootje met camera op het dak die volautomatisch een paar weken later een prent in de brievenbus deponeert.
Maar waar een milieuzone gebouwd is op iets arbitrair als een bouwjaar en niet op typegoedkeuring (dieselauto's met roetfilter worden uitgesloten op bouwjaar, diesels zonder roetfilter kunnen worden toegelaten vanwege bouwjaar) en werkt met een sticker'systeem'. |(
_O- :^
 
Welkom in 2017, waar camera's langs de weg kunnen bepalen of je belastingaangifte wel op tijd hebt ingevuld, waar geparkeerde auto's gecontroleerd worden met een autootje met camera op het dak die volautomatisch een paar weken later een prent in de brievenbus deponeert.
Maar waar een milieuzone gebouwd is op iets arbitrair als een bouwjaar en niet op typegoedkeuring (dieselauto's met roetfilter worden uitgesloten op bouwjaar, diesels zonder roetfilter kunnen worden toegelaten vanwege bouwjaar) en werkt met een sticker'systeem'. |(
van de zomer het programma Hunter nog gezien bij de NPO? :o :o
Een advertentiefoto plaatsen met sop onder de fiets :N
Yeah _O- rij hem even vijf meter naar voren of achteren. :+ :+
 
Jullie hebben de advertentie goed bekeken. _O- :t

De voorvork ziet er enorm netjes uit?

[afbeelding]

Weerspiegelingen van vuil denk ik? (Sticker onder het zadel is wellicht wat aangetast)

Deze foto is best een goede hoek? :$ ;)

[afbeelding]

Dan krijg ik altijd zin om er mee weg te rijden. :+

Die 2e die je laat zien is inderdaad een goeie hoek, die eerste is zo ongelukkig genomen dat het lijkt alsof het kuipwerk niet meer aansluit, de sticker loopt niet door.
Kijk, ik zie wel dat die knap is, had wel een nat doekje langs gemogen maar er zit geen moer met vliegroest aan.
Maar ik heb er al 2 :P , daarnaast ben ik niet zo bang voor bouwjaar of KM-standen.
Maar ik heb wel weer collega's en vrienden die per definitie een oud voertuig zien als onbetrouwbaar. Als in, nee ik koop geen honda van begin jaren 90, want die is oud en gaat me in de steek laten. Als je in de steek gelaten wil worden moet je (ANWB en ADAC lijstjes volgend) juist een nieuw VAG product kopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan