Nieuwe Vespa 300 Super

Van de week wel ff langskomen om te showen he Jim

dat beloof ik je bij deze! :] heb ik gelijk een goed excuus om een blokje om te rijden _O-

Ik zat vandaag al steeds naar m'n telefoon te kijken maar helaas, nog niks binnen...
nu maar hopen op morgen en anders vrijdag, wil zaterdag echt rijden 8-)

Gr.JimSon
 
Mooi kleurtje dat nieuwe groen :). Maar minder geschikt om te customizen vind ik, lekker origineel laten. Als je wilt customizen kun je beter een witte (of eventueel een zwarte) nemen, die is er beter voor geschikt.
 
full


Ook voor deze kleur kan het gewoon hoor
 
dat beloof ik je bij deze! :] heb ik gelijk een goed excuus om een blokje om te rijden _O-

Ik zat vandaag al steeds naar m'n telefoon te kijken maar helaas, nog niks binnen...
nu maar hopen op morgen en anders vrijdag, wil zaterdag echt rijden 8-)

Gr.JimSon

Morgen toch dicht ivm Koningsdag
 
Mooiste blijft toch als je een custom kleurtje hebt.

De mensen die mij kennen uit de Vespa 50cc wereld weten dat ik van de simpelste vespa's iets unieks kan maken, en ook bij deze groene komt er dus weer een one-off item op kwa stickerwerk.

en het overige zal dan zijn:
* alle chroom delen in glans zwart
* klaprekje achter glans zwart
* voetsteunen glans zwart
* sierstrippen zijkant glans zwart
* Carterkap glans zwart
* Koplamprand glans zwart
* Smoke scherm (zit er al op bij ophalen)
* Akrapovic zwarte uitlaat
* Custom zadel (nog ff bedenken wat ik precies ga doen, niet te gek maar wel net anders)
* MP3 velgen (overweeg ik nog)
* Alarm (origineel of anders goed betrouwbaar systeem)

Verders neem ik geen valbeugel omdat ik die te groot/grof vind staan persoonlijk.
Gr.JimSon
 
wel gaaf bart... ga je er nog wat aan veranderen?

Gr.JimSon
Eerst de Bitubo schokbrekers overzetten. Sportzadel natuurlijk ook. Grote spiegels eraf en vervangen voor kleintjes. (voorlopig even de kunststof die ik er nu op heb)
Waarschijnlijk zet ik de zwarte onderdelen zoals sierstrips en voetsteunen en tevens het carbon vinnetje en hitteschild enzo ook wel weer over, maar eerst eens zien hoe het staat met de originele glimmende delen. Ik denk dat ik het lage donkere windschermpje niet meer monteer. Ik vind het een beetje afbreuk doen aan de mooie lijnen van de voorkant.
 
Mooi kleurtje dat nieuwe groen :). Maar minder geschikt om te customizen vind ik, lekker origineel laten. Als je wilt customizen kun je beter een witte (of eventueel een zwarte) nemen, die is er beter voor geschikt.


Een gele is nog beter te customizen
full
 
Mooi kleurtje dat nieuwe groen :). Maar minder geschikt om te customizen vind ik, lekker origineel laten. Als je wilt customizen kun je beter een witte (of eventueel een zwarte) nemen, die is er beter voor geschikt.


Een gele is nog beter te customizen
full


Dat Customizen is je zeker gelukt Rick!

Maar nu ben ik dus benieuwd waarom je de uitlaat veranderd hebt van Akrapovic naar Malossi?
dit vraag ik omdat ik juist voor een zwarte akrapovic wil gaan.

Gr.JimSon
 
En voor de winter gaat de Akrapovic er gewoon weer op,ook mee in de pekel gereden.
Altijd wel goed afgespoeld ,maar je zag de uitlaat toch achteruit gaan
 
ja dan begrijp ik je keuze idd wel zal wel heerlijk optrekken ook die van jou dan rick... met al dat malossi spul erin!

Gr.JimSon
 
Heeft iemand ervaring met de korte uitvoering van de "gewone" ronde spiegels of eventueel ander kort model dat op de originele plaats gemonteerd moet worden?
Ik heb nu bar-end spiegeltjes, maar wil die op m'n nieuwe niet meer monteren.
 
Nee,geen ervaring.
Het schijnt dat de Vespa garage ze op voorraad hebt en dat ze pasklaar zijn.
Heb er nu ook korte op zitten,geen ronde,moest wel het 1 en ander aan gebeuren om ze er op te zetten
 
Goede middag, het is me opgevallen dat de voorschokbreker op de nieuwe 2017 modellen weer anders is bevestigd . weet iemand hoe dit zit ?
De zijstandaard blijkt nu ook te blijven staan in de uitstand .

Groet ,Bertus. ;)
 
Goede middag, het is me opgevallen dat de voorschokbreker op de nieuwe 2017 modellen weer anders is bevestigd . weet iemand hoe dit zit ?
De zijstandaard blijkt nu ook te blijven staan in de uitstand .

Groet ,Bertus. ;)
Schokbreker voorkant is weer zelfde type als van voor 2014. Schijnt wel iets andere constructie te zijn, maar dat weet ik niet zeker.
De jiffy klapt juist gemakkelijker op .. en dat kan behoorlijk irritant zijn.
Voor de rest andere montage van de spiegels (plaats en geen losse kapjes meer)
Sierstukje aan het eind van de originele uitlaat is komen te vervallen.
0,5 PK minder motorvermogen
 
Terug
Bovenaan Onderaan