Suzuki GSX-S 1000 en 750 ook een beetje

Snap ik maar voor de originele pinkers heb je andere beugels nodig bij Evotech, die zitten er standaard niet bij.

Eventueel heb ik een complete set liggen, alles nieuw.

- Nieuwe ledlichten 4x met verloopkabel
- Nieuw led relais
- Nieuwe tailtidy (korte kentekenplaathouder) met kentekenplaat verlichting (weet merk ff niet)
- Nieuwe R&D adapterplaatjes voor led knipperlichten
 
Snap ik maar voor de originele pinkers heb je andere beugels nodig bij Evotech, die zitten er standaard niet bij.

Eventueel heb ik een complete set liggen, alles nieuw.

- Nieuwe ledlichten 4x met verloopkabel
- Nieuw led relais
- Nieuwe tailtidy (korte kentekenplaathouder) met kentekenplaat verlichting (weet merk ff niet)
- Nieuwe R&D adapterplaatjes voor led knipperlichten
Wist ik niet, heb je een foto van wat je in de aanbieding hebt? En richtprijs? Ik heb intussen contact met matzwart dus even afwachten of we er uit komen met de tailtidy maar denk t wel.
 
Ben morgen terug in NL dan kan ik eventueel fotos maken. Mocht je er niet uitkomen met Matzart dan hoor ik het wel.
Alles zit nieuw in de verpakking en is geleverd bij een nieuwe GSX-S Street Extreme. Op de Suzuki site kun je de tail tidy enzo wel vinden bij de accessoires
 
mensen ik ben op zoek naar een kuipruitje en een hugger.
Weten jullie een bedrijf waar dat te koop is, ik heb ermax al gevonden maar zijn er nog meer waar ik kan zoeken
 
Zo morgen met de S naar Assen, met een omweg naar daar.
Zullen er weer 700 km's bij staan als ik terug thuis ben 's avonds :) :]
 
mensen ik ben op zoek naar een kuipruitje en een hugger.
Weten jullie een bedrijf waar dat te koop is, ik heb ermax al gevonden maar zijn er nog meer waar ik kan zoeken
Zal naar mijn hoge ruitje kijken welk merk dat is , maar zou zo maar ook van er max kunnen zijn.
 
Mijn GSX-S is ingeruild, over een ruime week ruil ik hem om voor een GSX-R 1000 L4 :)

Ik zat al een tijdje met de gedachte terug te stappen naar een supersport en heb dat bij deze gedaan.
Motor wordt ingeruild met het uitlaatsysteem erop, dus dat komt niet los te koop.

2 jaar genoten van de GSX-S, zeker geen spijt van maar geen blijvertje voor mij :)
 
Mijn GSX-S is ingeruild, over een ruime week ruil ik hem om voor een GSX-R 1000 L4 :)

Ik zat al een tijdje met de gedachte terug te stappen naar een supersport en heb dat bij deze gedaan.
Motor wordt ingeruild met het uitlaatsysteem erop, dus dat komt niet los te koop.

2 jaar genoten van de GSX-S, zeker geen spijt van maar geen blijvertje voor mij :)
gefeliciteerd maar waarom geen nieuwe gixxer?
Te duur ?
 
gefeliciteerd maar waarom geen nieuwe gixxer?
Te duur ?
Hij zal zeker zijn geld waard zijn, maar kost meer dan dat ik op dit moment wil uitgeven aan een andere motor. Ik rij ook minder kilometers (huisje boompje beestje ;) ) dan 5 jaar terug dus vind het dan zonde om 4000 km per jaar op een nieuwe motor te zetten.

De nieuwe 1000 vind ik wel een erg gave motor, en zou er wel graag eens op rijden :)

Voor de liefhebber heb ik nog wel een nieuwe seatcover liggen, origineel Suzuki en heeft 1x op de motor gezeten om te passen maar heb er geen km mee gereden.
Kost iets van 75,- dacht ik, mag weg voor 50,-
 
Laatst bewerkt:
Hij zal zeker zijn geld waard zijn, maar kost meer dan dat ik op dit moment wil uitgeven aan een andere motor. Ik rij ook minder kilometers (huisje boompje beestje ;) ) dan 5 jaar terug dus vind het dan zonde om 4000 km per jaar op een nieuwe motor te zetten.

De nieuwe 1000 vind ik wel een erg gave motor, en zou er wel graag eens op rijden :)

Voor de liefhebber heb ik nog wel een nieuwe seatcover liggen, origineel Suzuki en heeft 1x op de motor gezeten om te passen maar heb er geen km mee gereden.
Kost iets van 75,- dacht ik, mag weg voor 50,-
heb je de uitlaatsteun nog ?
 
Hij zal zeker zijn geld waard zijn, maar kost meer dan dat ik op dit moment wil uitgeven aan een andere motor. Ik rij ook minder kilometers (huisje boompje beestje ;) ) dan 5 jaar terug dus vind het dan zonde om 4000 km per jaar op een nieuwe motor te zetten.

De nieuwe 1000 vind ik wel een erg gave motor, en zou er wel graag eens op rijden :)

Voor de liefhebber heb ik nog wel een nieuwe seatcover liggen, origineel Suzuki en heeft 1x op de motor gezeten om te passen maar heb er geen km mee gereden.
Kost iets van 75,- dacht ik, mag weg voor 50,-

Is die in kleur van jouw motor? Of is die gewoon zwart? Als ie zwart is heb ik wel interesse namelijk :)
 
Is die in kleur van jouw motor? Of is die gewoon zwart? Als ie zwart is heb ik wel interesse namelijk :)
Is al verkocht helaas :)

Ik heb nog wel een voorbok voor de liefhebber, is van Datona en heb ik pasgemaakt zodat je geen problemen hebt met de sensor van het TC/ABS
Kan er evt een foto van maken, hoeft de wereld niet te kosten en ik gebruik straks mijn valtermoto bok weer. Kon ik bij de S niet gebruiken door de sensor die in de weg zat.

:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan