Honda CBR1100XX Super Blackbird Topic Deel IV

Klopt dat viel mij ook op, op MP stonden 2 mooie uit 2003 met lage km standen...1 uit Apeldoorn die was echt mooi en 1 uit Vorstenbosch. Prijzen idd tussen 4 - 4,5k.

Vorig jaar stonden er idd zeker 30+ op

Die uit Vorstenbosch is nu van mij. Erg blij mee *D
 
Beste mensen,

Als kersverse Blackbird rijder lees is voortaan ook graag mee met alle wijsheden en onwijsheden die hier te birde worden gebracht.

Ik heb een zwarte '97 BB gekocht en sindsdien een grote grijns op mijn gezicht.

Helaas kan ik de 14e niet aanwezig zijn om meteen gas te geven })

Veel plezier voor iedereen die wel gaat!

Gr Reinder
full
 
Dank mannen!

Het leven is goed met 164 pk in je kontzak. :t

PS: iemand tips om als niet al te groot ventje een BB op de middenbok te krijgen? Ik sta een beetje voor aap hiero... _O-

Gr Reinder
 
Dank mannen!

Het leven is goed met 164 pk in je kontzak. :t

PS: iemand tips om als niet al te groot ventje een BB op de middenbok te krijgen? Ik sta een beetje voor aap hiero... _O-

Gr Reinder

Ik ben niet klein (1m88) maar heb ook m'n schouder zowat uit de kom getrokken, voordat iemand het trucje uitlegde. Misschien weet iemand hier een filmpje voor je? Is lastig uit te leggen namelijk zonder Blackbird erbij.
 
Ik ben niet klein (1m88) maar heb ook m'n schouder zowat uit de kom getrokken, voordat iemand het trucje uitlegde. Misschien weet iemand hier een filmpje voor je? Is lastig uit te leggen namelijk zonder Blackbird erbij.

Ik ben groter 196 en heb ook wel eens iemand zijn arm uit de kom getrokken maar opbokken is nooit een probleem geweest :P

Sleutelwoord: Timing.
 
Dank mannen!

Het leven is goed met 164 pk in je kontzak. :t

PS: iemand tips om als niet al te groot ventje een BB op de middenbok te krijgen? Ik sta een beetje voor aap hiero... _O-

Gr Reinder
Als je langskomt op het Blackbirdtreffen volgende week zondag zal ik het je voordoen. Het kan zelfs met 1 hand.....
En de goedkoopste superfijne modificatie voor de Blackbird (van 3 dubbeltjes) maakt het nog makkelijker.
 
Als je langskomt op het Blackbirdtreffen volgende week zondag zal ik het je voordoen. Het kan zelfs met 1 hand.....

Helaas, ik kan er niet bij zijn volgende week 😔 Nou ja, dan zet ik hem nog wel een jaar op de zijstandaard tot de volgende BB bijeenkomst 😂

En de goedkoopste superfijne modificatie voor de Blackbird (van 3 dubbeltjes) maakt het nog makkelijker.

Wat is dat voor ding dan? Dat klinkt als een goede investering! 😊
 
Helaas, ik kan er niet bij zijn volgende week 😔 Nou ja, dan zet ik hem nog wel een jaar op de zijstandaard tot de volgende BB bijeenkomst 😂Wat is dat voor ding dan? Dat klinkt als een goede investering! 😊

Ben ik ook benieuwd naar. Ik denk dat hij met 1 hand de Bird op de bok zet en met andere hand een biertje vasthoudt.
 
Dank mannen!

Het leven is goed met 164 pk in je kontzak. :t

PS: iemand tips om als niet al te groot ventje een BB op de middenbok te krijgen? Ik sta een beetje voor aap hiero... _O-

Gr Reinder

Linkerhand aan het stuur, rechterhand aan het frame/beugeltje in de kuip, rechtervoet op de bok. Bok tegen de grond aan zetten dat de bird in evenwicht is en op de bok gaan staan icm met aan het frame/beugeltje trekken.

Heb nog nooit een motor niet opgebokt gekregen, hier 170, 72 kg. Zelf mijn Varadero krijg je op die manier makkelijk op de bok.
 
Ik zie de relevantie niet, leg s uit ?

Je bent agent en schept op dat je iemand z'n arm uit de kom hebt getrokken. Dat is niet wijs in een tijd waarin het gedrag van agenten onder de loep ligt. Of het nou gebeurd is buiten diensttijd/privé, of onder diensttijd en dat deze persoon het 'verdiende', de link is gauw gelegd, vandaar het plaatje. Vraag het anders aan je chef of hij dergelijke opmerkingen op social media een goed idee vindt ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan