Het BMW K1200/1300 S/R/R Sport topic VII: The power to wow!

Ik wil mij graag even voorstellen als nieuw k1200r bezitter :)
2006 model abs/esa/evo
ik heb hiervoor Cagiva V-Raptor 1000 gereden en heb nog een verbouwde 1400 intruder, allemaal 2 cylinder, nu de overstap gemaakt naar meer comfort ;)

groet eric
 
Ik wil mij graag even voorstellen als nieuw k1200r bezitter :)
2006 model abs/esa/evo
ik heb hiervoor Cagiva V-Raptor 1000 gereden en heb nog een verbouwde 1400 intruder, allemaal 2 cylinder, nu de overstap gemaakt naar meer comfort ;)

groet eric


Gefeliciteerd, welkom & veel plezier!
 
2j0fc43.jpg

14cqgpu.jpg


Hier istie dan :)
 
deze zat er al op.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ABS controle lamp blijft knipperen ..
na het starten en stuk te hebben gereden blijven de letters abs in het display rood knipperen.
Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
 
pomp stuk
remvloeistofniveau in de pomp te laag

Bij een dealer laten uitlezen :)
 
thnx zal ik woensdag gelijk laten doen, heb hem net 3 dagen :/
 
Ze gaan hem morgen even uitlezen bij de dealerd,
ik heb wel gelijk een nieuwe accu besteld die is ook bijna naar zijn grootje.

Nog een ander dingetje ...
voor de sportkoffers ben ik op zoek naar die bevestigingsbout op de handgreep. wie oh wie heeft daar een nummer van?


bvd,
 
volgens mij heeft BMW op hun website ergens een onderdelenlijst staan. Kun je ieder boutje en dergelijke het typenr van opzoeken.
 
Heeft iemand ervaring met het plaatsen van verstralers op de BMW? Geeft dat geen errors met het canbus systeem?
Ik zit te denken om 2 van deze te plaatsen onder de luchtinlaten van m'n k1200s.
 
Laatst bewerkt:
Ze gaan hem morgen even uitlezen bij de dealerd,
ik heb wel gelijk een nieuwe accu besteld die is ook bijna naar zijn grootje.

Nog een ander dingetje ...
voor de sportkoffers ben ik op zoek naar die bevestigingsbout op de handgreep. wie oh wie heeft daar een nummer van?


bvd,

Ik zou heel even wachten met andere spullen kopen tot je weet of die abs pomp stuk is of niet. want die is moeilijk duur :+

Heeft iemand ervaring met het plaatsen van verstralers op de BMW? Geeft dat geen errors met het canbus systeem?
Ik zit te denken om 2 van deze te plaatsen onder de luchtinlaten van m'n k1200s.[~[url="https://www.assumburg.nl/data/upload/Shop/images/360x1000x0_wl12wa-1-0.jpg"]afbeelding~][/url]


Waarom zou dat gaan storen op het bus systeem... :/
 
Waarom zou dat gaan storen op het bus systeem... :/

Als a-techneut heb ik geen flauw idee :+ maar ik baseer mij op de achter/remverlichting van de givi topkoffers die schijnen te storen op het canbus systeem. Vandaar dat ik dan denk dat extra verlichting niet lekker gaat met canbus.. maar dat kan geheel onterecht zijn natuurlijk :) daar laat ik mij graag in onderwijzen.
 
Als a-techneut heb ik geen flauw idee :+ maar ik baseer mij op de achter/remverlichting van de givi topkoffers die schijnen te storen op het canbus systeem. Vandaar dat ik dan denk dat extra verlichting niet lekker gaat met canbus.. maar dat kan geheel onterecht zijn natuurlijk :) daar laat ik mij graag in onderwijzen.

Mwa, givi zou ik persoonlijk nooit op mn fiets schroeven, dan liever een originele koffer, kan je ten minste met je contactsleutel openen.

Het can-bussysteem heeft niets te maken met de verlichting.

Probleem is dat het originele achterlicht aangestuurd wordt met twee draden, massa en een voeding. De verlichtingscomputer moduleert die ene voeding om het achterlicht minder fel dan wel fel te laten branden (achterlicht of remlicht). Mocht je het willen googelen, de techniek heet pulse width modulation.

Een givi koffer heeft gewoon een massadraad, een achterlichtdraad en een remlichtdraad. Afhankelijk van welke van de twee er 12v gezet wordt gaat dat lampje branden. Niet compatibel met die enkele draad die via PWM aangestuurd wordt, tenzij je er een kastje tussen zet oid.
 
Laatst bewerkt:
~
Ik zou heel even wachten met andere spullen kopen tot je weet of die abs pomp stuk is of niet. want die is moeilijk duur :+Dit is garantie werk :) heb hem net een paar dagen geleden bij de dealer gekocht
:)
 
Hoe bevalt de K1300R onder de lange mens onder ons? (2.00meter) of zijn die hier niet in het topic.

Natuurlijk proefrijden zegt een hoop, maar meestal geeft de proefrit toch een ander beeld dan wanneer je er al 1000den kilometers op heb zitten.
Perfect, 1.90 en 97 kilo, geen centje pijn. Lees de nieuwe KicXstart, daar sta ik in met de K!!! *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan