Het grote GSX-F topic deel 12

  • Onderwerp starter Anoniempje177
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb moeten werken afgelopen weekend. Eigenlijk is het vandaag ook nog weekend. Is 1 mei bij jullie ook een feestdag?

Ik dacht dat het de dag van de arbeid is?
Wel raar dat mensen dqn juist thuisblijven ... juist dan moet je je extra inzetten op het werk })

1:18? Vandaag op reserve gezet op 392km :o
Dat wordt morgen wéér een nieuw record :$

Oh was dat gisteren? Kreeg al dagen op mijn appje van mobiel bankieren te zien dat er op de dag van de arbeid transacties vertragingen op gaan lopen omdat er dan iets is.
Dat ik dacht: gast.. leggen jullie de servers plat op de 'dag van de arbeid' dan?
 
UK/D/FR/IT/ES/IRL/BE allemaal vrij gisteren.
NL gewoon werken. -O-

Alleen luchthavens draaien natuurlijk altijd door. :Y
Wel mijn nog vrij nieuwe* achterband moeten herstellen -O-
[afbeelding]
Dikke vette schroef erin. Was een 40x4 spaanplaatschroef. Die dat ik veel in huis gebruik.
Gek genoeg vond ik het erop lijken dat die er met opzet in gedraaid was. Die stak er namelijk mooi recht in ...

Al zou ik niet weten wie dat gedaan zou kunnen hebben. Kan alvast niet gisteren gebeurd zijn, moet deze morgen gebeurt zijn, want toen ik iets vreemds voelde achteraan, en de druk dan maar eens nakeek, bleek er nog amper 0,9 in te zitten. Op drie kilo gezet, half uurtje rondgereden, bij diezelfde pomp opnieuw nagekeken, en was alweer gezakt tot 1,7.
De band verloor dus best snel de druk. Als die er gisteren al had in gestoken (al dan niet met opzet door iemand), was die deze morgen leeg geweest.
Dan maar 3,5 kilo erin, en recht naar huis en meteen hersteld.
Het lijkt nu in orde ... hoop ik ...

* op moment van herstelling had deze nog maar 25.841 km :+
Leuk! een gratis schroef! :+
Heb je hem zelf hersteld met een setje? :)
 
Laatst bewerkt:
Gisteren de GSX750-F vrijwillig opengetrokken tot 8.000 Rpm! :o
Normaal sloeg die vanaf aanschaf zelf door vanaf 7.000 ineens 8.000 en langzamer rijden.. nu niet. *O*
Ik durfde het al weken amper te proberen, en hier heb ik hem ook niet voor.

De nieuwe koppelingsveren doen hun werk dus.. binnenkort naar de negen.
Rustig opbouwen. :P :+ :+

Vanochtend op de RSV4 gaat het wel allemaal vanzelf.
Is er ook veel sneller.
 
Laatst bewerkt:
UK/D/FR/IT/ES/IRL/BE allemaal vrij gisteren.
NL gewoon werken. -O-
Idd *D
Maar ... ik heb het gehele verlengde weekend gewerkt ...
Alleen luchthavens draaien natuurlijk altijd door. :Y
... om die reden dus :Y
Nu zijn de meeste werknemers hier op zon- en feestdagen 200% betaald ...
... wij bij G4S natuurlijk niet :(
wij moeten ons tevreden stellen met 130% -O-
Leuk! een gratis schroef! :+
Heb je hem zelf hersteld met een setje? :)
Zelf hersteld :Y doe je in 5 min ;)
Veter klaarsteken in dat ding, ruimer klaarleggen, schroefje uit trekken ... oei, dat gaat niet ... schroefmachientje erbij ... bzzzzzz ... schroefje eruit, machientje aan de kant, ruimer pakken en erin duwen, enkele keren op en af, er weer uit, en dat ding met die veter erin rammen, door steken tot het er voor 2/3 in zit, en vlak afsnijden.
Komende dagen natuurlijk goed opvolgen.
En eens aan 30.000km zal ik toch wel zorgen dat ik het volgende set banden al heb liggen
... oei, het wordt dus tijd aan een bestelling te gaan denken!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Thuis wel. :+
Tekst van gifjes worden in ieder geval raar behandeld door Online Photo Editor | Pixlr Editor
Maar het meeste werk is van gelijk niveau, en zo kan ik @kantoor ook normaal werken. :)Even langs Hyperpro rijden, wordt het een enorm strakke stuurfiets. *O*

Alleen met kort opvolgende bochten en op het circuit ben je met het hogere gewicht en lagere vermogen in het nadeel.
Verder is het vooral de rijder. :)

Maar voor €2.500,00 koop je tegenwoordig een hele nette superbike - kanon voor stoplicht en lange baan kickjes. :Y
Raar huis heb je dan :+

Idd Hyperpro verricht wonderen voor deze fiets. Toen de 600 eenmaal op Hyperpro stond reed en stuurde deze een stuk fijner dan de GSX600R uit '98 die standaard vering stond.
Veertjes voor de huidige komen morgen binnen *O*

Voor €2.500 kun je idd een nette superbike kopen, maar je moet dan toch wel goed opletten.
Ze zijn dan vaak toch al wat ouder of met meer km's.
In principe koop je een duurdere klasse voor de prijs van een budget fiets, wil je dan later niet voor verrassingen komen te staan moet je toch kritisch kijken.
Zeker als je niet heel technisch bent ben je bij een dealer vaak beter af, en daar betaal je ook voor.
 
Idd Hyperpro verricht wonderen voor deze fiets. Toen de 600 eenmaal op Hyperpro stond reed en stuurde deze een stuk fijner dan de GSX600R uit '98 die standaard vering stond.
Veertjes voor de huidige komen morgen binnen *O*
Nice.. achterschokbreker ook al aangepast? :)
Voor €2.500 kun je idd een nette superbike kopen, maar je moet dan toch wel goed opletten.
Ze zijn dan vaak toch al wat ouder of met meer km's.
In principe koop je een duurdere klasse voor de prijs van een budget fiets, wil je dan later niet voor verrassingen komen te staan moet je toch kritisch kijken.
Zeker als je niet heel technisch bent ben je bij een dealer vaak beter af, en daar betaal je ook voor.
Om te vergelijken met Ritjard zijn 2004 GSX-F: Motorshopper: HONDA VTR 1000 F FIRESTORM

Motoport zit dan wel een beetje aan de bovenkant van de prijzen. -O-

(Veel service :+ )
• Getoonde prijs incl. afleverkosten t.w.v. €300,-
• 6 Maanden Bovag garantie
• Afleverbeurt
• Netjes gepoetst
• Nationaal MotoPort service netwerk

Kilometerstand: 12.187 km
 
Laatst bewerkt:
Deze aanbieder ken ik.. koopt TL1000/TL1000R motorfietsen op en knapt ze in zijn geheel op. (Letterlijk)
TL1000S kan je ook wel eens voor €1.500,00 vinden. (Voorheen deze schat ik) :)
 
wij moeten ons tevreden stellen met 130% -O-
Begrijp ik.. sector die altijd door moet. -O- :t
Zelf hersteld :Y doe je in 5 min ;)
Veter klaarsteken in dat ding, ruimer klaarleggen, schroefje uit trekken ... oei, dat gaat niet ... schroefmachientje erbij ... bzzzzzz ... schroefje eruit, machientje aan de kant, ruimer pakken en erin duwen, enkele keren op en af, er weer uit, en dat ding met die veter erin rammen, door steken tot het er voor 2/3 in zit, en vlak afsnijden.
Komende dagen natuurlijk goed opvolgen.
Veter met of zonder lijm?
Ik heb ook wel een setje liggen ergens met patroon.. is wel elf jaar oud denk ik. _O-

Nooit aan gedacht om het echt zelf te doen, toen gekocht voor een grote rit naar Italië.
En eens aan 30.000km zal ik toch wel zorgen dat ik het volgende set banden al heb liggen
... oei, het wordt dus tijd aan een bestelling te gaan denken!
Gisteren een tweedehands setje gekocht voor de Raptor.
En de GSX-F krijgt binnenkort de Pilot Power voorband van de Appie RSV4. :Y
 
Laatst bewerkt:
Veter met of zonder lijm?
Ik heb ook wel een setje liggen ergens met patroon.. is wel elf jaar oud denk ik. _O-
Zit al een of ander soort lijm op/in die veter.
Je moet die veter met een fijne tang vastpakken, en zorgen dat je hem een goede mm door die "steeknaald" krijgt geduwd, dan pak je die met dat tangetje aan de kop en trek je hem erdoor tot halfweg.

Je krijgt die veter al moeilijk uit de plastiekjes, als je hem stevig met je vingers vastknijpt krijg je die zelfs moeilijk los _O-

Mijn setje moet toch ook al meer dan 4 jaar zijn, heb dat nog liggen van toen ik nog mijn vorig huis bezat, dat voor mijn huurhuis dat ik huurde voor ik mijn huidig krot huis kocht, en dat is nu ruim 4 jaar dat ik daar weg ben.
 
Nice.. achterschokbreker ook al aangepast? :)Om te vergelijken met Ritjard zijn 2004 GSX-F: Motorshopper: HONDA VTR 1000 F FIRESTORM

Motoport zit dan wel een beetje aan de bovenkant van de prijzen. -O-

(Veel service :+ )
• Getoonde prijs incl. afleverkosten t.w.v. €300,-
• 6 Maanden Bovag garantie
• Afleverbeurt
• Netjes gepoetst
• Nationaal MotoPort service netwerk

Kilometerstand: 12.187 km
Idd Hyperpro verricht wonderen voor deze fiets. Toen de 600 eenmaal op Hyperpro stond reed en stuurde deze een stuk fijner dan de GSX600R uit '98 die standaard vering stond.
Veertjes voor de huidige komen morgen binnen *O*
Nice.. achterschokbreker ook al aangepast? :)
Voor €2.500 kun je idd een nette superbike kopen, maar je moet dan toch wel goed opletten.
Ze zijn dan vaak toch al wat ouder of met meer km's.
In principe koop je een duurdere klasse voor de prijs van een budget fiets, wil je dan later niet voor verrassingen komen te staan moet je toch kritisch kijken.
Zeker als je niet heel technisch bent ben je bij een dealer vaak beter af, en daar betaal je ook voor.
Om te vergelijken met Ritjard zijn 2004 GSX-F: Motorshopper: HONDA VTR 1000 F FIRESTORM

Motoport zit dan wel een beetje aan de bovenkant van de prijzen. -O-

(Veel service :+ )
• Getoonde prijs incl. afleverkosten t.w.v. €300,-
• 6 Maanden Bovag garantie
• Afleverbeurt
• Netjes gepoetst
• Nationaal MotoPort service netwerk

Kilometerstand: 12.187 km

Achterschokbreker is nog standaard, wel afgesteld. Om alleen de veer te veranderen aan de achterzijde zie ik het nut niet helemaal van in, het is de combinatie demping en vering die het goed doet rijden. En om hem compleet te vervangen is voor nu even te duur.
Achter voelt die best wel goed (er is altijd goed beter best natuurlijk), dus die moet sowieso dit jaar nog even mee.

De Honda is dan weer niet echt een sport fiets ;)
Maar bij Motoport zit je afhankelijk van de vestiging meestal wel goed. En dat is mij ondanks dat ik vrijwel alle reparaties zelf kan toch wel de kleine meerprijs waard.

Deze aanbieder ken ik.. koopt TL1000/TL1000R motorfietsen op en knapt ze in zijn geheel op. (Letterlijk)
TL1000S kan je ook wel eens voor €1.500,00 vinden. (Voorheen deze schat ik) :)
Dat is wel een leuke idd.
Zoals je zegt je bent er bekend mee, en dan vertrouw je er wel op.

wij moeten ons tevreden stellen met 130% -O-
Begrijp ik.. sector die altijd door moet. -O- :t
Zelf hersteld :Y doe je in 5 min ;)
Veter klaarsteken in dat ding, ruimer klaarleggen, schroefje uit trekken ... oei, dat gaat niet ... schroefmachientje erbij ... bzzzzzz ... schroefje eruit, machientje aan de kant, ruimer pakken en erin duwen, enkele keren op en af, er weer uit, en dat ding met die veter erin rammen, door steken tot het er voor 2/3 in zit, en vlak afsnijden.
Komende dagen natuurlijk goed opvolgen.
Veter met of zonder lijm?
Ik heb ook wel een setje liggen ergens met patroon.. is wel elf jaar oud denk ik. _O-

Nooit aan gedacht om het echt zelf te doen, toen gekocht voor een grote rit naar Italië.
En eens aan 30.000km zal ik toch wel zorgen dat ik het volgende set banden al heb liggen
... oei, het wordt dus tijd aan een bestelling te gaan denken!
Gisteren een tweedehands setje gekocht voor de Raptor.
En de GSX-F krijgt binnenkort de Pilot Power voorband van de Appie RSV4. :Y

Dat is ook precies waar ze voor zijn, noodreparatie voor onderweg.
Het is niet bedoeld als permanente reparatie, je beschadigd je karkas aanzienlijk. Je verergert de schade aan de koorden velen malen meer dan dat de schroef gedaan heeft.
Om de band zo min mogelijk verder te beschadigen kun je ze altijd het beste van binnenuit plakken.
Dan richt je het karkas verder geen extra schade aan, en kun je gelijk zien of er door het rijden met te lage spanning geen schade door oververhitting is veroorzaakt.
 
Achterschokbreker is nog standaard, wel afgesteld. Om alleen de veer te veranderen aan de achterzijde zie ik het nut niet helemaal van in, het is de combinatie demping en vering die het goed doet rijden. En om hem compleet te vervangen is voor nu even te duur.
Achter voelt die best wel goed (er is altijd goed beter best natuurlijk), dus die moet sowieso dit jaar nog even mee.
Volgens mij is mijn schokbreker een stuk veroudert sinds ik met duo heb gereden. _O-
Er staan wel goede occasions op internet, maar de superbikes hebben al jaren een flinke piggyback.
En dat past niet. -O-

(Voor de Raptor flink aan het zoeken geweest, zelfs voor maar 100 euro de schokbreker van een RSV4 gezien)
(En wat een rust geeft die qua weggedrag merkte ik vanochtend weer.. spoort en grip zonder kritiek)
De Honda is dan weer niet echt een sport fiets ;)
Maar bij Motoport zit je afhankelijk van de vestiging meestal wel goed. En dat is mij ondanks dat ik vrijwel alle reparaties zelf kan toch wel de kleine meerprijs waard.
Nee, maar wel 400 cc meer '2004' sport dan een 2004 GSX600F. ;)
Tegenover een TL1000R/S blok vind ik hem vrij tam. Beiden gereden. :)
Dat is wel een leuke idd.
Zoals je zegt je bent er bekend mee, en dan vertrouw je er wel op.
Dagje bij hem thuis samen gesleuteld, echte vakman. :}

Dat is ook precies waar ze voor zijn, noodreparatie voor onderweg.
Het is niet bedoeld als permanente reparatie, je beschadigd je karkas aanzienlijk. Je verergert de schade aan de koorden velen malen meer dan dat de schroef gedaan heeft.
Om de band zo min mogelijk verder te beschadigen kun je ze altijd het beste van binnenuit plakken.
Dan richt je het karkas verder geen extra schade aan, en kun je gelijk zien of er door het rijden met te lage spanning geen schade door oververhitting is veroorzaakt.
Wat voor werk doet'u? :+
 
Laatst bewerkt:
Zit al een of ander soort lijm op/in die veter.
Je moet die veter met een fijne tang vastpakken, en zorgen dat je hem een goede mm door die "steeknaald" krijgt geduwd, dan pak je die met dat tangetje aan de kop en trek je hem erdoor tot halfweg.

Je krijgt die veter al moeilijk uit de plastiekjes, als je hem stevig met je vingers vastknijpt krijg je die zelfs moeilijk los _O-

Mijn setje moet toch ook al meer dan 4 jaar zijn, heb dat nog liggen van toen ik nog mijn vorig huis bezat, dat voor mijn huurhuis dat ik huurde voor ik mijn huidig krot huis kocht, en dat is nu ruim 4 jaar dat ik daar weg ben.
Maar hoe krijg jij je band van de velg? :t

Ik heb wel eens bandenlichters gekocht en een handmatig drukapparaat.
Maar kreeg er geen beweging in. :+

Bandensetje heeft inderdaad acht jaar in mijn kledingkast gelegen voordat ik ging verhuizen.
Bij de onderbroeken, kwam hem elke dag tegen. _O-
 
Laatst bewerkt:
Maar hoe krijg jij je band van de velg? :t
Doe ik niet. Van buiten af.
Heb al meerdere banden duizenden km's bereden met zelfs meer dan 1 veter erin.

En weet je ... als ik tegen mijn vrouwtje zeg "mijn banden zijn versleten, ik heb nieuwe nodig", dan antwoord zij, "dat is goed, kan je deze opsturen naar de Filipijnen, kunnen ze er daar nog eens 5000km mee rijden." _O-
... en ze meent het nog ook :X
Maar ik stuur ze niet op ... wegegooid verzendingsgeld, en weinig motoren hebben er deze maat van banden :P
Ik heb wel eens bandenlichters gekocht en een handmatig drukapparaat.
Maar kreeg er geen beweging in. :+
Als de band eraf moet (bijvoorbeeld om een nieuwe te steken, want dat lukt niet met de oude erop :+ ), steekschup, velgbescherming, twee dikke platte schroevendraaiers, en voor het monteren komt daar nog vaseline bij.
En een staande fietspomp om hem op te pompen ook natuurlijk.
 
Volgens mij is mijn schokbreker een stuk veroudert sinds ik met duo heb gereden. _O-
Er staan wel goede occasions op internet, maar de superbikes hebben al jaren een flinke piggyback.
En dat past niet. -O-

(Voor de Raptor flink aan het zoeken geweest, zelfs voor maar 100 euro de schokbreker van een RSV4 gezien)
(En wat een rust geeft die qua weggedrag merkte ik vanochtend weer.. spoort en grip zonder kritiek)Nee, maar wel 400 cc meer '2004' sport dan een 2004 GSX600F. ;)
Tegenover een TL1000R/S blok vind ik hem vrij tam. Beiden gereden. :)Dagje bij hem thuis samen gesleuteld, echte vakman. :}Wat voor werk doet'u? :+
Met duo rijden op de F met standaard schokbreker doe ik niet meer.
Heb toen mijn kentekenplaat kunnen zoeken in de maastunnel en vervolgens zonder gemonteerde plaat door het centrum van Rotterdam -O-
Daarna ook gelijk vervangen voor een Hyperpro schokbreker, nooit meer last van gehad.

Een V-twin sport blok met een toer/sport blok vergelijken dan is een toermotor al snel tam.
Op een of andere manier is de combinatie sport/toer een moeilijk iets. Tot nog toe vind ik dat het bij de F wel aardig gelukt is. Bij de Honda CBR F is het blok redelijk sportief en de rest redelijk toer bijvoorbeeld.
CC's en pk's zijn toch ook weer niet alles.


Ik ben professioneel topicspammer :+
 
Om me na mijn introductie dan ook meteen maar bij dit topic aan te sluiten:

Ik rijd een GSX600F uit '97 in zwart, 28k op de teller. Die zie ik niet zo veel in de regio. Wel met paars/magenta van dezelfde generatie, maar dat oogt naar mijn idee toch wat minder...

full


Mijn vriendin (~45kg) gaat prima achterop, een beetje gassen lukt dan ook nog wel. Laatst heb ik een maat achterop gehad (~75kg), dat scheelde enorm! Moest flink aan het gas hangen om op gang te komen. Ik herken me niet zo in problemen met de schokbrekers, alleen het vermogen.

Wel merk ik dat de gehele uitlaat tot aan de einddempers (niet de dempers zelf) roestig zijn. Heeft iemand daar ooit iets aan gedaan en zo ja, wat? Is het überhaupt nodig? Daarnaast de uitstekende onderdelen onderaan het kuipwerk. Niet fraai, maar zo heb ik hem overgenomen. Lijkt mij alleen een cosmetische ingreep, maar als ik toch tussen de experts zit... :)
 
Om me na mijn introductie dan ook meteen maar bij dit topic aan te sluiten:

Ik rijd een GSX600F uit '97 in zwart, 28k op de teller. Die zie ik niet zo veel in de regio. Wel met paars/magenta van dezelfde generatie, maar dat oogt naar mijn idee toch wat minder...
Welkom! Inderdaad een mooiere uitvoering zo. :t
Mijn vriendin (~45kg) gaat prima achterop, een beetje gassen lukt dan ook nog wel. Laatst heb ik een maat achterop gehad (~75kg), dat scheelde enorm! Moest flink aan het gas hangen om op gang te komen. Ik herken me niet zo in problemen met de schokbrekers, alleen het vermogen.
Een 45 kilo vriendin heb ik nog nooit gehad. :+ :+

Wel merk ik dat de gehele uitlaat tot aan de einddempers (niet de dempers zelf) roestig zijn. Heeft iemand daar ooit iets aan gedaan en zo ja, wat?
Kachelzwart schijnt heel goed te helpen.. en uiteraard RVS bochten :9~ die Burnett heeft.

Ik doe er vrij weinig aan, soms wat WD40 erop of afgewerkte olie op een doekje als ik aan het verversen ben.
Maar zal niet zeggen dat het iets helpt. ;)

Nodig? Het zal een keer doorroesten .. bij een ZX9R en ZX7R is het nog meer berucht..

Stralen en keramisch coaten.
 
Laatst bewerkt:
Met duo rijden op de F met standaard schokbreker doe ik niet meer.
Heb toen mijn kentekenplaat kunnen zoeken in de maastunnel en vervolgens zonder gemonteerde plaat door het centrum van Rotterdam -O-
Daarna ook gelijk vervangen voor een Hyperpro schokbreker, nooit meer last van gehad.
Mooi verhaal. :+
Maastunnel, zeer bekend terrein. :}
Wel eens 200 km/u door gereden op een ZX-12R. _O-
Nu zijn er wel camera's..
Een V-twin sport blok met een toer/sport blok vergelijken dan is een toermotor al snel tam.
Op een of andere manier is de combinatie sport/toer een moeilijk iets. Tot nog toe vind ik dat het bij de F wel aardig gelukt is. Bij de Honda CBR F is het blok redelijk sportief en de rest redelijk toer bijvoorbeeld.
CC's en pk's zijn toch ook weer niet alles.
Nou ja.. ruim tien jaar geleden werden de Firestorm en de TL1000 nog wel eens in de vergelijking tegen over elkaar gezet. :)

Een GSX-R1000 is in alle gevallen nog meer supersport. :9~
Alles in één motor wordt lastig. :Y (De Raptor dekt bij mij wel meer dan de GSX-F en de RSV4 afzonderlijk)
Ik ben professioneel topicspammer :+
Garagewezen? ;)
 
Laatst bewerkt:
Om me na mijn introductie dan ook meteen maar bij dit topic aan te sluiten:

Ik rijd een GSX600F uit '97 in zwart, 28k op de teller. Die zie ik niet zo veel in de regio. Wel met paars/magenta van dezelfde generatie, maar dat oogt naar mijn idee toch wat minder...

[afbeelding]

Mijn vriendin (~45kg) gaat prima achterop, een beetje gassen lukt dan ook nog wel. Laatst heb ik een maat achterop gehad (~75kg), dat scheelde enorm! Moest flink aan het gas hangen om op gang te komen. Ik herken me niet zo in problemen met de schokbrekers, alleen het vermogen.

Wel merk ik dat de gehele uitlaat tot aan de einddempers (niet de dempers zelf) roestig zijn. Heeft iemand daar ooit iets aan gedaan en zo ja, wat? Is het überhaupt nodig? Daarnaast de uitstekende onderdelen onderaan het kuipwerk. Niet fraai, maar zo heb ik hem overgenomen. Lijkt mij alleen een cosmetische ingreep, maar als ik toch tussen de experts zit... :)
Welkom in het GSX F topic *O*

Ik vind het bij mijne best meevallen om mijn 50kg* vrouwtje achterop mee te nemen.
Maar het kan ook aan mijn rustige rijstijl liggen.

Wel gaat ze heel goed mee in de bochten, maar dat komt omdat zij opgegroeid is waar er tot enkele jaren geleden 95% van het verkeer motoren waren (nu nog ongeveer 75%, de economie gaat er serieus opwaarts ... )

* eu ... dat is wat ze wil wegen ... in werkelijk is het zo een 62 kg :p

Maar ik vind ze goed zoals ze is :9~


... ikzelf daarentegen ... 115kg :$ :$ :$
... ach, ik ben gewoon te klein voor mijn gewicht :P :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi verhaal. :+
Maastunnel, zeer bekend terrein. :}
Wel eens 200 km/u door gereden op een ZX-12R. _O-
Nu zijn er wel camera's..Nou ja.. ruim tien jaar geleden werden de Firestorm en de TL1000 nog wel eens in de vergelijking tegen over elkaar gezet. :)

Een GSX-R1000 is in alle gevallen nog meer supersport. :9~
Alles in één motor wordt lastig. :Y (De Raptor dekt bij mij wel meer dan de GSX-F en de RSV4 afzonderlijk)Garagewezen? ;)
Camera's hangen/staan bij de in en uitgang. In de tunnel zelf kun je nog steeds wel controleren of de uitlaat klinkt zoals die zou moeten })

10 jaar geleden deden ze wel meer domme dingen :P
Op een GSX-R1000 zou ik het geen uren volhouden. Hoewel ik het wel prachtige apparaten vind.

Klopt idd, een o.a een tijd vertoeft bij een 3 letter merk welke ook 2 wielige machientjes maakt.
Aangezien dat soms een bepaald beeld of verwachting schept op een forum als deze bewust nooit benoemd. ;)
 
Het was niet in mij opgekomen, maar een dergelijke uitdaging zou ik zomaar kunnen accepteren :+
_O- _O- _O-

Ter info ... de snelheid van het topic ligt momenteel te traag om dat voor elkaar te krijgen :+

Aan de huidige snelheid komt het topic vol te zitten in 112 dagen ... we gaan dus op halve snelheid, ge gaat serieus gaze moeten geven, want om het gemiddelde hoog genoeg te krijgen om het in minder dan 59 dagen gevuld te krijgen, ga je hoge pieken moeten halen.

De wet van het gemiddelde = geen gemiddelden zonder extremen. oftewel, in de context van het topic, geen hoog gemiddelde meer haalbaar zonder (tijdelijk) op zeer hoge snelheid te posten.

[/zinloos-gezever-alias-spam-modus-uit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De regen komt nu met bakken uit de hemel -O- dus zo nat in een minuut zonder regenpak. B| :')
Eigenlijk geen zin om de avondspits in te gaan. Doorposten! _O-
 
De regen komt nu met bakken uit de hemel -O- dus zo nat in een minuut zonder regenpak. B| :')
Ik ben anders toch wel uitgereden voor een puntje in het TRG spel! *O* :]
Eigenlijk geen zin om de avondspits in te gaan. Doorposten! _O-
Wel, dat heb ik toch net gedaan ;)

... zie gezever bericht hiervoor ...


Edit: een van de kenmerkende eigenschappen van een topic:
Hoe sneller het topic vol is, hoe meer onzin er in voorkomt :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan