Motorrijles: kletsen over lessen 14: volgas door het achtje!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Komt goed Pumke! Je bent wel bezig met avb toch..? Gaat dat goed?
En we duimen straks ook voor jou hoor :t

Ik begin 23 mei pas met lessen heb tot nu toe alleen een proefles gehad.
Maar mijn AVB examen is op mijn verjaardag dus met een beetje geluk matst de examinator me. :X
 
Ja lach maar Cabo maar zover komt het! Kunnen we niet collectief gaan? Krijgen we misschien korting..? Hihihi
 
Jeeeejjjj Janedoh! Heerlijk toch zo'n overwinning :Y al dat duimendraaien werkt goed :

Welkom pumpke, jammer dat je zolang moet wachten voor je mag lessen :-/

Wie gaan er misschien naar Rockanje 20 mei? Ik en manlief gaan zowieso op de motor
 
Ik ga waarschijnlijk ook, maar weet het nog niet zeker..
Is wel erg leuk de klassieke races daar, ben er in de buurt geboren, Hellevoetsluis.
Erg mooie omgeving om te rijden ook trouwens, Voorne-Putten.

Welkom hier trouwens LuciousPrice en Pumke93, :W
 
Helaas, geen Rockanje, maaaar dan gaan we wel naar Schotland! Yeahhh, nog twee weekjes geduld!

En oh ja, ik ga denk ik ook maar mee naar die fysio, rijd die toevallig ook motor?
 
Geslaagden gefeliciteerd!

Schotland is mooi, ben er een paar jaar geleden met de auto geweest. Volgend jaar wil ik met de motor de NorthCoast500 gaan rijden. Lijkt me machtig mooi.
 
Haha gezellige Monique! Koffie mee en als de peut nog niet rijdt dan gaat ie dat na ons bezoekje vast doen!
 
@Pumpke Bijzonder dat je rijschool dat zo vlot in durft te plannen. Nou ligt dat natuurlijk ook flink aan hoeveel lessen je in een week kunt stoppen en hoeveel plekken hij/zij bij het CBR had gereserveerd ;) In ieder geval veel plezier.
 
Rockanje is een beetje te ver vanuit Groningen :/

Net bij de Gemeente geweest; ze zijn vrijdag dicht dus heb toch maar een gewone aanvraag gedaan ipv een spoed. Helaas dit weekend dus nog niet toeren.
Maaaaaar, ik had een heel mooi leren jasje van Dainese gezien bij Borjes in Augustfehn (Duitsland) dus dan daar maar even met de auto naar toe om die op te halen :Y
 
Gefeliciteerd JaneDoh!!!! Heerlijk gewoon strax zelf rijden! Geen oortje in en eigen motor ( neem ik aan al? ) goed gedaan! :} :} :]

Tja ik denk dat ik inderdaad de volgende ben maar wacht op mailtje van Rijschool met planning en de examen datum AVD...

Word serieus tijd heb er al zoveel tijd ingestopt en veel zweet en zelfs traantjes _O- _O- maar goed...Nog even geduld en volhouden! _O- *O*
 
Thanx Lisa! Nee, helaas nog geen eigen motor.. ben ondertussen wel opzoek naar eentje. M'n ouders hebben een tweede motor gekocht (Triumph Bonneville) waar ik op mag rijden.
En jij dan? Heb jij er al eentje klaar staan?

Nou wel spannend dus wanneer jij aan de beurt bent! Hou ons op de hoogte!
En goed dat het je op de zweet en tranen na nog geen bloed heeft gekost! Haha!

Ik viel met het maken van de 8jes zo vaak met de motor dat ik uiteindelijk m'n scheenbeen tot bloedens toe stuk had geslagen tegen de valbeugel. Auwie. Nu nog een (stoer) litteken van 8-)
 
Jeetje Jane, viel je zo vaak? Ik heb de motor 2x de grond van dichtbij laten zien, haha!
 
@Pumpke Bijzonder dat je rijschool dat zo vlot in durft te plannen. Nou ligt dat natuurlijk ook flink aan hoeveel lessen je in een week kunt stoppen en hoeveel plekken hij/zij bij het CBR had gereserveerd ;) In ieder geval veel plezier.

Voor zover ik het heb begrepen kijken ze tijdens de proefles hoeveel lessen je nodig hebt.
zodra hier dit akkoord is en alles is getekend plannen ze het examen in en vanuit daar plannen ze de lessen voor het examen allemaal in naar jou beschikbaarheid. Gemiddeld heb je je rijbewijs binnen 2 maanden :Y maar dat ligt helemaal aan je eigen beschikbaarheid.
 
Laatst bewerkt:
Ja Cabogirl, het AVB gedeelte vond ik echt een nachtmerrie. Uiteindelijk 60 uur nodig gehad om alleen dat examen te halen |(

En dank je wel Sassette!! Ik voel me vereerd dat ik mezelf nu ein-de-lijk ook een échte bikerchick mag noemen! 8-)

Ik zit erover te denken om me bij The Lita's aan te melden. Kennen jullie dat? Is een internationale vrouwen motorclub met veel badass bikerchicks :]
 
Ik vond het ook een drama! Heb ruim 20 lessen nodig gehad voor AVB. Maar hij is in the pocket! En dat telt.
 
Haha ken ik niet maar klinkt wel heel vet @ JaneDoh!!

Tjeez zo vaak gevallen maar haha wat een power om door te gaan vette respect!!

Nee heb ook geen motor had er wel eentje bijna gekocht maar goed toch maar niet gedaan. Ik wacht echt dat ik zelf roze papiertje op zak heb dat ik zelfstandig naar een dealer of particulier kan gaan en dan zelf naar huis mag rijden..Zo ben ik niet afhankelijk I guess...

Ben zelf tot nu toe helemaal in het begin toen ik net begon 2x gevallen maar niet echt gevallen kon net op tijd motor recht houden en 1x zelfs gewoon opgetild...super slecht! Maar goed heb ook vet lang over AVB gedaan hoor ik wou echt dat is enige ding wat ik spijt heb in mijn leven dat ik dit niet 20 jaar geleden had gedaan maar goed......................ben al bij dat ik het doe strax lekker met zo'n leuke groep rijden dat is echt mijn doel en waar ik naar uit kijk!
 
Ohja en x naar mijn thuis land naar Ierland mijn familie opzoeken met de motor!! Mijn oom heeft dit paar x gedaan vanuit Ierland naar Nederland dus wil hem dan na doen hihi!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan