*Achterhoek United* #40 - Tijd voor een frisse start!!!

Waarschijnlijk kom ik de dag/avond ervoor al ja. Een vriend van me komt ook mee en rijdt misschien ook. Slapen moeten we nog even kijken hoe we dat doen, ik heb zelf een tent en hij heeft misschien een bus van z'n werk.Een BBQ is altijd goed natuurlijk :9~
 
Iemand hier toevallig een lijntje naar de gemeente oude-ijssel? Gister kwam ik weer over de kapelweg en je zou bijna verwachten dat t een poging tot moord is met al dat losse grind wat er nog steeds op ligt en maar op blijft liggen... Het is nu toch alweer even geleden dat ze die rotzooi erop hebben gesmeten en je zou toch denken dat t wel een keer goed zou moeten wezen.
 
Laatst bewerkt:
Iemand hier toevallig een lijntje naar de gemeente oude-ijssel? Gister kwam ik weer over de kapelweg en je zou bijna verwachten dat t een poging tot moord is met al dat losse grind wat er nog steeds op ligt en maar op blijft liggen... Het is nu toch alweer even geleden dat ze die rotzooi erop hebben gesmeten en je zou toch denken dat t wel een keer goed zou moeten wezen.

Ik kom er af en toe ook nog wel eens overheen maar merk er niks van...
Het lijkt inderdaad alsof het allemaal nog los ligt maar volgens mij is dat ondertussen al wel redelijk ingereden.
Kon je merken dat je begon te glijden dan?
 
Ik kom er af en toe ook nog wel eens overheen maar merk er niks van...
Het lijkt inderdaad alsof het allemaal nog los ligt maar volgens mij is dat ondertussen al wel redelijk ingereden.
Kon je merken dat je begon te glijden dan?

Jup, 2x dat mn achterwiel iets wat opzij gleed daar..
 
Waarschijnlijk kom ik de dag/avond ervoor al ja. Een vriend van me komt ook mee en rijdt misschien ook. Slapen moeten we nog even kijken hoe we dat doen, ik heb zelf een tent en hij heeft misschien een bus van z'n werk.Een BBQ is altijd goed natuurlijk :9~~

Gezellig!
Mooi bij elkaar staan dan. Als het goed is heb ik dan een extra voortent dus zou redelijk de ruimte moeten hebben.

Iemand hier toevallig een lijntje naar de gemeente oude-ijssel? Gister kwam ik weer over de kapelweg en je zou bijna verwachten dat t een poging tot moord is met al dat losse grind wat er nog steeds op ligt en maar op blijft liggen... Het is nu toch alweer even geleden dat ze die rotzooi erop hebben gesmeten en je zou toch denken dat t wel een keer goed zou moeten wezen.

Even bellen naar de gemeente of de MAG.
 
Ja kleppen waren nog helemaal in orde dus nu alles er weer opbouwen en gas met die "zooi" *O* als het weer een beetje mee wil werken tenminste...
 
Afgelopen zondag een prachtige toertocht gereden van de Hamove (Hengelo Gld):

5hnrz6vsb3gsl.jpg


233 km door de Achterhoek en de Heimat, met halverwege een Strammer Max.
 
Voor de liefhebbers.

De routes van de forumtoer als download.
GPX bestand.
Routes en tracks.



full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan