Het grote GSX-F topic deel 12

  • Onderwerp starter Anoniempje177
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dacht dat het een en/en geen of/of constructie was.
Maar garantie hebben en garantie krijgen verschillen nog wel eens.
Met mijn ZX-10R wel een keer een gratis spanningsregelaar en montage gehad een jaar na de terugroepactie. *O*
Suzuki heeft ook nog wel een tijdje TL1000S frames vergoed.. maar ze blijven niet bezig. :+

En ze kunnen zich vast wel beroepen op 'dealer onderhouden' en/of geen misbruik. :)
Was dat ding niet zo gigantisch duur?
Daar onder de twee mille, hier richting/op vijf mille. O-)
 
Met mijn ZX-10R wel een keer een gratis spanningsregelaar en montage gehad een jaar na de terugroepactie. *O*
Suzuki heeft ook nog wel een tijdje TL1000S frames vergoed.. maar ze blijven niet bezig. :+

En ze kunnen zich vast wel beroepen op 'dealer onderhouden' en/of geen misbruik. :)Daar onder de twee mille, hier richting/op vijf mille. O-)
Terugroepacties blijven in principe open staan tot het uitgevoerd is. Zeker wanneer het veiligheid betreft. Maar het zal na een x aantal jaar en zoveel % uitgevoerd niet echt meer als prioriteit in het systeem staan.
Als je na 5 jaar aanspraak wilt maken op een terugroepactie kom je idd ook wel onder een steen vandaan. Er wordt idd vanuit gegaan dat ze worden onderhouden door erkende dealers, en dan worden ze vanzelf uitgevoerd. Acties betreffend de veiligheid wordt je per brief van op de hoogte gesteld om zo snel mogelijk een afspraak bij de dealer te maken. Normale acties worden gewoon bij normaal onderhoud bij de dealer uitgevoerd en zijn de meeste niet eens van op de hoogte.
Als je nooit bij de dealer komt is het dus niet verkeerd om eens in de zoveel tijd je eigen kenteken even in te voeren op de RDW site, daar staan de terugroepacties ook vermeld.

5 mille voor zo'n pruttelbak _O-
Leuke fiets voor 2 kopen en er voor 3 aan versleutelen heb je iets veel mooiers :+

Bijvoorbeeld wanneer je 89-PB-LR in zou voeren ;)
 
Laatst bewerkt:
Btw: iemand nog iets vernomen van Paul Br?

Ik heb hem nog een pb'tje gestuurd ivm met die koplamp, maar hij is niet meer online geweest ...
 
@Burnett ik wil een snellere motor aangezien ik nog sneller wil rijden en eentje die meer gemaakt is voor bochten. Maar aan de andere kant laat de gsxf me niet in de steek...

@Worldbeater hoezo langs hyperpro? Om huidig af te laten stellen of voor nieuwe vering? Hoeveel kost nieuwe vering?

Vtr 1000 wel eens naar gekeken via het internet. Maar 2 cylinder is niet zo fijn toeren als een 4 volgens mij en Verbuik van die vtr 1000 oioioi.

Die gele gsxf is hetzelfde als die van mij op de uitlaat na dan.


Ik zag net dat ik mijn schroef aan de binnenkant van mijn windscherm (rechtsboven) verloren ben. Weet iemand waar ik deze opnieuw kan bestellen?
 
@Burnett ik wil een snellere motor aangezien ik nog sneller wil rijden en eentje die meer gemaakt is voor bochten. Maar aan de andere kant laat de gsxf me niet in de steek...

@Worldbeater hoezo langs hyperpro? Om huidig af te laten stellen of voor nieuwe vering? Hoeveel kost nieuwe vering?

Vtr 1000 wel eens naar gekeken via het internet. Maar 2 cylinder is niet zo fijn toeren als een 4 volgens mij en Verbuik van die vtr 1000 oioioi.

Die gele gsxf is hetzelfde als die van mij op de uitlaat na dan.


Ik zag net dat ik mijn schroef aan de binnenkant van mijn windscherm (rechtsboven) verloren ben. Weet iemand waar ik deze opnieuw kan bestellen?

2 pagina's terug las ik dat je bij de F de randen niet van de band af krijgt. Nou is dat ook niet een doel per se. Maar als je de F dus bij lange na niet tot z'n grens krijgt dan heeft een motor die voor bochten gemaakt is niet echt meer waarde.
Is niet lullig bedoeld. Maar van een sportievere motor wordt je niet automatisch een sportievere rijder.
Tot nu toe heb ik het met de F maar 1 keer een supersport fiets moeten laten gaan in de bochten. De beste man kon dan ook aardig sturen en reed regelmatig wedstrijden.

Als het om vermogen en harder rijden gaat, met een supersport rijd je in de zelfde bocht onder vrijwel dezelfde hellingshoek als met de F een hogere snelheid.

Voorvering zou je moeten vervangen, achter kan nog wel bijgesteld worden mits die niet lek is.
Voorvering kost incl montage rond de 250 euro. Losse voorveren rond de 150 euro.
 
full


Oke ik overdreef een beetje volgens mij zijn ze wel weg.

Heeft er iemand een gsxf bj 2000+met hyperpro veren voor ben wel benieuwd hoe het rijdt voordat ik ze er onder zet:)
 
[afbeelding]

Oke ik overdreef een beetje volgens mij zijn ze wel weg.

Heeft er iemand een gsxf bj 2000+met hyperpro veren voor ben wel benieuwd hoe het rijdt voordat ik ze er onder zet:)
Hoeveel heb je voor nog over?
Vandaag de veren binnen gekregen, moet ze alleen nog inbouwen.
Je woont regio Utrecht?
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]

Weet niet of dit een nuttige foto is ( afgelopen zondag)

Met twee vrienden in de eifel geweest afgelopen zondag. Is het geen plaatje zo
Dat is idd een plaatje.
Voor lijkt er nog wel over te zijn. Achter gaat snel door de onhandige maat.
Tilburg is niet zo ver voor mij. Als de boel eenmaal gemonteerd zit kan ik wel een keer die kant op komen
 
Dat is idd een plaatje.
Voor lijkt er nog wel over te zijn. Achter gaat snel door de onhandige maat.
Tilburg is niet zo ver voor mij. Als de boel eenmaal gemonteerd zit kan ik wel een keer die kant op komen

Ja lijkt me leuk, dan spreek ik ook eindelijk een keer een andere gsx f rijder.

Zijn er trouwens mensen die naar de motor meeting gaan aankomende zondag?
 
Daar ben ik het mee eens :+Maar ook hier ben iknhet helemaal mee eens ;)

Btw: als mijn vrouw maar 45kg zou wegen valt dat nog mee, want ze is maar 1,55m :P
Komt wel in de buurt, ze is erg klein van stuk :Y Verder niets te klagen, scheelt weer kg/pk })
 
wat een reacties. Krijg nooit op alles tegelijk gereageerd. :)


Qua betrouwbaarheid, goeie vraag. Bij suzuki blijven. Volgens mij zijn suzuki en honda toch echt het betrouwbaarste. :}

Inderdaad! Kijk ff een dagje niet, Bam! 2 Pagina's!

vwb betrouwbaarheid, check mijn onderschrift :P
 
Inderdaad! Kijk ff een dagje niet, Bam! 2 Pagina's!

vwb betrouwbaarheid, check mijn onderschrift :P
Jaja ... tot je eens een Alfa nodig hebt voor het TRG spel, dan vind je ze in "minder goede" staat :+
... puntje 336 ... amai, alweer zo lang geleden!

Oké oké ... die Mito en Stelvio kort geleden waren in "iets betere" staat :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jaja ... tot je eens een Alfa nodig hebt voor het TRG spel, dan vind je ze in "minder goede" staat :+
... puntje 336 ... amai, alweer zo lang geleden!

Oké oké ... die Mito en Stelvio kort geleden waren in "iets betere" staat :+

Haha, hey ik kan het niet helpen dat ze onderhand bijna allemaal de garage in verdwenen zijn:P
Of in stukjes afgeleverd zijn bij mijn baas -O-

Ik wil ook een garage |(
 
Laatst bewerkt:
Ik zag net dat ik mijn schroef aan de binnenkant van mijn windscherm (rechtsboven) verloren ben. Weet iemand waar ik deze opnieuw kan bestellen?
Onderdeelnummer is 03541-05163-000
Kost 79 cent bij Japarts (+ 5 euro verzendkosten ofzo ;) )

Wellicht even met dit nummer bij de hand bellen met een motorzaak?
'k Zou er dan meteen twee bestellen, ivm mogelijk kleurverschil (ik ben een zeikerd die zich daaraan zou storen).
 
Google Maps

ok... welke ambtenaar heeft er over de grensdeling geniest..?
Het was nog niet zo lang geleden wel een leuke plek waar ze de petfles verstopt hadden.
Die moet volgens de regels binnen de NL grenzen blijven.
Door ze daar te verstoppen, konden ze die IN BELGIË verstoppen, en toch binnen de NL grenzen blijven _O-
 
Onderdeelnummer is 03541-05163-000
Kost 79 cent bij Japarts (+ 5 euro verzendkosten ofzo ;) )

Wellicht even met dit nummer bij de hand bellen met een motorzaak?
'k Zou er dan meteen twee bestellen, ivm mogelijk kleurverschil (ik ben een zeikerd die zich daaraan zou storen).

Je bent een topper thanks
 
Het was nog niet zo lang geleden wel een leuke plek waar ze de petfles verstopt hadden.
Die moet volgens de regels binnen de NL grenzen blijven.
Door ze daar te verstoppen, konden ze die IN BELGIË verstoppen, en toch binnen de NL grenzen blijven _O-

Bewoners: Wij verklaren deze wijk tot Belgïe!
Gemeente: ... ok.

En vanaf de n260 afslaan naar de n119 zal een drama zijn geweest ten tijden van douane en grenscontroles _O-

Zou het asfalt daar ook steeds overgaan van ZOAB naar die brakke betonplaten met afstandspijlen voor bij mist? _O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan