Nieuwe Vespa 300 Super











Hier een paar plaatjes van de 2017 modellen. de zijstandaard wordt geborgd dus klapt niet meer in als de scooter rechtop wordt gezet.
er is een aparte schakelaar om ASR uit te zetten. Waarom zou je dat willen)
de snelheidsmeter unit is gewijzigd, Het chroom stukje op de uitlaat zit er niet meer op. op de basis modellen met ABS zit er geen stikker ABS/ASr meer op. zoals al opgemerkt de losse spiegelkapjes zijn er niet meer is nu 1 geheel. Op een Model zoals Super zit het embleem er achter niet meer op.
Waarom ze weer het oude model voorschokdemper hebben gekozen daar hoor je allerlei verhalen over. beetje onduidelijk. maar schijnt goed te doen wat je er van mag verwachten. kan natuurlijk altijd beter.
De snelheidsmeter schijnt ook veel minder af te wijken. bij mijn model 2015 ca 10 km.
Er is een afstandsbediening voor het zadelslot.

Foto's komen van het net, het Belgisch Forum, of van andere gekregen.

Met vr gr
Han
 
Ik heb nu een weekje me gts in gebruik maar het nut van de afstandsbediening is echt overbodig.

Je heb 4 knoppen erop zitten, beide linker knoppen zijn zadel openen (waarom 2 knoppen?)
Beide rechter knoppen laten alleen je knipperlichten aan en uit gaan. (Totaal nutteloos!)

Ze hadden er beter gelijk een alarm in kunnen zetten... nu heb je een afstandsbediening die alleen gebruikt word voor show? Misschien dat er ooit een uitbreid optie komt om je alarm ermee te bedienen?

Gr. JimSon
 
Dat je de knipperlichten kan laten branden met de afstandsbediening is natuurlijk makkelijk als je op een meeting met meerdere groene Vespa's bent en je het kenteken niet meer weet :+
.. over een dag of vijf moet mijne ook wel binnen zijn in ieder geval :Y
 
Ooooooh hahaha is dat het nu ervan bart! Nou hoop echt dat het een onderdeel van een uitbreidingsset gaat worden. Ben benieuwd bart! Aftellen voor jou nu dus :)

Italia a zandvoort zijn wij in iedergeval beide groen dus ;)

Gr. JimSon
 
Sinds medio maart in het bezit van een nieuwe Vespa 300 Super. Kleur zwart. Extra's:
chromen achterdrager, tomtom Vio.
Wat een plezier hebben we van die scooter. Nu op zaterdag naar de stad is een verademing met de scooter. Gebruik hem ook voor woon - werk en dat is ideaal.
De afstandsbediening heeft inderdaad geen toegevoegde waarde. Ik heb hem vervangen voor een kleine handzender voor mijn garagedeur. Dat is pas handig.
Zou nog wel een keer een andere uitlaat willen en een laag ruitje.
 
Zou nog wel een keer een andere uitlaat willen en een laag ruitje.

Zo'n laag ruitje zou ik zeker doen, veel confortabeler (veel minder druk op schouders), minder brandstofverbruik en hogere topsnelheid. En ziet er eigenlijk prima uit.
 
Laag schermpje is idd top! afstandsbedieningen gaat bij mij ook plaats maken voor de originele piaggio alarm.

Zaterdag ochtend de vespa ff uit elkaar halen om de delen te spuiten... hou jullie op de hoogte!

Gr.JimSon
 
ja dat denk ik ook wel ja... ik heb het nog niet echt bijgehouden. heb nu al 2x getankt en me teller staat op 509 met nog 3 strepen over.

ligt er denk ik ook aan hoe je optrekt en rijd... ik ben er heel erg blij mee, had de overstap eerder moeten doen.

Gr.JimSon
 
Vespa uitgelaten in duitsland. Dem rijd super. Staat nu 2300 op de teller en geniet er vol van.

1 op 30 a 1 op 32 rij ik.

Thuis is kijke voor lag ruitje.
En vespa ritje plannen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan