Arnhemmers verenigt U Deel 57 ! !

Lekker geluidje zit er in die KTM :P Ik zag je net voorbij klapperen (ik was friet halen op de hoek :P)

8-) loud pipes saves lifes!

Stond jij met de motor te jengelen in de tuin?.
Dacht dat jij zal verhuizen? Nijmegen toch?

Ga morgen misschien even loeren bij de mfmm.... grootste reden is dat het een rustig ritje moet worden met de vrouw samen. Dan hebben we toch een doel.

Vandaag effe naar hengelo geweest bij het straatcircuit wezen kijken (morgen zijn er ook races).

Rijden se andere arnhemmers nog een beetje?
 
Laatst bewerkt:
8-) loud pipes saves lifes!

Stond jij met de motor te jengelen in de tuin?.
Dacht dat jij zal verhuizen? Nijmegen toch?

Ga morgen misschien even loeren bij de mfmm.... grootste reden is dat het een rustig ritje moet worden met de vrouw samen. Dan hebben we toch een doel.

Vandaag effe naar hengelo geweest bij het straatcircuit wezen kijken (morgen zijn er ook races).

Rijden se andere arnhemmers nog een beetje?

rijden altijd hé.
 
Neem aan dat de route binnendoor gaat naar veenendaal?

Wij komen ook naar gelredome effe loeren, nieuwschierig wie er nog altief zijn in armhem :)
 
Neem aan dat de route binnendoor gaat naar veenendaal?

Wij komen ook naar gelredome effe loeren, nieuwschierig wie er nog altief zijn in armhem :)

geen idee wat iedereen gaat doen, tom wil in ieder geval dijk richting rhenen en dan binnendoor naar veenendaal. daar ga ik en melissa in ieder geval bij aansluiten.
 
Ik red het helaas niet... Ik rijd wel alleen misschien kom ik jullie daar wel tegen maar dat zal wel moeilijk worden :)
 
Heb de MFMM maar even overgeslagen om naar de KTM Demodagen te gaan in Apeldoorn.

Leuke rit gemaakt op de SuperDuke GT. Heerlijke machine, maar een beetje saai tegenover de RC8.
 
Laatst bewerkt:
Haha, heb al heel rustig aan gedaan viel bijna om in de bochten.

Weet niet wie er nou wel of niet mee zouden rijden . TOM en nog 2 zijn mij wel gevolgd.

Stapte volgens mij als eerste op en toen stapten er vele op volgens mij.
Zijn nog even met zijn 4en binnendoor door naar Xanten in Duitsland gereden. Daar even lekker gegeten :P

Mocht iemand mijn motor op de foto spotten :P wilt diegene dan zo vriendelijk zijn hier een linkje of iets te plaatsen :Y . onmisbaar! was als enige superduke Special edition, heb slechts één andere 1290 gespot
 
Laatst bewerkt:
Haha, heb al heel rustig aan gedaan viel bijna om in de bochten.

Weet niet wie er nou wel of niet mee zouden rijden . TOM en nog 2 zijn mij wel gevolgd.

Stapte volgens mij als eerste op en toen stapten er vele op volgens mij.
Zijn nog even met zijn 4en binnendoor door naar Xanten in Duitsland gereden. Daar even lekker gegeten :P

Mocht iemand mijn motor op de foto spotten :P wilt diegene dan zo vriendelijk zijn hier een linkje of iets te plaatsen :Y . onmisbaar! was als enige superduke Special edition, heb slechts één andere 1290 gespot

zag je wel voorbij komen en je (vriendin?)
 
Haha, heb al heel rustig aan gedaan viel bijna om in de bochten.

Weet niet wie er nou wel of niet mee zouden rijden . TOM en nog 2 zijn mij wel gevolgd.

Stapte volgens mij als eerste op en toen stapten er vele op volgens mij.
Zijn nog even met zijn 4en binnendoor door naar Xanten in Duitsland gereden. Daar even lekker gegeten :P

Mocht iemand mijn motor op de foto spotten :P wilt diegene dan zo vriendelijk zijn hier een linkje of iets te plaatsen :Y . onmisbaar! was als enige superduke Special edition, heb slechts één andere 1290 gespot
Ja, tempo op de dijk was best beschaafd al zeg ik het zelf :P Ik heb ons al gespot, in chronologische volgorde:
Jij
ik
je meisje

Vond het trouwens wel een mega opkomst, ook in Arnhem zelf al! Ben rond een uur of 13:00 weer richting Arnhem gereden, hele grote groep ging toen rijden, daarbij aangesloten maar die gingen richting Utrecht (dacht ik). Ohja, politie schreef ook kentekens op van motoren die (vol) door rood reden bij het stoplicht aan het einde van de rotonde (maarja, dan ben je ook dom bezig om vol door rood te rijden terwijl er 3 agenten naast je staan :'))
 
Laatst bewerkt:
Ja, tempo op de dijk was best beschaafd al zeg ik het zelf :P Ik heb ons al gespot, in chronologische volgorde:
Jij
ik
je meisje

Vond het trouwens wel een mega opkomst, ook in Arnhem zelf al! Ben rond een uur of 13:00 weer richting Arnhem gereden, hele grote groep ging toen rijden, daarbij aangesloten maar die gingen richting Utrecht (dacht ik). Ohja, politie schreef ook kentekens op van motoren die (vol) door rood reden bij het stoplicht aan het einde van de rotonde (maarja, dan ben je ook dom bezig om vol door rood te rijden terwijl er 3 agenten naast je staan :'))

bij ochten was het alsnog best druk! XD
 
Vond het trouwens wel een mega opkomst, ook in Arnhem zelf al! Ben rond een uur of 13:00 weer richting Arnhem gereden, hele grote groep ging toen rijden, daarbij aangesloten maar die gingen richting Utrecht (dacht ik). Ohja, politie schreef ook kentekens op van motoren die (vol) door rood reden bij het stoplicht aan het einde van de rotonde (maarja, dan ben je ook dom bezig om vol door rood te rijden terwijl er 3 agenten naast je staan :'))

Mijn vriendin en ik werden bijna gearresteerd wegens het rijden over het fietspad bij aankomst.... B|

Zet al jaren mijn motor naast de rotonde aan de kant van de tango ivm het makkelijk weg kunnen rijden ipv ingeparkeerd te staan.

De benadering had wat gemoedelijker gemogen, ze stonden met de auto op de rotonde zelf en gaf aardig dotje gas op ons af (ca 4 mtr? :? ) MOTOR AFZETTEN! RIJBEWIJS LATEN ZIEN!.
Ik reageerde verbasd...Uhm? wat hebben we fout gedaan? Agent: DEZE KEER KRIJG JE WAARSCHUWING BLA BLA RIJDEN OVER FIETSPAD.

Jong agentje zal zijn strepen nog wel moeten verdienen(sorry maar op deze manier krijg je geen respect.)..... -O- had ons ook vriendelijk kunnen verzoeken elders te parkeren zodat de rotonde overzichtelijk zal blijven. Maar nog geen half uur later stonden er meerdere motoren wel DAAR geparkeerd. :X
 
8-) loud pipes saves lifes!

Stond jij met de motor te jengelen in de tuin?.
Dacht dat jij zal verhuizen? Nijmegen toch?

Ga morgen misschien even loeren bij de mfmm.... grootste reden is dat het een rustig ritje moet worden met de vrouw samen. Dan hebben we toch een doel.

Vandaag effe naar hengelo geweest bij het straatcircuit wezen kijken (morgen zijn er ook races).

Rijden se andere arnhemmers nog een beetje?


Mooi he :) , ben vandaag geweest. Was weer een mooie dag, beetje straatraces kijken en al het andere natuurlijk :9

meetingen doe ik niet aan, ben niet zo'n poser 8-)
 
Leeft die oude schadehersteller ook nog :).
Loop jij nog niet achter een rollator.

Rijdt shiney ook nog of zit hij zijn duc alleen maar te poetsen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan