Leeuwarden e.o. deel 4

Hoi allen,

Voorstelrondje en oma wegjagen

Woon sinds een aantal maanden nu in Friesland, momenteel in Heeg, maar hoop eind dit jaar in ons nieuwbouw huis in Sneek te kunnen trekken.
Rij al jaren en jaren, maar de laatste paar jaar helaas maar weinig km's gemaakt.
Nadat tot 2 maal toe mijn KTM 690 mij had laten staan met een vast gelopen blok, uiteindelijk mijn suzuki gsxr die ook stof aan het happen was ingeruild voor nu een Yamaha MT 07
Racer was t toch niet voor mij, ik kan niet wennen aan die zithouding en moet gewoon recht op zitten. Vind de rug ook wel fijn..

Huidige kleine mods zijn kleine knippers, korte kentekenplaat en volgens mij ben ik er dan al weer. :P In bestelling nu zijn sw-motech valdoppen voor de vooras en bij het blok.
Ik zou nog wel graag een ander uitlaat systeem willen, want standaard wel heeeel braaf, te samen met een andere vering, maar aangezien we over twee maanden een eerste kindje verwachten... en dat de nieuwe woning ook aangekleed moet worden, blijft het voorlopig nog even bij wat kleine optische aanpassingen.

Hopelijk kan ik eens met wat van jullie mee rijden, ik woon volgens mij nu boven op een mooie route, want het is elke zonnige dag genieten wat er allemaal voorbij komt rijden. :]


Erwin
 
full


Vergeet ik de motor zelf nog even erbij te plaatsen...
 
Hoi allen,

Voorstelrondje en oma wegjagen

Woon sinds een aantal maanden nu in Friesland, momenteel in Heeg, maar hoop eind dit jaar in ons nieuwbouw huis in Sneek te kunnen trekken.
Rij al jaren en jaren, maar de laatste paar jaar helaas maar weinig km's gemaakt.
Nadat tot 2 maal toe mijn KTM 690 mij had laten staan met een vast gelopen blok, uiteindelijk mijn suzuki gsxr die ook stof aan het happen was ingeruild voor nu een Yamaha MT 07
Racer was t toch niet voor mij, ik kan niet wennen aan die zithouding en moet gewoon recht op zitten. Vind de rug ook wel fijn..

Huidige kleine mods zijn kleine knippers, korte kentekenplaat en volgens mij ben ik er dan al weer. :P In bestelling nu zijn sw-motech valdoppen voor de vooras en bij het blok.
Ik zou nog wel graag een ander uitlaat systeem willen, want standaard wel heeeel braaf, te samen met een andere vering, maar aangezien we over twee maanden een eerste kindje verwachten... en dat de nieuwe woning ook aangekleed moet worden, blijft het voorlopig nog even bij wat kleine optische aanpassingen.

Hopelijk kan ik eens met wat van jullie mee rijden, ik woon volgens mij nu boven op een mooie route, want het is elke zonnige dag genieten wat er allemaal voorbij komt rijden. :]


Erwin

Welkom nice bike.. we hebben ook een facebook groep en een ritten app waar de ritjes meestal wel opstaan.
 
Ik zag de link voorbijkomen, leeuwardeneo, maar is een verborgen groep. Wie kan ik op fb toevoegen, die mij weer kan toevoegen in de groep? ;)
 
Hoi allen,

Voorstelrondje en oma wegjagen

Woon sinds een aantal maanden nu in Friesland, momenteel in Heeg, maar hoop eind dit jaar in ons nieuwbouw huis in Sneek te kunnen trekken.
Rij al jaren en jaren, maar de laatste paar jaar helaas maar weinig km's gemaakt.
Nadat tot 2 maal toe mijn KTM 690 mij had laten staan met een vast gelopen blok, uiteindelijk mijn suzuki gsxr die ook stof aan het happen was ingeruild voor nu een Yamaha MT 07
Racer was t toch niet voor mij, ik kan niet wennen aan die zithouding en moet gewoon recht op zitten. Vind de rug ook wel fijn..

Huidige kleine mods zijn kleine knippers, korte kentekenplaat en volgens mij ben ik er dan al weer. :P In bestelling nu zijn sw-motech valdoppen voor de vooras en bij het blok.
Ik zou nog wel graag een ander uitlaat systeem willen, want standaard wel heeeel braaf, te samen met een andere vering, maar aangezien we over twee maanden een eerste kindje verwachten... en dat de nieuwe woning ook aangekleed moet worden, blijft het voorlopig nog even bij wat kleine optische aanpassingen.

Hopelijk kan ik eens met wat van jullie mee rijden, ik woon volgens mij nu boven op een mooie route, want het is elke zonnige dag genieten wat er allemaal voorbij komt rijden. :]


Erwin
Welkom Erwin :W

Hele leuke fiets om te zien en ik vermoed ook om te rijden ;)

Aanstaande zondag is er een BBQ-rit waar een aantal uit deze groep ook zijn. Zie Motozorg BBQ-rit - Voorjaarseditie voor alle info!
 
de rit haal ik niet, ik moet zondag voor upgrades naar amsterdam toe met de fritura, de bbq haal ik denk ik wel.

ik zal zien of ik de amsterdam rit naar zaterdag kan schuiven
 
Welkom Erwin, KTM690 komt erg exact met olieverversen en oliekwaliteit...Ook mijn ex was eens stukgelopen :X
 
Welkom Erwin, KTM690 komt erg exact met olieverversen en oliekwaliteit...Ook mijn ex was eens stukgelopen :X

Klopt ja hahaha
Helaas niet goed op gelet na een dagje circuit rijden op Assen, toen hielt ie er mee op. Wel zonde, want super leuke stuur fiets. Maar ach, de MT is ook heerlijk en een stuk soepeler te rijden op t gas ;)
 
Ik heb enorm veel ellende met mijn 690 gehad. Constant uitvallen, superhete verbranding, slechte benzine getankt, big end etc..

nu een 450 voor otr ritten:

ih3Ly02.jpg

mIgueia.png
 
Goedendag allemaal ik zal me ff voorstellen ik ben Freddy Volbeda en ik ben 44jaar en ik ben een geboren Leeuwarder ik heb sinds 2005 mijn motorrijbewijs ik heb 5 jaar een motor gehad een Yamaha XV700 Virago helaas heb ik deze niet meer dus momenteel ook geen motor zover informatie over mij wil je meer weten vraag gerust,

Mvg Freddy
 
Goedendag allemaal ik zal me ff voorstellen ik ben Freddy Volbeda en ik ben 44jaar en ik ben een geboren Leeuwarder ik heb sinds 2005 mijn motorrijbewijs ik heb 5 jaar een motor gehad een Yamaha XV700 Virago helaas heb ik deze niet meer dus momenteel ook geen motor zover informatie over mij wil je meer weten vraag gerust,

Mvg Freddy

Welkom,

Wat word je volgende motor??
 
Gave foto's!

Pfff jij hebt ook een hoop gedoe gehad dus met de 690... gedeelde smart ;)


Nu snel de motor klaar maken en op naar de MFMM sinds jaren ook weer :)
 
Welkom Eddy,

Kleine reminder, de 15e is er weer een circuitavond op lelystad politiecircuit. Via motoport leeuwarden

Kosten rond de 85 a 90euro meen ik.
 
Even oma weg...;-)

En een vraag.

Ik heb een nieuw stukje rubber op mijn blade nodig. Rubber ligt al klaar.

Nu nog iemand die mij kan helpen de band erop te leggen (lees: de band erop te leggen voor mij, want i kan het zelf niet).

Liefst prive-adresje in Leeuwarden eo. tegen vergoeding vanzelfsprekend.
 
Even oma weg...;-)

En een vraag.

Ik heb een nieuw stukje rubber op mijn blade nodig. Rubber ligt al klaar.

Nu nog iemand die mij kan helpen de band erop te leggen (lees: de band erop te leggen voor mij, want i kan het zelf niet).

Liefst prive-adresje in Leeuwarden eo. tegen vergoeding vanzelfsprekend.

Motozorg in leeuwarden is ook een optie. Ook goede service
 
Terug
Bovenaan Onderaan