Kawasuki of Suzaki? 2takt in ZXR400 kader

Hij is ook nog niet verkocht. Maar merk dat ik aan iets anders toe ben, komt weer iets 2smoke voor terug hoor. Maar de garage is volgens de minister van binnenlandse zaken vol dus moet er eerst ruimte komen.
 
Hij is ook nog niet verkocht. Maar merk dat ik aan iets anders toe ben, komt weer iets 2smoke voor terug hoor. Maar de garage is volgens de minister van binnenlandse zaken vol dus moet er eerst ruimte komen.

Nou je kan dan maar beter een motie van wantrouwen tegen die minister indienen B| :Y :+
 
Ik heb blijkbaar iets gemist. Misschien eens met een PM verder?

Je hebt je PM niet aan staan... dan kan ik niet echt een berichtje sturen.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren geprobeerd wat leven in het blok te krijgen na denk half jaar niet gelopen te hebben. Gecheckt of alle vloeistoffen nog ok waren, remreiniger standby, benzinekraan open, gashendel paar keer flink open gedraaid, choke aan, bij de eerste trap lopen.......... wel lekker roken maar na minuut was dat acceptabel. Jammer van regenbui anders was ik even blokje om gegaan.
 
Gisteren geprobeerd wat leven in het blok te krijgen na denk half jaar niet gelopen te hebben. Gecheckt of alle vloeistoffen nog ok waren, remreiniger standby, benzinekraan open, gashendel paar keer flink open gedraaid, choke aan, bij de eerste trap lopen.......... wel lekker roken maar na minuut was dat acceptabel. Jammer van regenbui anders was ik even blokje om gegaan.


Ik probeer nu twee dagen te reageren op de advertentie maar MF staat het het me maar niet toe om wat te vragen. Dus dan maar even via deze route:

Het is echt een tof ding.
Hoe zit het met de verlichting, knipperlichten en dat soort zaken? Zit het erop en werkt het?
Zo ook mbt contact, accu en starten?

Bedankt!


Hoor het graag, owja en waar staat die ergens in de buurt? :W
 
Ik weet dat de koper de elektrische start weer werkend gemaakt heeft en de carburateurs gesynchroniseerd. Vervolgens door verkocht en dat bleek een handelaar had wat dingen zwart gespoten te koop gezet en daarna is ie uit het oog verdwenen. Als ik het kenteken Google op RDW komt ie niet (meer) voor?
 
Terug
Bovenaan Onderaan