Kawasaki Z1000 (eind 70's - begin 80's) topic

Achterbrug is van Yoshimura, jaren terug gekocht via motor forum... Iemand bekend mee? kontje en zadel eigen ontwerp en bouw. Maaarrrr, met 40min. weer om te bouwen met normale classic buddy, beugel en lang spatbord...
 
Achterbrug is van Yoshimura, jaren terug gekocht via motor forum... Iemand bekend mee? kontje en zadel eigen ontwerp en bouw. Maaarrrr, met 40min. weer om te bouwen met normale classic buddy, beugel en lang spatbord...

Yoshimura denk ik niet tenzij het erin staat natuurlijk. Yoshimura hield zich meer bezig met het verstevigen van de originele stalen bruggen.. fotos daarvan zijn hier al eens langsgekomen.
 
Yoshimura denk ik niet tenzij het erin staat natuurlijk. Yoshimura hield zich meer bezig met het verstevigen van de originele stalen bruggen.. fotos daarvan zijn hier al eens langsgekomen.
Oker, dank je! Degene van wie ik hem kocht (via motor-forum) zij dat deze van Yoshimura was. Maar dat maakt mij niet zo veel uit, het is een mooi aluminium exemplaar, en er staat z1000 in... Maar ik ga wel ff opzoeken wat het nu echt is.
 
Zou ook een vroege Metmachex kunnen zijn ...
Ik denk dat je gelijk hebt Mathh. :} Hier lijkt het het meest op. Iets minder glimmend dan wel...
full
 
Hoi Bas,
Even niets over je kontje, maar heb je al een modelnummer op jouw stuur kunnen ontdekken?
Meestal een 3-cijferige code onder Tommaselli.
Thx.
 
er staat bij mij geen nummer op het stuur. Alleen het logo van Tommaselli.
Wat jammer. Dank voor het kijken.
Maar ik maak graag van jouw aanbod gebruik een keer proef te zitten en wat te meten.
Ga je naar de Zed-dag op 27 mei? Dan doen we het daar (en kunnen we evt samen rijden)
 
Dat zou ik niet zo gauw zeggen; de oervader Z1 is uiteraard nog steeds de King maar de Z1R en MK2 doen er tegenwoordig niet veel voor onder qua prijs; internationaal gezien dan :]
 
Dat zou ik niet zo gauw zeggen; de oervader Z1 is uiteraard nog steeds de King maar de Z1R en MK2 doen er tegenwoordig niet veel voor onder qua prijs; internationaal gezien dan :]
Dan is mijn mening misschien bevooroordeeld daar ik zelf ook van eind jaren '70 ben en is de smaak (internationaal) weer wat aan het veranderen... 8-)
 
Ik verwacht er best wat motorolie door onze luchtgekoelde 4-pitters opgestookt zal worden zaterdag.
Die van mij zal een aardige duit in het zakje doen. :/
Met een beetje pech kun je 's avonds bij het weerbericht aan de concentratie rook op de satellietfoto zien waar Noordeloos ligt. ;)

full


Maar over het weer niets te klagen deze keer, en zelfs Marcel hoeft geen sneeuw te ruimen dit weekend, dus kan met de Z de weg op. *O*
 
Laatst bewerkt:
Het weer is prima, ik zal er ook zijn, heb een donor 650 aangeschaft, nog wat klein spul en dan ga ik even afwezig zijn. :+
Lees bezig in de garage. Bedankt voor je promotie van mijn topic, en tot zaterdag, deze keer ben ik er wel. :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan