MF Flevoland Topic LXVIII

Het was weer geweldig in Veenendaal. Tyll; Nog bedankt voor het brengen van de bbq, lul je bent een dag te laat.
Gelukkig had Hank zijn hankkit mee en hankte hij door allerlei hanktechnische hankelingen een magnifiek hankkunstwerk in elkaar waar al die brommerrijders van gegeten hebben. A3 had een plens pils mee uit Texas. Het was weer top.
Geweldig dat iemand dat grote scherm mee had, alleen over die mafkees die er brommers op wilde kieken roep ik een prutswa af. Zwarte cross ok, barbapappa ok, tom &Jerry ok, maar brommergp is natuurlijk kudt met peren.
 
Sta nu op de parkeerplaats. Wel beetje uitgestorven hier. Hrt lunkt flevontopic wel ;)
 
Als je geduld hebt.. in sept loopt het weer vol. Positief is wel dat je al een VIP plekje kan bezetten.
 
Lees ik het goed en is er maar een half uurtje pilstijd? Tis woensdag en dan heb ik echt meer pilstijd nodig.
Je kent Einstein toch wel? Die zei "als je echt snel gaat, vervormt de pilstijd".
 
Dat lijkt mij een goed plan. Maar dan wel bij Tyl, want die heeft een bbq. Het schijnt dat je daar wat aan hebt.
 
Hey Wilco, welkom. Maar waarom wachten? Wees een vent, doe eens iets out of the box, neem eens een risico, laat je ballen eens zien, stem eens groen links, leef!
Pak gewoon je step en ga eens zuipen met echte kerels zoals Hank, Tyl, Superjoop, A3, Marjo en al die andere brommertrijders.
En als je echt, echt, maar dan ook echt een harde bent, dan nodig je ons bij jou thuis uit. Kost je wat kratjes, maar dan kun je ook niet meer steppen.
Hebben anderen ook gedaan, zou wel lullig zijn als jij dat niet doet.
 
Weet iemand nog een EN goede EN niet-al-te-prijzige rijschool in Almere? Kleine Up is ook al bijna rijbewijsgerechtigf, duss.
 
Er is maar 1 goede rijschool. Vraag maar aan Hank. En als er elders gelest wordt, dan spreek ik een bierwa uit...
 
@Ton-up , Goede verhalen over Verkeersschool Ruud aan de heukelsweg. Streng maar rechtvaardig :D
 
Hey homos, sommigen hebben zich niet aan de afspraakjes gehouden.
We zitten lekker te pilsen met Tyl, Hank,A3,the pope en dr Wiegie met Ned-Lux maar de rest zit blijkbaar aan zijn brommert te wrijven?
Pausin Johanna spreekt er zelfs schande over in haar jaren 46bc gewaad.

Ik ben zeer teleurgesteld.
 
Even iets serieus ;). Wie weet waar je je motor kan parkeren bij Almere Centraal? En dan bedoel ik het liefst beveiligd.
 
Als het voor een keertje is kun je hem semi-illegaal in de rabotoren garage zetten. Je rijdt zo langs poortje en pleurt hem ergens op een personeelsplek.
In de stadhuisgarage, op open terrein, sta je ook gratis (wel stoepie over) en zitten al die ambtenaren er de hele dag naar te koekeloeren. Is wel iets verder lopen.
Bij dr wiegie, maar dan moet je wel station muziekwijk nemen.
Bij mij, en ik kan je ook wel slinger station heen geven.
Schoutgarage sta je dacht ik ook wel redelijk save, weet niet of je langs poortje past.
Wtc, maar dan ook even langs poortje glippen.
Maar dat zijn eigenlijk allemaal eenmalige parkeeracties.

Of wil je dit een maand dagelijks doen?
 
Nou voorlopig een jaar lang dagelijks hahaha 👍🏻 ik ging vanaf Januari al elke dag met de trein maar Den Jaag centraal vanaf parkwijk. Maar vanaf 1 juli werk ik voor mijzelf en heb ik geen lease auto meer. Dus ik dacht met de motor te gaan maar die zet
Ik dan niet in Parkwijk neer. (Scheelt ook reistijd)
 
Laatst bewerkt:
Je mag hem hier stallen en mijn bierfiets meenemen (mits op tijd terug zodat ik ermee naar cafe kan). Maar of dat handig is voor je mag jezelf uitmaken.
 
Dat is aardig el presidente. Maar ik zocht gewoon een prkeerplek bij centraal. Is er dus niet :(. Bummer. Dan kijk ik even bij Lelystad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan