Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er zijn sommigen die daarvoor hun Osco-oiler gebruiken O-)


Olie of


xvlammen-uit-uitlaat.jpg.pagespeed.ic.x6fMPzo66O.jpg
 
Of zo'n politiebordje: Stop politie/Volgen,

Hahaha.. die zou helemaal leuk zijn! Alleen jammer dat je dan goed de sjaak bent als je daarmee gesnapt wordt.

Ik wilde altijd zo'n bordje tegen de achterruit aan willen hebben met de tekst 'ik weet niet wat je zoekt, maar het ligt zeker niet in mijn kofferbak'.

En volgens mij zijn er wel regels waarin beschreven staat wat bumperkleven is en dat dat niet toegestaan is. Hoe anders kunnen ze hiervoor een boete van (ik dacht) € 350,- schrijven?!
 
En volgens mij zijn er wel regels waarin beschreven staat wat bumperkleven is en dat dat niet toegestaan is. Hoe anders kunnen ze hiervoor een boete van (ik dacht) € 350,- schrijven?!

Goedkoopste is bij een snelheid <80km/u = 280 euro
Bij snelheid >80km/u beslist de officier van justitie.

Je rijbewijs kan/zal ook nog eens ingevorderd worden bij kleven op de hogere snelheden.

Ook daarmee kun je dus je rijbewijs kwijtraken Sassette :P
 
Als het goed is heb je een helm op en rijd je met vizier dicht. Maar dan nog... Dat zal je vizier ook niet tegenhouden.

Bij de rijopleidingen van mijn werkgever is, behoudens inhalen, het not done om naast een vrachtwagen te rijden. Dan maar even wat langer er schuin achter blijven en pas als er ruimte is erlangs.

Als zo'n band klapt als je er 2 meter naast rijdt dan word je gewoon omver geblazen, als je al niet door de brokstukken aangevallen word.

De krachten die hierbij vrij komen worden echt zwaar onderschat. De kans dat het gebeurd is niet zo groot maar de gevolgen wel heel erg groot.
 
Hahaha.. die zou helemaal leuk zijn! Alleen jammer dat je dan goed de sjaak bent als je daarmee gesnapt wordt.

Ik wilde altijd zo'n bordje tegen de achterruit aan willen hebben met de tekst 'ik weet niet wat je zoekt, maar het ligt zeker niet in mijn kofferbak'.

En volgens mij zijn er wel regels waarin beschreven staat wat bumperkleven is en dat dat niet toegestaan is. Hoe anders kunnen ze hiervoor een boete van (ik dacht) € 350,- schrijven?!

Doe ze trouwens ook aan bumperkleven met treinen?
 
Doe ze trouwens ook aan bumperkleven met treinen?

Sinds het zweterige-dikke-man-incident reis ik alleen nog eerste klas..

Denk trouwens dat dat best meevalt aangezien je meestal gewoon zit in de trein, en aangezien mijn bumpers voor en achter zitten en niet aan mijn zij, zal dat denk ik weinig voorkomen.
 
Bij de rijopleidingen van mijn werkgever is, behoudens inhalen, het not done om naast een vrachtwagen te rijden. Dan maar even wat langer er schuin achter blijven en pas als er ruimte is erlangs.

Als zo'n band klapt als je er 2 meter naast rijdt dan word je gewoon omver geblazen, als je al niet door de brokstukken aangevallen word.

De krachten die hierbij vrij komen worden echt zwaar onderschat. De kans dat het gebeurd is niet zo groot maar de gevolgen wel heel erg groot.



Ik zit blijkbaar teveel op de weg, ik heb meerdere vrachtwagen banden zien klappen en auto's die er naast of achter reden met schade de vluchtstrook op zien zoeken. Vooral als het warmer wordt, gaan er wat meer. Mijn broer had ooit een gat van ongeveer 1 m/2 in z'n aluminium trailer zitten.
Je schrikt enorm van de dreun en de brokstukken die je rond ziet vliegen. Daar wil je niet naast rijden, als hij klapt. Een klant van mijn zwager is omgekomen, door een exploderende band en een vriend van me heeft een bandenboer 4,5 meter omhoog zien klappen, tegen het dak van de loods. De dombo was boven op de trekkerband gaan zitten, die hij aan het oppompen was. Gelukkig had hij een dikke schedel.
 
Ik denk, dat dat wat te optimistisch is, de gewone ongeleide projectielen bestuurders kunnen hier niet mee omgaan.

Laat die makers van de verkeers-AI eerst maar eens bewijzen iets te kunnen ontwikkelen dat goed met de relatief grote onberekenbaarheid van mensen om kan gaan. Straks mag je opeens de weg niet meer op omdat de robots er dan last van hebben.
 
Laat die makers van de verkeers-AI eerst maar eens bewijzen iets te kunnen ontwikkelen dat goed met de relatief grote onberekenbaarheid van mensen om kan gaan. Straks mag je opeens de weg niet meer op omdat de robots er dan last van hebben.

Je geeft zelf het antwoord dus al, de ontwikkeling voor de onberekenbaarheid van mensen zijn inderdaad, robots, die voorspelbaar geprogrammeerd kunnen worden.

Want als we moeten wachten totdat dit bij de mens eruit geevolueerd is, kunnen we lang wachten.
 
Dit soort robots (als in robots die zich fysiek en zelfstandig tussen mensen gaan bewegen), moeten niet voorspelbaar geprogrammeerd worden (zoals bijvoorbeeld een productierobot), ze moeten een vorm van intelligentie krijgen die ook in onvoorspelde situaties voldoende betrouwbare onvoorspelbare oplossingen kan leveren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan