Triumph modern caferacer

Gewoon int midden. Toen scheel kijkende brommers nog origineel waren waren ze cool. Nu enkel nog lelijk.
 
Ruimte in de kuip aan de linkerkant gemaakt.
Vond links toch mooier. Heb even voorbeelden gecheckt.
full
 
Nice! Nou nog een mooi kader er omheen (geel of wit)...

Hopelijk ben je er zelf ook blij mee, want ik heb nog nooit een topic op MF gezien waar zó veel naar de suggesties van MF-ers geluisterd wordt als deze... _O-
 
Nice! Nou nog een mooi kader er omheen (geel of wit)...

Hopelijk ben je er zelf ook blij mee, want ik heb nog nooit een topic op MF gezien waar zó veel naar de suggesties van MF-ers geluisterd wordt als deze... _O-

Dat was de opzet ook _O-

Kader wordt geel. Strontium yellow met zwarte omkader.
Waarschijnlijk wil ik een nummer er in zetten. Denk 3 van triple
 
Ik denk je iets contrasterenders dan geel en zwart moet gebruiken. Ik zou eens een witte achtergrond gebruiken...

...Of misschien die zwarte koplamprand meespuiten in geel...

... een kruis door de lens, zoals de BMW, laat hem misschien ook iets minder op een "0" lijken...
 
Laatst bewerkt:
Ik denk je iets contrasterenders dan geel en zwart moet gebruiken. Ik zou eens een witte achtergrond gebruiken...

...Of misschien die zwarte koplamprand meespuiten in geel...

Wil juist geel gebruiken. Zijn de engelse race kleuren.
Voor de voorkant moet die kleuren hebben.
 
nix mis met 30

maar in alle andere voorbeelden zette hij 3 neer. dus dat is waarschijnlijk de bedoeling. als hij de rand van de koplamp mee spuit in het geel zal er weer 3 staan ipv 30. gaat de goeie kant op met deze fiets, maar het modern kan wel weg met deze kuip en kont ;) . wel een hele gave brommer
 
Terug
Bovenaan Onderaan