De Zeelandiarun

Heerlijke rit gehad, eigenlijk maar 1 flinke bui onderweg. Hulde voor de organisatie en de verkeersregelaars. Zeker de tweede helft, nat wegdek,vooruit rijden.. Echt superwerk vind ik.

We hebben genoten!
 
Zeelandiarun toetert door Zeeland (video)

En een paar bekenden gespot.

1k0.jpg


1k0.jpg


1k0.jpg


1k0.jpg


1k0.jpg


1k0.jpg


1k0.jpg


1k0.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb echt staan kwijlen bij die KTM,gelukkig viel het kwijlen niet zo op tussen dit publiek _O-
Die KTM was ook bij de Betrixrun. Daar hebben ook heel wat mensen staan kwijlen. Ook bij deze motor.
Ik heb me staan verbazen over de radiator en opbouw van de motor, het is onvoorstelbaar dat hij op temperatuur kan blijven.
 
FF wat dingen die niemand ene zak interesseren:

We hadden 94 zijspannen en trike's van 't jaar.

Er zijn in totaal 337 foto's afgedrukt.
Er zijn 222 oorkonde's uitgereikt aan deelnemers en doelgroepers, en 107 oorkonde's aan de hulpploegen en busvolk.
 
Ik dacht, het zal wel schitterend weer zijn nu ik weer eens een jaartje niet kon...
Reed echter een eiland hoger nog in een bui waarbij ik mij af vroeg of ik nu een mens of een vis was :X

Maar zo'n bui is de stoet schijnbaar gelukkig bespaard gebleven.


Bruut ding die KTM !
 
Omdat de stoet dit jaar iets te vroeg binnenkwam, hebben we de oorkonde's dit jaar op de trappen van het stadshuis uitgedeeld. Wij stonden net alles in te pakken, toen we een telefoontje kregen dat ze eraan kwamen, en recht op dat moment hoorden we ook de sirene's van de politie e.d. Zodoende kwamen wij pas op het plein toen alles al binnen was.



Daarom heb ik een vraag aan de deelnemers dit jaar.

Wat vinden jullie van het uitdelen van de oorkonde's dit jaar?


A) Liever zoals vanouds bij aankomst op het plein.
B) Prima zo, op de trappen van het stadshuis.
C) Heb je een nog beter idee, op maar op.



Ik vraag jullie dit om mee te kunnen nemen in de na-vergadering binnenkort.
 
Laatst bewerkt:
Wat mij betreft B, zeker met een stapel even en on-even was het zo gebeurt. Ik vond het prima.
 
Ik zeg ,vanaf de trap.het leek dat men hierdoor ook iets langer op het plein bleef.wat wel zo gezellig is.
Normaal is iedereen in een oogwenk vertrokken.
 
Afgelopen woensdag de na-vergadering gehad. Het was de organisatie ook opgevallen dat het uitdelen op de trappen goed verliep, en dat iedereen wat bleef nahangen op het plein. Dus dit blijft erin in het vervolg.


De volgende Zeelandiarun is op 12 mei 2018. Hemelvaartsweekeinde!
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen woensdag de na-vergadering gehad. Het was de organisatie ook opgevallen dat het uitdelen op de trappen goed verliep, en dat iedereen wat bleef nahangen op het plein. Dus dit blijft erin in het vervolg.


De volgende Zeelandiarun is op 12 mei 2018. Hemelvaartsweekeinde!
sla volgend jaar verjaardag over met zoveel vrije dagen
 
Schopje! Nee, niet voor Oma bedoeld.


De volgende Zeelandiarun is op 12 mei 2018. Hemelvaartsweekeinde!
 
Laatst bewerkt:
Hemelvaart zijn de meesten weg denk ik. Wij zitten 5 tm 13 mei weer met de nvz in Luxemburg dan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan